|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Әрбір бала бір жұлдыз,жарқырауына жәрдем ет» «Төтенше қызмет нөмірлері» |
||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
@pedagoglife тикток |
||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||
|
Сынып: |
2« » |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
||||||||||||||||
|
Құндылық : |
• Бірлік және ынтымақ апта дәйексөзі: « Шығармашыл бала-ойлы бала » |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
І. Кіріспе бөлім 1. Сәлемдесу, психологиялық дайындық: - Мұғалім оқушылармен жылы қарым-қатынас орнату үшін шеңберге тұрғызып, әр бала өзінің есімін айтып, оған бір жағымды қасиетін қосып айтуын сұрайды. (Мысалы: «Менің атым Әли, мен мейірімдімін»). 2. Миға шабуыл: - Мұғалім тақтаға сұрақ жазады: - «Бала неге жұлдызбен салыстырылады?» - «Адам қалай жарқырай алады?» ІІ. Негізгі бөлім
«Қолдау шеңбері» ойыны Мақсаты:Өзара көмек пен
қол ұшын
беру
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
Жарайсың дар! |
тақырыптық плакаттар, жұлдызша стикерлер, интерактив ті тақта. |
|||||||||||||
|
|
ҚС Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин). Мақсат қою: Педагог: Шыр-шыр етеді, Құлағыңнан өтеді. Ұстай алсаң, Сөйлеп кетеді. (жауабы: телефон)
Адамдардың өмірін құтқару бойынша шұғыл қызметтердің нөмірлерін есте сақтаңыз. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау
Әр бір адам өз өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Сондай-ақ сол адам зардап шеккендерге көмектесуге тырысатыны анық. Осындайда адамдарға жедел көмек көрсететін құтқару қызметтері бар. Олар дабылды қосып, арнайы қызмет көрсету машиналарына мініп, көмекке шығады. 1.Тақырыпқа кіріспе «Шұғыл қоңыраулар» рольдік ойыны Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген төтенше жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға мәселені, не болғанын түсіндіре білу. Қиындыққа тап болмас үшін әрқашан қауіпсіздік ережелерін есте сақтау қажет. Нұсқаулар:
Соңғы ойын «Әртүрлі жағдайлар» (балалар қандай қызметке қоңырау шалу керектігін және ондай жағдайда балалар өзін қалай дұрыс ұстау керектігін түсіндіруі керек:
«Есте сақта!»
Менде смайликтер бар: көңілді және көңілсіз. Тапсырмалары қиын емес балалар көңілді смайликті таңдайды, ал тапсырмаларды орындау қиынға соғатындар көңілсіз смайликті алады. Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=hH_WhoDXIzU&list=PLA5eCSY2FeoQLL ocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=25
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=hH_WhoDXIzU&list=PLA5eCSY2FeoQLL ocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=25
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Әрбір бала бір жұлдыз,жарқырауына жәрдем ет» «Төтенше қызмет нөмірлері»
«Әрбір бала бір жұлдыз,жарқырауына жәрдем ет» «Төтенше қызмет нөмірлері»
|
Іс-шараның тақырыптары: |
«Әрбір бала бір жұлдыз,жарқырауына жәрдем ет» «Төтенше қызмет нөмірлері» |
||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
@pedagoglife тикток |
||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||
|
Сынып: |
2« » |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
|
||||||||||||||||
|
Құндылық : |
• Бірлік және ынтымақ апта дәйексөзі: « Шығармашыл бала-ойлы бала » |
||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|||||||||||||
|
Ұйымдастыру |
І. Кіріспе бөлім 1. Сәлемдесу, психологиялық дайындық: - Мұғалім оқушылармен жылы қарым-қатынас орнату үшін шеңберге тұрғызып, әр бала өзінің есімін айтып, оған бір жағымды қасиетін қосып айтуын сұрайды. (Мысалы: «Менің атым Әли, мен мейірімдімін»). 2. Миға шабуыл: - Мұғалім тақтаға сұрақ жазады: - «Бала неге жұлдызбен салыстырылады?» - «Адам қалай жарқырай алады?» ІІ. Негізгі бөлім
«Қолдау шеңбері» ойыны Мақсаты:Өзара көмек пен
қол ұшын
беру
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
Жарайсың дар! |
тақырыптық плакаттар, жұлдызша стикерлер, интерактив ті тақта. |
|||||||||||||
|
|
ҚС Сабақтың мақсаты: төтенше жағдайлар кезінде көмекке келетін жедел қызметтердің нөмірлерін ажырату Сабақ барысы Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (1-2 мин). Мақсат қою: Педагог: Шыр-шыр етеді, Құлағыңнан өтеді. Ұстай алсаң, Сөйлеп кетеді. (жауабы: телефон)
Адамдардың өмірін құтқару бойынша шұғыл қызметтердің нөмірлерін есте сақтаңыз. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау
Әр бір адам өз өмірінде төтенше жағдайдың куәгері болған шығар. Сондай-ақ сол адам зардап шеккендерге көмектесуге тырысатыны анық. Осындайда адамдарға жедел көмек көрсететін құтқару қызметтері бар. Олар дабылды қосып, арнайы қызмет көрсету машиналарына мініп, көмекке шығады. 1.Тақырыпқа кіріспе «Шұғыл қоңыраулар» рольдік ойыны Жедел қызметтердің бірыңғай телефоны бар, оған қоңырау шалу арқылы сіз кез келген төтенше жағдайда көмек сұрай аласыз. Бұл телефон – 112. Төтенше жағдайларда ең бастысы – тыныштықты сақтау және операторға мәселені, не болғанын түсіндіре білу. Қиындыққа тап болмас үшін әрқашан қауіпсіздік ережелерін есте сақтау қажет. Нұсқаулар:
Соңғы ойын «Әртүрлі жағдайлар» (балалар қандай қызметке қоңырау шалу керектігін және ондай жағдайда балалар өзін қалай дұрыс ұстау керектігін түсіндіруі керек:
«Есте сақта!»
Менде смайликтер бар: көңілді және көңілсіз. Тапсырмалары қиын емес балалар көңілді смайликті таңдайды, ал тапсырмаларды орындау қиынға соғатындар көңілсіз смайликті алады. Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=hH_WhoDXIzU&list=PLA5eCSY2FeoQLL ocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=25
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS- IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=hH_WhoDXIzU&list=PLA5eCSY2FeoQLL ocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=25
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














