Сабақтың тақырыбы:Архей заманында Жерде тіршіліктің дамуы. | Мұғалімнің аты-жөні: Г.И.МаксутоваКүні: 09.01.2018 ж |
СЫНЫП: 11Сабақ №33 | Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Тірі табиғаттың пайда болуы мен шығу тегінің ақиқаттығына көз жеткізіп, дұрыс дүниетанымдылықты қалыптастыру. Тіршіліктің пайда болу теориясын талқылау арқылы оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып, оларды пікірсайысқа қатыстыру. Ф.Реди, Л.Пастер және т.б. тәжірибелерінің нәтижелерін талдап, оқушылардан өз беттерінше қорытынды жасау біліктерін тексеру. |
Бағалаукритерийі | Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Тілдік құзіреттілік |
Заман. Кезең. Архей. Палеозой. Пратерозой. Мезозой. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Пәнаралық байланыс | Тарих –Замандар мен кезеңдер |
Алдыңғы оқу | «Жер тарихының дамуы» |
Сабақтың жоспары |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Бағалау түрлері |
Басталуы4 мин
Зымыран сұрақтар | Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу: Елбасымыздың Үштілділік қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кіру тілі», - деген салиқалы үндеуі жастарға жаңа серпін, жаңа жігер берері сөзсіз. 3 елдің амандасу арқылы: 1. Сәлеметсізбе; 2 Здравствуйте; 3. Hello. Балалар тұру ретімен тізбек бойынша амандасады, кейін қазақша, орысша, ағылшынша амандасқандар хормен амандасу арқылы топ құрылады.
Биологиялық регрестің биологиялық прогрестен қандай айырмашылығы бар?Дегенерацияның қанша жолы бар?Погонофораларда ас қорыту мүшесі болмаса денесіне ас қалай қорытылады?Дивергенция қандай процесс? Мысалмен дәлелдеңдер.Паразит құрттардың жойылған мүшелердің орнына пайда болған мүшелердің құрт үшін қандай маңызы бар?Өсімдіктердің паразиттік түрлері қандай?Арамсояу немен және қалай қоректенеді?Арнольди раффлезиясы гүлі қандай? |
түрлі сұрақтарға жауап береді |
Ортасы18 минут
| Білу«Ойлы болсаң озып көр» 1-топ: Архей2-топ: Протерозой3-топ: ПалеозойТүсінуСәйкестігін тап:1.Алғашқы тіршілік а Антропоген2.Ежелгі заман ә Девон кезеңі3. Ұзындығы 1,5, салмағы 50 кг балық б Мезозой4. Балықтар кезеңі в Тирас5. Жерде тас көмір қабаты пайда болған кезең г Архей 6. Ортадағы тіршілік ғ Кайнозой7. Биіктігі 30-40 м, ені 1-2 м ағаш тектес плаун д Тас көмір кезеңі8. Жаңа өмір е Протерозой9. Адам пайда болды ж Латимерия10”Динозаврлар ғасыры” з ЛепидодендронЖауаптары: 1-е, 2- г, 3- ж, 4-ә, 5-д, 6-б, 7-з, 8-ғ, 9-а, 10-в |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
сәйкестік кестесі |
| ҚолдануТоптарға тапсырма: 1. Архей — ежелгі заман.2. Протерозой — алғашқы тіршілік.3. Палеозой — ертедегі тіршілік.4. Мезозой — ортадағы тіршілік.5. Кайнозой — жаңа өмір.Талдау1. Ғалымдар Жер ғаламшарымыздың тарихын қалай қалпына келтірген?2. Олар бұған қандай әдістерді пайдаланды?3. Ғаламшарымыздың бүкіл тарихы қандай ірі және ұсақ бөліктерге бөлінеді?4. Тіршілік қай мерзімде пайда болды?5. Тіршіліктің бес заманының әрқайсысына сипаттама беріңдер? |
зерттеу жұмыстарын жасайды |
Сергіту сәті2 минут | «Мозайка» әдісімен сурет құрау | сурет құрап сергіп қалады |
Аяқталуы Сабақты бекіту8 минут | «Палеонтолог» сөзжұмбағы1. Алғашқы тіршілік қалай аталады?2. Ежелгі заман.3. Ең алғаш құрлыққа шыққан өсімдік.4. Ұзындығы 1,5 м, салмағы 50 см балық қалай аталады?5. Қазба қалдықтар табылған жерді мекендейтін тайпалардың атындағы кезең.6. Балықтар кезеңі қай кезең?7. Жерде тас көмірдің қалың қабаты болғандықтан аталған кезең.8. Ортадағы тіршілік.9. Биіктігі 30-40 м, ені 1-2 м ағаш тектес плаун аты.10. Жаңа өмір.11. Алғаш пайда болған тірі организмді не деп есептеген? | сөзжұмбақ шешеді |
Бағалау
5 минут
Кері байланыс3 минут |
Мұғалімге хат |
Бағалау парақшасы
Стикерлер
|
Қосымша ақпарат: Архей — ежелгі заман, Протерозой — алғашқы тіршілік, Палеозой — ертедегі тіршілік, Мезозой — ортадағы тіршілік, Кайнозой — жаңа заман. |
Үйге тапсырма: Замандарға байланысты қызықты деректер дайындау. |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіҚорғау ережелеріАКТ-мен байланысқұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыЖетілдіруге көмектесетін не білдім? |