|
Сабақтың тақырыбы: Архей заманында Жерде тіршіліктің дамуы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.И.Максутова Күні: 09.01.2018 ж |
||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 11 Сабақ №33 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Тірі табиғаттың пайда болуы мен шығу тегінің ақиқаттығына көз жеткізіп, дұрыс дүниетанымдылықты қалыптастыру. Тіршіліктің пайда болу теориясын талқылау арқылы оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып, оларды пікірсайысқа қатыстыру. Ф.Реди, Л.Пастер және т.б. тәжірибелерінің нәтижелерін талдап, оқушылардан өз беттерінше қорытынды жасау біліктерін тексеру. |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Заман. Кезең. Архей. Палеозой. Пратерозой. Мезозой. |
||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих –Замандар мен кезеңдер |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Жер тарихының дамуы» |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||
|
Басталуы 4 мин Зымыран сұрақтар |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу: Елбасымыздың Үштілділік қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кіру тілі», - деген салиқалы үндеуі жастарға жаңа серпін, жаңа жігер берері сөзсіз. 3 елдің амандасу арқылы: 1. Сәлеметсізбе; 2 Здравствуйте; 3. Hello. Балалар тұру ретімен тізбек бойынша амандасады, кейін қазақша, орысша, ағылшынша амандасқандар хормен амандасу арқылы топ құрылады.
|
түрлі сұрақтарға жауап береді |
|||||||||||||||
|
Ортасы 18 минут |
Білу «Ойлы болсаң озып көр»
1-топ:
Архей Түсіну Сәйкестігін тап: |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер сәйкестік кестесі |
|||||||||||||||
|
Қолдану Топтарға тапсырма:
1. Архей — ежелгі
заман. Талдау 1. Ғалымдар Жер ғаламшарымыздың тарихын қалай
қалпына келтірген? |
зерттеу жұмыстарын жасайды |
||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мозайка» әдісімен сурет құрау |
сурет құрап сергіп қалады |
|||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 8 минут |
«Палеонтолог» сөзжұмбағы 1. Алғашқы тіршілік қалай аталады? 2. Ежелгі заман. 3. Ең алғаш құрлыққа шыққан өсімдік. 4. Ұзындығы 1,5 м, салмағы 50 см балық қалай аталады? 5. Қазба қалдықтар табылған жерді мекендейтін тайпалардың атындағы кезең. 6. Балықтар кезеңі қай кезең? 7. Жерде тас көмірдің қалың қабаты болғандықтан аталған кезең. 8. Ортадағы тіршілік. 9. Биіктігі 30-40 м, ені 1-2 м ағаш тектес плаун аты. 10. Жаңа өмір. 11. Алғаш пайда болған тірі организмді не деп есептеген? |
сөзжұмбақ шешеді |
|||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Мұғалімге хат |
Бағалау парақшасы
Стикерлер
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: Архей — ежелгі заман, Протерозой — алғашқы тіршілік, Палеозой — ертедегі тіршілік, Мезозой — ортадағы тіршілік, Кайнозой — жаңа заман. Архей заманы (Архей эрасы) — жердің геологиялық тарихында ұзақтығы 1 млрд жылдай болған тым ескі заман. Ол көбінесе кристалды сланңылардан, гнейстерден, гранит гнейстерден және вулканныңатқылауынан пайда болған жыныстардан құралады; мұнда шөгінді жыныстар сирек, бірақ құрамында әктас, графит тағы басқа да жыныстар да кездесіп отырады. Архей-эрасы - Жердің геологиялық тарихындағы ең көне эра. Радиометрлік зерттеулер Архей эрасының ең көне жыныстары осыдан 3,5-4 млрд жыл бұрын қалыптаса бастағандығын көрсетеді. Бұл эраның жоғарғы деңгейі, яғни оның протерозой эрасына ауысу уақыты қазіргіден шамамен 2,6-2,8 млрд жыл бұрын өткенге ұқсайды. |
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Замандарға байланысты қызықты деректер дайындау. |
|||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||
Тексерген ___________________________________Б.Т.Сағатов
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Архей заманында Жерде тіршіліктің дамуы
Архей заманында Жерде тіршіліктің дамуы
|
Сабақтың тақырыбы: Архей заманында Жерде тіршіліктің дамуы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Г.И.Максутова Күні: 09.01.2018 ж |
||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 11 Сабақ №33 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Тірі табиғаттың пайда болуы мен шығу тегінің ақиқаттығына көз жеткізіп, дұрыс дүниетанымдылықты қалыптастыру. Тіршіліктің пайда болу теориясын талқылау арқылы оқушылардың алған білімдеріне сүйене отырып, оларды пікірсайысқа қатыстыру. Ф.Реди, Л.Пастер және т.б. тәжірибелерінің нәтижелерін талдап, оқушылардан өз беттерінше қорытынды жасау біліктерін тексеру. |
||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Заман. Кезең. Архей. Палеозой. Пратерозой. Мезозой. |
||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих –Замандар мен кезеңдер |
||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Жер тарихының дамуы» |
||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||
|
Басталуы 4 мин Зымыран сұрақтар |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу: Елбасымыздың Үштілділік қазақ тілі - мемлекеттік тіл, орыс тілі - ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі - жаһандық экономикаға ойдағыдай кіру тілі», - деген салиқалы үндеуі жастарға жаңа серпін, жаңа жігер берері сөзсіз. 3 елдің амандасу арқылы: 1. Сәлеметсізбе; 2 Здравствуйте; 3. Hello. Балалар тұру ретімен тізбек бойынша амандасады, кейін қазақша, орысша, ағылшынша амандасқандар хормен амандасу арқылы топ құрылады.
|
түрлі сұрақтарға жауап береді |
|||||||||||||||
|
Ортасы 18 минут |
Білу «Ойлы болсаң озып көр»
1-топ:
Архей Түсіну Сәйкестігін тап: |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер сәйкестік кестесі |
|||||||||||||||
|
Қолдану Топтарға тапсырма:
1. Архей — ежелгі
заман. Талдау 1. Ғалымдар Жер ғаламшарымыздың тарихын қалай
қалпына келтірген? |
зерттеу жұмыстарын жасайды |
||||||||||||||||
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Мозайка» әдісімен сурет құрау |
сурет құрап сергіп қалады |
|||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 8 минут |
«Палеонтолог» сөзжұмбағы 1. Алғашқы тіршілік қалай аталады? 2. Ежелгі заман. 3. Ең алғаш құрлыққа шыққан өсімдік. 4. Ұзындығы 1,5 м, салмағы 50 см балық қалай аталады? 5. Қазба қалдықтар табылған жерді мекендейтін тайпалардың атындағы кезең. 6. Балықтар кезеңі қай кезең? 7. Жерде тас көмірдің қалың қабаты болғандықтан аталған кезең. 8. Ортадағы тіршілік. 9. Биіктігі 30-40 м, ені 1-2 м ағаш тектес плаун аты. 10. Жаңа өмір. 11. Алғаш пайда болған тірі организмді не деп есептеген? |
сөзжұмбақ шешеді |
|||||||||||||||
|
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Мұғалімге хат |
Бағалау парақшасы
Стикерлер
|
|||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат: Архей — ежелгі заман, Протерозой — алғашқы тіршілік, Палеозой — ертедегі тіршілік, Мезозой — ортадағы тіршілік, Кайнозой — жаңа заман. Архей заманы (Архей эрасы) — жердің геологиялық тарихында ұзақтығы 1 млрд жылдай болған тым ескі заман. Ол көбінесе кристалды сланңылардан, гнейстерден, гранит гнейстерден және вулканныңатқылауынан пайда болған жыныстардан құралады; мұнда шөгінді жыныстар сирек, бірақ құрамында әктас, графит тағы басқа да жыныстар да кездесіп отырады. Архей-эрасы - Жердің геологиялық тарихындағы ең көне эра. Радиометрлік зерттеулер Архей эрасының ең көне жыныстары осыдан 3,5-4 млрд жыл бұрын қалыптаса бастағандығын көрсетеді. Бұл эраның жоғарғы деңгейі, яғни оның протерозой эрасына ауысу уақыты қазіргіден шамамен 2,6-2,8 млрд жыл бұрын өткенге ұқсайды. |
|||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Замандарға байланысты қызықты деректер дайындау. |
|||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті Қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||
Тексерген ___________________________________Б.Т.Сағатов
шағым қалдыра аласыз













