Сабақтың
басы
|
Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа
қатысуды тексеру.
Өткен тақырыпты
қайталау.
Wordwall.net
платформасы арқылы үй тапсырмасын
тексереді.
«Миға шабуыл» «Қатесін тап»
әдісі арқылы
оқушыларға арифметикалық амалдар
жазылған бірнеше өрнек беріледі, бірақ олардың кейбіреуі қате
жазылған.
1) 4 + 5 * 7 =
63
2) 4 + 5 * 7 =
39
3)
(5*6)-15=30
4) 4+(150/50)=15
Мұғалім оқушыларға жаңа
тақырып пен оқу мақсатымен таныстырады,
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Мәліметтер типтерін
анықтайды.
Қате есептердің қатесін түзеп.
Шығару ережесін айтып береді.
|
Мадақтау арқылы
бағалау
|
Интербелсенді тақта,
презентация
https://wordwall.net/ru/resource/27946977
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Арифметикалық әрекеттерді
орындау ережелері:
1. Егер өрнекте жақшалар
болса, ең алдымен жақшадағы әрекеттер
орындалады.
2. Егер өрнекте бірнеше жақша
болса, онда әрекеттерді орындау ішкі жақшадан басталады. Қалған
әрекеттер 1-кестеде көрсетілген басымдықтар бойынша
орындалады
У мәні есептелетін
бағдарлама құр

а = 4; b = 3.5; c =
2;
print((a + 2 *b – 3 * c)/(5 *a
+ b))
№1
тапсырма. Жұптық жұмыс. Сәйкестікті
белгіле

№2
тапсырма.Жеке
жұмыс. Тәжірибелік жұмыс. Келесі
өрнектердің мәні есептелетін бағдарламаны
толықтыр.

Тапсырма
№3
Стандартты функциялар кестесін
толтыр.

Білімді
бекіту.
console.myquiz.ru
платформасында тест тапсырмасын
береді.
Кері
байланыс
«Банкомат» әдісі арқылы сабаққа кері
байланыс береді.
Үй
тапсырмасы:
89 бет №2
тапсырма.
|
Мұғалімнің ақпаратын тыңдайды,
мысалдарды талдайды
Дескриптор:
Дескриптор:
-Python программаны іске
қосады.
-
Берілген
программаның кодын жазады.
- Математикалық өрнекті Python
тіліне аударады.
-Нәтижесін экранға
шығарады.
Дескриптор:
-Функцияның нәтижесін
жазады.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
береді
оқушылар голд картасына
сабақтан алған әсерін жазып банкоматқа
жабыстырады
Үй тапсырмасын
жазады
|
Дескриптор арқылы
бағалайды
Жалпы
1
балл
Дескриптор арқылы
бағалайды
Жалпы
4
балл
Қалыптастырушы
бағалау
Дескриптор арқылы оқушы
өзін-өзі бағалайды.
Жалпы:5
балл
Өзін-өзі
бағалау
|
Презентация,
оқулық


жұмыс
парағы,
https://play.myquiz.ru/p/00768122

|