|
Бөлім: |
Тізбектер |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кашкинбаева Г.К. |
||||
|
Күні: |
02.12.2024 ж |
||||
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.3.6геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын қолданып есептер шығарады геометриялық прогрессияның ортаңғы мүшесін табу формуласын қолдану арқылы мүшелерін таба алады, мүшелерінің қосындысын табады |
||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру П.16. геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласы Егер геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысын Sn арқылы белгілесек, Sn=b1+b2+ b3+…..+bn-1+bn (1) Sn=b1+b1q+ b1q2+…..+b1qn-2+b1qn-1 (2) qSn=b1q+b1q2+ b1q3+…..+b1qn-1+b1qn (3) енді (2) теңдіктен (3) шегерсек,
Sn - qSn = b1 - b1qn
Sn(1-q) = b1(1-qn)
Sn=
(4)
Сонымен,
еселігі q
Егер q>1болған жағдайда, мына формуланы қолданған ыңғайлы:
Sn=
(5)
Бұл формуланы (4) теңдікті -1-ге көбейту арқылы алуға болады.
1-мысал, 1+3+32+33+34+35+36+37 өрнегінің қосындысын табайық. Өрнек геометриялық прогрессия болады. b1=1, q=3, n= 8
т/к S8-? q>1, (6)ф S8= Жауабы: 3280
2
–мысал, 6; 2; q<16, S5= |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындату №442Егер
|
Есептер шығару №443
Егер
|
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
|
|
|
№16. Егер
|
№17 Егер
|
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
|
|
Жеке жұмыс |
Тапсырмалар. №1. «Кубизм»
стратегиясы бойынша алған білімдерін
тексеру |
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Үйге тапсырма:№444 |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
|
Бөлім: |
Тізбектер |
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Кашкинбаева Г.К. |
||||
|
Күні: |
02.12.2024 ж |
||||
|
Сынып: 9 «Ә» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.3.6геометриялық прогрессиялардың n-ші мүшесін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану; |
||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының формуласын қолданып есептер шығарады геометриялық прогрессияның ортаңғы мүшесін табу формуласын қолдану арқылы мүшелерін таба алады, мүшелерінің қосындысын табады |
||||
|
Құндылықтар: |
Бірлік және ынтымақ - Командада жұмыс істей білу ; -Өзгелерге мейірімділік, жанашырлық таныта білу ; - Айналасындағыларға көмек көрсету; Әділдік және жауапкершілік - Басқалар үшін маңызды тапсырмаларды орындаудың қажеттілігі мен маңыздылығын түсіну. - Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу |
||||
|
Уақыты/ кезеңдері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Ұйымдас- тыру кезеңі 5мин |
Сәлемдесу; Сыныптағы оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал туындату; Оқушыларды түгелдеу; Сабақтың мақсатымен таныстыру |
Мұғаліммен сәлемдесу; Сыныпта жағымды ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін білдіру; Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне жүгіну |
Ауызша бағалауды қоданамын «Өте жақсы» «Жарайсың» |
Тақта; Оқулық; |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру П.16. геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысының мәнін есептеу формуласы Егер геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысын Sn арқылы белгілесек, Sn=b1+b2+ b3+…..+bn-1+bn (1) Sn=b1+b1q+ b1q2+…..+b1qn-2+b1qn-1 (2) qSn=b1q+b1q2+ b1q3+…..+b1qn-1+b1qn (3) енді (2) теңдіктен (3) шегерсек,
Sn - qSn = b1 - b1qn
Sn(1-q) = b1(1-qn)
Sn=
(4)
Сонымен,
еселігі q
Егер q>1болған жағдайда, мына формуланы қолданған ыңғайлы:
Sn=
(5)
Бұл формуланы (4) теңдікті -1-ге көбейту арқылы алуға болады.
1-мысал, 1+3+32+33+34+35+36+37 өрнегінің қосындысын табайық. Өрнек геометриялық прогрессия болады. b1=1, q=3, n= 8
т/к S8-? q>1, (6)ф S8= Жауабы: 3280
2
–мысал, 6; 2; q<16, S5= |
Мактау мадақтау арқылы бағалау: Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Керемет! |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Бекіту тапсырмаларын орындату №442Егер
|
Есептер шығару №443
Егер
|
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
|
|
|
№16. Егер
|
№17 Егер
|
Оқушылар жеке орындап болған соң дайын жауаптар мен дескрипторлар бойынша бағалайды |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
|
|
Жеке жұмыс |
Тапсырмалар. №1. «Кубизм»
стратегиясы бойынша алған білімдерін
тексеру |
ҚБ: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды. |
Тақта; Слайд; Оқулық 9-сынып, Алгебра, |
||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Қорытындылау. Рефлексия. Тіркесті толықтырыңыз: «Бүгін мен сабақта ... білдім» «Бүгін мен сабақта ... үйрендім» «Бүгін мен сабақта ... таныстым» «Бүгін мен сабақта ... қайталадым» «Бүгін мен сабақта ... бекіттім» Үй тапсырмасын беремін |
Сабақты қорытындылау: Өтілген мақсат бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылаймын. 1.Сабақтың мақсаты қандай болды? 2.Сабақтың мақсатына жету үшін нені білу керек? 3.Нені түсінбедіңдер? Үйге тапсырма:№444 |
Ынталандыру сөздерін қолдану 1-10 баллдық жүйеде бағаланады. |
Бағалау парақтары; оқулық |
|
шағым қалдыра аласыз
1
=
=
=3280
; ... т/к
=
=
=













