Материалдар / Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Python тілінде программалау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2023
487
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Тогызбаева Жибек Рустемовна

Күні

24.02.2023ж

Сынып 6 «Ә»

Қатысушылар саны

11

Қатыспағандар саны

0

Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық өрнектердің жазылу ережелері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін біледі

Көптеген оқушылар:

Өрнектің программалау тілінде жазылуын біледі

Кейбір оқушылар:

Өрнектің мәнін табатын программа құрастырады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10мин

1.Оқушылармен амандасу.

2. Білім алушылардың ойлау қабілетін арттыру, яғни мидың жақсы жұмыс жасауына ең қарапайым жаттығу «Том мен Джерри» әдісі.

Бұл әдісте оң қолмен ішті сипалап,сол қолмен бастың жоғарғы бөлігін жаймен ұру қажет. Екі қолды кезектеп ауыстырып тұрады.

3.Оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсытында «Интернет» әдісін пайдаланып, оқушыларды 2 топқа бөліп аламын. Әлеуметтік желілерді А4 парағына шығарып алып, артқы бөлігіне 1,2 деп әр параққа жазып қоямын. А4 парағының артында 1 саны жазылған оқушылар Телеграм тобына, 2 саны жазылған оқушылар Инстаграм тобына бөлінеді.

І топ ІІ топ

4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

5.Жаңа тақырыпқа шолу

Программалау тілінде де математикадағыдай өрнектерді орындаудың өз ережесі бар.

1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сергіту жаттығуын жасайды.

3. Топтарға бөлінеді.

4.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

5.Сабақтың мақсаттарымен танысады.










Сабақтың ортасы

10мин


























































5 мин










15мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру.

Python-да арифметикалық өрнектерді орындау ережелері:

  • Өрнекте жақша болған жағдайда жақша ішіндегі амал бірінші орындалады.

  • Егер өрнекте бірнеше жақша болса, онда амалдарды орындау ішкі жақшадан басталады.

Амалдардың орындалу реті.

Оқулық § 3.4, 86-бет,


1-кесте

Кестеден көрініп тұрғандай, дәрежеге шығару амалы мен көбейту бір өрнекте келсе, онда бірінші дәрежеде көтеру амалы орындалады.

Арифметикалық амалдарды орындаудың тағы бір ережесі-өрнектер бір қатарға жазылуы тиіс. Өрнекте кездесетін бөлшек сызығы жақшалар арқылы бір қатарға жазылады.


Инкремент және декремент.

Программаны жазу кезінде ең көп қолданылатын амалдардың бірі- айнымалының мәнін белгілі бір санға арттыру немесе кеміту. Python тілінде мұндай амалдарды орындау үшін (+ =) инкремент (арттыру) және ( - =) декремент (кеміту) операциялары қолданылады.

Амалдарды орындау барысында айнымалыларға басқа айнымалылардың мәнін жүктеуге болады. Python тілінде арифметикалық амалдарды жазу мүмкіндігінше қысқартылған.

Амалдардың программада қысқартылып жазылуы. Оқулық § 3.4, 87-бет,2-кесте

Амалдарды орындаудың қарапайым стандартты функцияларын қарастырайық. Оқулық § 3.4, 88-бет, 3-кесте.


Топтық жұмыс.

1-тапсырма.

Оқулық § 3.4, 89-бет, 2-тапсырма*


Дескриптор:

-берілген өрнектердің прораммалау тілінде қате жазылғаның тексесереді;

-қателерін түзетеді.


ҚБ: стикер /4 балл/


«Практикада қолдану» тапсырмалары

Жеке жұмыс. 2-тапсырма.

Оқулық § 3.4, 88-бет,


1-практикалық тапсырма.

Дескриптор:

-у мәнін табуға болатын программа құрастырады.


ҚБ: стикер /3балл/


2-практикалық тапсырма

Дескриптор:

-берілген өрнектің мәнін табатын программа құрастырады.


ҚБ: стикер /3 балл/

Мұғалімді тыңдайды




Арифметикалық өрнектерді орындау ережелерін дәптерге жазады










Анықтамасын дәптерге жазады












Кестемен танысады





1-тапсырманы орындайды










2-тапсырманы орындайды

































































Стикер

4 балл











Стикер

3 балл







Стикер

3 балл



Интербелсенді тақта /слайд/





Жұмыс дәптері



Кесте





















Кесте









Жұмыс дәптері










Компьютер, интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

3мин

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

«Сауалнама» әдісі. Оқушыларға сауалнама парақшасы беріледі. Сұрақтарға тиісті жауаптарын белгілейді.


Өзін-өзі бағалау.


А4 парағы

Үй тапсырмасы

2мин

§ 3.4, 89-бет, 1-тапсырма**


Оқулық


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!