Ас - адамның арқауы. ҚМЖ

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ас - адамның арқауы. ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар Ас адамның арқауы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы:

Бөлімі:

Дұрыс тамақтану. Морфология

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ас - адамның арқауы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу

7.4.4.4 одағай түрлерін ажырата білу, қолдану

Сабақтың мақсаты:

Тыңдалған мәтіннің мазмұынын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі. Одағай түрлерін ажырата білу, қолданады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Жылы сөздер» әдісі арқылы оқушылар шаттық шеңберін құрып, бір-біріне жақсы тілек, жылы лебіздерін білдіреді. Осы күнге сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Оқушыларға тақырыпты болжау үшін иллюстрациялар, фотосуреттер көрсетіледі. Талқылау сұрақтарына жауап береді

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

 Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады.


Оқушылар фотосуреттерге қарап, тақырыпты болжайды. Талқылау сұрақтарына жауап береді.

  1. Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесіңдер?

  2. Дұрыс тамақтанасыңдар ма?

  3. Дұрыс тамақтанбаудың ағзаға қандай әсері бар?

  4. Күніне неше рет тамақтанасыңдар?

ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау





Дескриптор

Балл

Талқылауға қатысады

1






Сабақтың ортасы

ІІ. Жаңа білімді игерту

Жеке жұмыс

1-тапсырма. «Үш қадамды сұрақ» әдісі

Мәтінді тыңдап, тақырып қойыңдар. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап беріңдер


  1. Не естідің? – мәтіндегі ақпараттарды еске түсіріп, жазып алады

  2. Бұл факт пе әлде көзқарас па? – әр сөйлемді талдап, оның факт немесе көзқарас екенін анықтайды

  3. Неге солай ойлайсың? – дәлелдер келтіреді




Оқушылар мәтінді тыңдап, оған атау қояды. «Үш қадам» әдісі арқылы берілеген қадамдарды орындайды


ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау


Дескриптор

Балл

Мәтінге тақырып қояды

1

Мәтін бойынша негізгі ақпараттарды жазады

1

Факт пен көзқарасты ажыратады

1

Дәлелдер келтіреді

1



https://atamuraweb.kz/books/qazaq_tili_7/29.html


Тлдік бағдар


Жұптық жұмыс

2-тапсырма. Одағайларды қатыстырып, төмендегі тақырыптардың бірін таңдап, диалог құрап жазыңдар.


«Мектеп асқанасындағы түскі ас»

«Салауатты тамақтану»

«Жеміс-жидектердің пайдасы»





Оқушылар одағайларды қатыстырып, диалог құрып жазады


ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау


Дескриптор

Балл

Одайғайларды қатыстырып, диалог құрады

1

Берілген тақырыптарды таңдайды

1

Диалог құрылымын сақтайды

1

Жұппен жұмыс жасайды

1


Атамұра, 2017

7-сынып



3-тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті одағай сөздерді қойып жаз. Одағайларды түрлеріне қарай бөліп жаз

1. ..... , мына тағамның дәмі қандай керемет!. 2. ... тамақ ішер алдында қол жуу керек. 3. ...., бұл бәліш тіпті тәтті екен. 4. Бұл бәліштің дәмін көрші, ...! 5. ..., сорпаны төгіп алдым. 6. ..., әжемнің күлше нандары сондай тәтті! 7. ..., жаңа піскен самсаның қызуын-ай, қолымды күйдіре жаздады. 8. ...., әкем іссапардан базарлық алып келді. 9. ...., бүгін тағы жоспарым іске аспады. 10. ...., әкесінен айнымай қалған екен, сабазың.

Оқушылар одағайларды көп нүктенің орнына қойып, сөйлемді көшіріп жазады. Түрлеріне қарай бөліп жазады


ҚБ: Дескриптор арқылы бағалау


Дескриптор

Балл

Көп нүктенің орнына тиісті одағайларды қояды

1

Одағайларды түрлеріне қарай бөліп жазады

1



Презентация, интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

Рефлексия «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын білу үшін қолданамын


«Аяқталмаған сөйлем» әдісі


Бүгін мен ...............білдім............қызықты болды.

................қиын болды

.....................тапсырманы мен орындадым...............түсіндім.

Мен енді.......................білемін

Мен....................сезіндім

Мен.............................үйрендім


Үй тапсырмасы: 5-тапсырма

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты мен тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жсайды

1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.02.2025
216
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі