Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Білім беру ұйымның атауы: |
«№ 1 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
|
|
Бөлім: |
« Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Фазылбаева.Р |
|
|
Күні: |
14.10. 2025ж. |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Асанқайғының жерге айтқан сыны. Дала данышпаны |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.1.әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.2.1-эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады,туған жерді қадірлеуге,Отансүйгіштікке баулу; |
Сабақтың барысы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Асанқайғы "Дала данышпаны"тақырыбындағы ҚМЖ,5-сынып,ерекше білімді қажет ететін оқушыға да тапсырма қамтылған.
Асанқайғы "Дала данышпаны"тақырыбындағы ҚМЖ,5-сынып,ерекше білімді қажет ететін оқушыға да тапсырма қамтылған.
Орта білім беру ұйымдарының педагогіне арналған сабақ жоспары немесе қысқа мерзімді жоспар
|
Білім беру ұйымның атауы: |
«№ 1 жалпы білім беретін мектеп» КММ |
|
|
Бөлім: |
« Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі |
|
|
Педагогтің аты-жөні |
Фазылбаева.Р |
|
|
Күні: |
14.10. 2025ж. |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Асанқайғының жерге айтқан сыны. Дала данышпаны |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.1.әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау; 5.2.2.1-эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау; |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
|
|
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады,туған жерді қадірлеуге,Отансүйгіштікке баулу; |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||||||||||||||||
|
І.Ұйым дастыру |
Оқушылармен амандасу,
психологиялық жағымды ахуал туғызу.
|
Амандасады |
|
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ (2 минут) Өткен сабақта алынған БЖБ тапсырмаларын пысықтап,”Қобыланды батыр”жырын аяқтау. |
Сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ |
|
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1 -тапсырма. Видеоны тыңдап болған соң, Асан қайғы қай жерлерді аралағанын тізбектеп жазыңыз,тақырыбы мен идеясын анықтаңыз. “Ой сандық”әдісі Тірек сөздерді қолдана отырып,шығарманың тақырыбы мен идеясын табыңыздар. Тірек сөздер:Халық болашағы, бақытты ел, туған жер, қадір-қасиет, тану, бағалау, жерұйық) 2 -тапсырма «Сәйкестендіру» оқулық 3-тапсырма. 60-бет.
|
Оқулықтан оқып-танысады.
Асан аралаған жер-су атауларын жазады:
Дұрыс жауабы: Е 2 С , 3 В, 4А
|
Дескриптор: Жер-су атауларын жазады-1; Тақырыбын ,идеясын жазады-2; 3 ұпай
Барлығы 4 ұпай |
48 бет
Кеспе парақша
|
|
||||||||||||||||
|
Қолдану Талдау |
3-тапсырма . Төмендегі кестеге сүйеніп.Асанқайғы бейнесін талда.
|
Дәлел:халқы үшін жайлы жер-Жерұйықты іздеген.
Дәлел:Бұл жердің суы бал,шөбі шүйгін.
|
Дескриптор: Кейіпкердің іс-әрекеті арқылы бейнесін дәлелдеп ашады; 3 ұпай |
Кеспе парақша |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақтың екі сәтті тұсын ата, бір ұсыныс айту. |
Екі жұлдыз, бір тілек. |
|
|
|
||||||||||||||||
|
ЕБҚЕ |
1-тапсырма. Оқулықты пайдаланып,көп нүктенің орнына тиісті жер-су атауларын қойып жазыңыз.
|
Өлеңті,Шідерті
Нұра бойы
Үшқара
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
Мұғалімнің қорытынды сөзі, бағалауы. |
|||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма. |
Асан қайғы орнында болсаң,Қазақстанның жерлеріне сен қандай сын айтар едің? |
|
|
|
|
||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














