Асанқайғының жерге айтқан сыны

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Асанқайғының жерге айтқан сыны

Материал туралы қысқаша түсінік
Асанқайғының жерге айтқан сыны тақырыбындағы ашық сабақ ЖИ қолданылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Білім беру ұйымның атауы:

С.Қожанов атындағы №64 мектеп-лицейі

Бөлім:

« Таза, мінсіз асыл сөз» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Карымсакова Эльмира Темірғалиқызы

Күні:

16.10.2025ж

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты

5.3.1.1. Шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалау;

Сабақ мақсаты

  • Барлық оқушылар орындай алады: әдеби шығарма мазмұнымен танысады

  • Оқушылардың көпшілігі орындай алады: шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды анықтайды

  • Кейбір оқушылар орындай алады: шығармадағы эпизодтар арқылы тарихи құндылығын бағалайды

Бағалау критерийі

  • Шығарманың тарихи құндылығын дәлелдейтін эпизодтарды анықтайды

  • Тарихи құндылығына қазіргі өмірмен байланыстыру арқылы баға береді

Құндылықтарға баулу

Тарихқа, әдебиетке, әдет-ғұрыптарға құрмет көрсету

Ай атауы/Апта дәйексөзі

Қазан айы – тәуелсіздік және отаншылдық. Отанды сүю – отбасынан басталады!

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І.Ұйым

Дастыру- 3 мин

Топқа бөлу.«Билеттер» арқылы топқа бөлінеді. Оқушылардың қолдарындағы билет нөмері бойынша топтарға сәйкесінше отырады.Топ атауларын “Пазл” әдісі бойынша анықтайды.

Психолгиялық ахуал

«Шаттық шеңбер» бір-біріне бір тілек айтып, көңіл-күй сыйлайды.

Шеңберге тұрып, тілектерін айтады.




Пазл, үлестірмелі қағаздар

Сабақтың басы-3 мин


Үй тапсырмасын сұрау

«Ашық микрофон» әдісі

1.Асанқайғы деген кім?

2.Асанқайғының Желмаяға мініп қоныс іздеуінің себебі неде?

3.Асанды неліктен Асанқайғы деп атаған?

4.«Жерұйық» сөзінің мағынасы қандай?

Оқушылар қол көтеріп,сұрақтарға жауап береді.

ҚБ бонус карта

Сабақтың ортасы



Топтық жұмыс-15мин



























Жұптық жұмыс-10 мин





















Жеке жұмыс-6 мин

1-тапсырма.ТЖ(топтық) жұмыс. “Комикс” әдісі. Берілген комикс арқылы Асанқайғының жүріп өткен жерлері бойынша картаға орналастырып, ол жерлердің несімен құнды екенін дәлелдеп,баға береді

І топ: Шыңғырлау,Торғай өзені, Есіл өзені

ІІ топ: Баянауыл,Нұра бойы,Шідерті өзені

ІІІ топ: Өлеңті, Терісаққан, Жиделібайсан

Дескриптор Білім алушы

  • Берілген эпизодтардағы жерлердің құндылығын дәлелдеп, баға береді-2 балл

  • аңыздағы елді-мекендерді географиялық ерекшелігімен байланыстырып,белгілейді-1 балл

2-тапсырма.ЖЖ (жұптық) жұмыс. “Венн диаграммасы” арқылы бір-біріне қарама қарсы келетін жерлерді салыстырады.

Shape2 Shape1 Жетісу Қарсақбай





Жетіқоңыр мен Терісаққан

Түндік өзені мен Ұзын Ертіс

Дескриптор Білім алушы(3 балл)

  • Әр жердің ерекшелігін жазады-2 балл

  • Екі жердің ұқсастығын жазады-1балл

3-тапсырма.ЖЖ(жеке) жұмыс. Сәйкестендіру”арқылы оқушылар сұрақтарға жауап береді

Эпизодтар

Жер атауы

1. ...Ағашының әр бұтағы жеміс екен, шаруаға жақсы қоныс

А) Әулиеата

2.Жерің семіз,шөбің шүйгің, қарың мол, топырағың май екен, қадіріңді егін салған білер..

В) Маңғыстау

  1. Ей,Аспара, көршіңмен тату бол, шөбіңе суың жетер

С) Жетісу

Түбінде мал баққан шаруаға жақсы жер

Д) Мерке

Дескриптор Білім алушы

  • Әр дұрыс жауапқа-1 балл

Комикспен танысады, картаға белгілеп, баға береді.

















Дәптерлеріне “Венн диаграммасын” салып, берілген жерлерді салыстырады.













ҚБ “Ақыл” ұпайларымен топтар бірін бірі бағалайды









ҚБ Жұптар бірін-бірі ауызша бағалайды, қосымша мұғалімнің "Ақыл” ұпайларымен бағаланады.





ҚБ Мұғалімнің"Ақыл” ұпайларымен бағаланады.

С, А, Д, В


https://heyzine.com/flip-book/b6064285f6.html

Карта, комикстік үзінділер











Оқу құралдары дәптер,қалам

Сабақтың соңы-2

Білім керуені” әдісі арқылы оқушылар кезекпен тақтаға шығып сабаққа кері байланыс береді



https://docs.google.com/presentation/d/16tSdbtNPxQrj34QTGMcshBcnXEp8w7Ri/edit?usp=drive_link&ouid=116423039511514402150&rtpof=true&sd=true

Мұғалімнің қорытынды сөзі, бағалауы.

Үйге тапсырма.

«Әркімнің туған жері -Жерұйық» эссе жазу

 





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.11.2025
57
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі