-
Ұғыну
«Болады – болмайды»
әдісі.
Мұғалім бірнеше суреттер
бейнеленген кеспе қағаздарын оқушыларға
ұсынады. Оқушылар сол суреттерді екі
топқа бөледі: болады және болмайды.
(Өндеу)
Оқушылар топтасып ребус
шешуге кіріседі
Жарайсыңдар
-
Жаңа тақырыпты
алғашқы меңгеру.
Білімді
жаңарту
Оқушыларға интербелсенді тақта
арқылы «Дыбыстық ақпараттарды өңдеуге арналған
бағдарламада жұмыс істеу тәсілдерімен танысу» Bilim Land
рессурсын қолданып жаңа тақырыпты
меңгеру.
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/5-synyp/lesson/dybystyq-aqparattardy-ongdeuge-arnalhan-bahdarlamada-zhumys-isteu-tasilderi
Дыбыс әсерлерін Көшіру, Қиып алу, Қою үдерісін Audacity
дыбысты жазу программасында көрсету Бөліп алу, жылжыту
батырмаларына оқушылардың назарын
аударыңыз.
Дыбыс үзінділерін кесу және орын
ауыстыру.
Сигналдың бір бөлігін таңдау немесе меңзерді дыбыстық
деректердің қажетті бөлігіне орналастыру үшін, Бөліп алу құралы
жауап береді:
Дыбысты таңдау алдында
бұл таңдалған құрал екенін тексеріңіз.
Мысалы таңдаудың 2 - 3 секунды:
Уақыт шкаласы көрінбесе, түймелерді
пайдаланыңыз:
Толқынды форманы редактор терезесіне көлденең орналастыруға
мүмкіндік беріңіз. Мұны істеу үшін түймесін басыңыз.
«Ия-жоқ» ойыны
Оқушылар қызыл, жасыл сигнал кеспе қағаздары арқылы жауап
береді. Егерде келіссе жасыл қағазды көтереді, келіспесе қызыл
кеспе қағазың көтереді.
Тапсырма: Дұрыс немесе бұрыс жауапты
тандаңыз.
Сұрақтар
|
Ия
|
Жоқ
|
Дыбыстарды сақтау және тираждау үшін 1857 жылы дыбыс жазу
құралдары ойлап табылды
|
|
|
Мәтіндік
ақпаратты біз «Дыбыстық редакторларда» өңдейміз
|
|
|
Программада дыбыстық файлды ашу үшін Файл мәзірінен Открыть
командасын таңдау керек
|
|
|
Дыбыстық
файлды ойнату үшін Воспроизвести батырмасын басу
қажет
|
|
|
Дыбыстық
файлдың белгіленген аймағын жойғымыз келсе, Правка-Удалить
батырмасын басамыз
|
|
|
Бағалай
смайликтер арқылы
Сергіту
сәті
«Ақ бұлақ» оқушылар
мұғаліммен бірге орындайды.
https://www.youtube.com/watch?v=LeOmtCuOKxU
-
Практикалық жұмыс
Audacity программасыңда «Көк тудың
желбірегені» әнің ашыңыз. Әуеңнің 10 секундынан бастап 1 минутқа
дейін бөліп алып өшіріп тастаңыз. Файлды сақтап
қойыңыз
*
«Көк тудың
желбірегені»
файылын ашыңыз, сонымен қатар үзіндісі өшірілген файлды да ашыңыз.
Екі файлды біріктіріңіз.
Практикалық тапсырманы
орындаған кезде мұғалім көмек көрсету
қажет
Жарайсыңдар
Оқушылардың білім
деңгейін бағалау
Көп нөктенің орнына дұрыс жауапты тауып сызықша арқылы
сәйкестеңдір
Аумақ жойылып
.................буферіне орналасады.
Енді
оны(бірнеше рет) жазбаның басқа бөлігіне қоюға
болады
|
|
Алмасу
|
|
Сақтау
|
|
Ұйым
|
|
Деректер
|
|
Сақтау
|
|
Ұйым
|
|
Деректер
|
|