Материалдар / Әскери қызметшілердің жалпы міндеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Әскери қызметшілердің жалпы міндеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін сипаттау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2020
473
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



САБАҚ ЖОСПАРЫ


КҮНІ:

Мектеп: №2 ОДБМИ

ПӘНІ: Алғашқы әскери және техналогиялық дайындық

Мұғалімнің аты-жөні: Мурзагулов Талгат

СЫНЫП: 10 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


2-тарау §1,2. Әскери қызметшілердің жалпы міндеттері. Әскери атақтар және айырубелгілері. Әскери қызметшілердің әскери әдептілігі мен мінез-құлқы. Командирлер мен бағыныштылар.

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін сипаттау.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар

  • Әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін сипаттайды.

Оқушылардың басым бөлігі

  • Әскери қызметшілердің әскери әдептілігі мен мінез-құлқын сипаттайды.

Кейбір оқушылар

  • Әскерлік атақтар мен кемелік атақтардың қызметтегі, өмірдегі негізгі ерекшеліктерін салыстырады

Бағалау критерийлері

  1. Әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін сипаттай біледі.

  2. Әскери атақтар мен айыру белгілерін ажырата алады.


Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Әскерлік атақтар мен кемелік атақтарды ажырата алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Әскерлік қызмет, кемелік қызмет, медициналық қызмет, курсант, әділет, тікелей бастық, жауынгерлер мен матростар, сержанттар, кіші офицерлер, аға офицерлер, жоғары офицерлер т.б

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Әскери қызметшілердің жалпы міндеттері қандай?

Сіз неліктен..... екенін айта аласыз ба?

Әскери атақтарды пагондағы жұлдыздарға қарап айта аласыз ба?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Әскери қызметшілердің жалпы міндеттері. Әскери атақтар және айыру белгілері.

Құндылықтарға баулу

Топтық жұмыс және жұптық жұмыс арқылы коммуникативті қарым-қатынас, өзара бірлесіп жұмыс жасауға, өзгенің пікірімен санасуға баулу

Пәнаралық байланыс

Қазақстан тарихы (Тәуке ханның жарғылары), құқық негіздері (Әскерілердің міндеттері, Ата заң)


Алдыңғы оқу

Қазіргі кезеңдегі ҚР Қарулы Күштері,олардың құрамы жəне атқаратын қызметтерін,жоғары əскери оқу орындарын, әскери атақтар және айыру белгілерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарлан-ған кезеңдері,уақыт


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет, жаттығулар


Ресурстар

Басталуы

7 мин





І. Ұйымдастыру:

- Оқушыларды екі қатарлы сапқа тұрғызып взвод командирінің рапорты, сәлемдесіп, түгендеу .

- Оқушыларды 4 топқа бөліп, әскери шендер арқылы топтастыру.

ІІ. «Лездеме сұрақтар» стратегиясы арқылы үй тапсырмасын сұрау.

Оқушылар төмендегі сұрақтарға жауап береді.:

  1. Байланыс әскерлерінің міндетін ата.

  2. Мотоатқыштар әскерлеріне қандай бөлімдермен бөлімшелер жатады?

  3. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің түрлері мен олардың міндеттері туралы айтыңдар.

  4. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің қандай әскери оқу орындарын білесіңдер?

  5. Танк әскерлерінің міндеті.

  6. Инженерлік әскерлердің қызметін ата.

  7. Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жарғыларын ата.

  8. Аэроұтқыр әскерлерінің міндеті.

  9. Радиотехникалық әскерлердің қызметі қандай?

  10. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштер құрамына ішкі әскерлер құрамы кіреді ма?

Бағалау: «фишка» арқылы бағалау.


Интернет желісі

Әскери шендер

Интер белсенді тақта





Карточкадағы суреттер


Плакат



Фишкалар

Ортасы

23 мин


Бағалау критерийлері

1.Әскери қызметшілердің жалпы міндеттерін сипаттайды.

2.Әскери атақтар мен айыру белгілерін ажыратады.

ІІІ. «Миға шабуыл»

«Әскери пагондарды» слайд арқылы таныстырып, жаңа тақырыпты ашу.


«Үштілділік» термин сөздермен жұмыс.


Қазақ тілі

Орыс тілі

Ағылшын тілі

Командир

Командир

Commander

Генерал

Генерал

Gen

Майор

Майор

Mai

Капитан

Капитан

Captain

Аға лейтенант

Старший лейтенант

Lieutenant


ІҮ. Топтық жұмыс:

«Ойлан, жұптас, бөліс» стратегиясы арқылы жүреді.

Оқушылар рөлдерге бөлінеді. (Көшбасшы, хатшы, баяндамашы, бақылаушы, уақыт сақшысы)

І топ: Әскери қызметшілердің жалпы міндеттері

ІІ топ: ҚРҚК әскери атақтары

ІІІ топ: Әскери қызметшілердің әскери әдептілігі мен мінез-құлқы

ІҮ топ: Командирлер мен бағыныштылар

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс»

5-конечная звезда 1 5-конечная звезда 2 Стрелка вправо 1




Кері байланыс:

Балалар, сіздерге топтық жұмыс жасау ұнадыма?

Сіздер бақылаушының берген бағасымен келісесіздер ме?


Ү. Жұптық жұмыс:

«Сәйкестендіру» кестесі


Әскери атақтар мен погондарды сәйкестендіру

Погондар

Сәйкестендіру

Әскери атақтар



Жас ұлан



Сержант



Капитан



Полковник



Генерал полковник



Армия генералы


Бағалау: жұптарда өзара дайын үлгі жауап арқылы бағалау


Сурет

Қосымша мәліметтер плакат, стикер, маркерлер, қайшы, түрлі түсті қағаздар

Алғашқы әскери дайындық оқулығы
















Бағалау парақшалары







Үлестірме парақшалар

Аяқталуы

10 мин

ҮІ. Жеке жұмыс:

Кеңейтілген тапсырма:

№ 1 тапсырма

Ұғымдар мен анықтамаларды сәйкестендіріңіз

1.Әскери қызметшінің міндеттері – Бағыныштыға ең жақын төте

бастық.

2.Әскерлік атақтар – Әскери антқа адал болу, өз халқына шексіз

беріліпқызметету.

3.Кемелік атақтар – Майор, подполковник, полковник.

4.Тікелей бастық – 3-дәрежелі капитан, 2-дәрежелі капитан, 1-

дәрежелі капитан


2 тапсырма

Термин сөздердің анықтамаларын жазыңыз

  1. Әскери қызметшінің міндеттері –

  2. Әскерлік атақтар –

  3. Кемелік атақтар –

  4. Тікелей бастық -

3 тапсырма

Бүгінгі тақырыпқа қатысты ұғымдар мен термин сөздердің анықтамаларын жазыңыз

1.

2.

3.

4.

Бағалау: «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы мұғалім тарапынан бағалау жүргізіледі (Сыныптан тыс)


ҮІІ. Рефлексия: Табыс кемесі

Не білдің?

Нені түсіндің?

Нені түсіну қиын болды?


ҮІІІ. Үйге тапсырма

2-тарау §2. Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап дайындап келу



Үлестірме парақшалар







Қосымша ақпарат

Саралау – Сізқосымша

Көмеккөрсетудіқалай

жоспарлайсыз?Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманы күрделендірудіқалай

жоспарлайсыз?


Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-менбайланыс


  • «Лездеме сұрақтар» стратегиясы

  • Топтық жұмыс: «Ойлан, жұптас,бөліс» стратегиясы

  • Жұптық жұмыс «Сәйкестендіру» кестесі

  • Жеке жұмыс

  • «Фишка» арқылы бағалау

  • «Екіжұлдыз, бірұсыныс» арқылы бағалау

  • Жұптар арасындағы өзара бағалау

  • «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы мұғалім тарапынан бағалау (сыныптан тыс)

  • Дене тәрбиесі

  • Қазақстан тарихы

  • Өзара ынтымақтастық атмосферасын орнатады

  • Бір – бірімен жақсы тіл табысады

  • Бір – бірінің айтқан құнды идеясын тыңдап үйренеді

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды?

Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

  • Сабақта ең тиімді болған екі жұмыс немесе тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және оқуға қатысты)

1:

2:


  • Қандай екі жұмыс немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? (оқытуға және оқуға қатысты)

1:

2:


  • Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіру туралы не білдім?

1:

2:





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!