Материалдар / Аспаптар əлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аспаптар əлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2021
1022
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:Ыбырай Алтынсарин атындағы мектеп-лицейі

Сабақ: Аспаб

КҮНІ:22.04.21

Машықкердің есімі: Тазабекова Арайлым

СЫНЫП:4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

Оқушылардың музыкалық мәдениетін қалыптастыру, музыка арқылы рухани бай, адамгершілігі мол шығармашыл тұлғаны қалыптастыру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Ұлттық аспаптардың барлығын ажырата алады.


Оқушылардың басым бөлігі: Күйлердің орындалу заңдылықтарын біледі.

Кейбір оқушылар: Түрлі аспаптарды ойнай алады

Тілдік мақсат

Оқушылар: Оқушылардың музыкалық сауаттылық білімдерін жетілдіру;






Алдыңғы оқу

Өткенді пысықтау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар



Ұйымдастыру кезеңі




Жаңа тақырып

Басы


АСПАПТАР ӘЛЕМІ

1-тапсырма. Ойтолғау.

Жұмыр-Қылыш

Махамбет Өтемісұлының күйі

Өзіңе таныс ақын Махамбет Өтемісұлының «Жұмыр-Қылыш» күйін түрлі жанрлық орындауда тыңда (дәстүрлі, классикалық, эстрадалық).
• Күй әуенін есіңе түсір.


https://atamuraweb.kz/?product=4-%D1%81%D1%8B%D0%BD%D1%8B%D0%BF-%D0%BC%D1%83%D0%B7%D1%8B%D0%BA%D0%B0-2



түсір.

Берілген бейнебаяндарда күй әуені қай нұсқада толық орындалды?
• Бейнебаяннан көрген күй нұсқаларының қайсысы саған ұнады?
• Ұнаған нұсқаларың бойынша топқа бірігіп, күйдің орындаушылық ерекшеліктеріне сипаттама беріңдер 
(жетістіктері, артықшылықтары).

2-тапсырма. Күй тыңдау.

Көрұғлы

Дәулеткерейдің күйі

Электронды музыкалық асп аптардың жетілуіне байланысты ұлттық аспаптарымыздың бірі – домбыра да заман ағымына қарай өзгерді. Бейнебаяннан «Алдаспан» рок тобының орындауында Дәулеткерейдің «Көрұғлы» күйін тыңда. Күй саған 3-сыныптан таныс.
• Күйді қанша аспап орындады?
• Бейнебаяндағы домбыраларға назар аудар және үніне, дыбыс бояуына көңіл бөл.
• Дәстүрлі домбыра мен электрлі домбыра үн бояуының қайсысы жүрегіңе жақын?

3-тапсырма. Ән тыңдау және талқылау.

Мен қазақпын

Өлеңі мен әнін жазған: Е. Құдайбергенов

Мен қазақпын, тәуелсіз еркін елім,
Батылдық пен ерліктің өртіне ендім.
91-де туылып, мәңгі өлмеске,
Шаңырақтың түңлігін серпігенмін.


Туған елім, қыраным самғап ұшқан,
Елтаңбам бар көрген дер таңғалысқан.
Әлемге шырқатқан Әнұранды,
Жаралғандай жырым бар ар-намыстан.

Бес ғасырдан асқандай жаңғырып,
Асу-асу белестен бел қалдырып,
Қадамымды ширатып
Ширек ғасыр, ұлы жолды
Бастадым мен мәңгілік.


Мен қазақпын!
Ойланбай, жеке басым,
Ұлан-ғайыр бекіткен шегарасын.
Астананың төрінде табыстырған
Алтай мен Атыраудың екі арасын.

Қайырмасы:

Бұл кім десең, мен қазақпын,
Мың өліп, мың тірілген.
Көк байрақ туым бар,
Елім бар, жерім бар.

Әнші Ерболат Құдайбергеннің, Димаш Құдайбергеннің, «Алаш» тобының орындауында «Мен қазақпын» әнін тыңда.
• Ән қандай стильде орындалған? Орындалу ерек шеліктеріне сипаттама бер.
• «Мен қазақпын» әніндегі құндылықтарды ата 
(отансүйгіштік, батылдық……………).

4-тапсырма. Әнді үйрену, орындау.

   Өзің таңдаған өлең жолдары мен қайырмасын үйрен.

5-тапсырма. Бағалау.















Қосымша ақпарат:

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Мысалдарды шешеді

Есептер шығарады

  • Фишкалар арқылы(теңгелр арқылы)

  • Ынталандыру


  • Дүниетану

АКТ

Рефлексия

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жосапрыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?




Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1



2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:


2







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!