А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі 1-сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Бөлім: Тарих тағылымы

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқаны:

Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы

А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңі 1-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.2.1. Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау.

7.2.2.1 Эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау.

Сабақтың мақсаттары

А.С.Пушкин «Ескерткіш» өлеңінегі тұлғалық болмысты адамгершілік тұрғысынан талдау, өлеңдегі автор бейнесін анықтау.

Бағалау критерийлері

  • Шығармадағы тұлғалық болмысты түсінеді;

  • Тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдайды;

  • Шығармадағы автор бейнесін анықтайды;

Жоспар

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы








І.Ұйымдастыру кезеңі

  • Оқушылар назарын сабаққа аудару

  • Кезекшімен сұхбат

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

ІІ.Қызығушылықты ояту

«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша оқушылар үлкен шеңберге тұрады. Ойынды мұғалім бастайды. «Мен ескерткіштің не екенін білемін, ескерткішке кітап береді.» деп тоқыма жіпті ширатып, қарсы жақтағы оқушыға лақтырады

Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Әр топта 5 оқушыдан болады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

Оқушылар назарын сабаққа аудару.

«Өрмекшінің торы» әдісі бойынша оқушылар үлкен шеңберге тұрады. Ойынды мұғалім бастайды. «Мен ескерткіштің не екенін білемін, ескерткішке кітап береді.» деп тоқыма жіпті ширатып, қарсы жақтағы оқушыға лақтырады.


Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ




7-сынып қазақ әдебиеті.


Сабақтың ортасы



























Тапсырма. №1

Мұғалім kitap.kz сайтында«Ескерткіш» өлеңін тыңдалым ретінде ұсынады.

http://kitap.kz/audiobook/5121-eskertkish/5121-eskertkish

Ойқозғау.

  • Ақын бейнесі қалай берілген?

Мұғалім ақын бейнесі, лирикалық қаһарман бойынша терминдермен жұмыс істейді.

Тапсырма. «Ескерткіш» өлеңіндегіақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді теріп жазады.


Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестер

Тіркестердің мәні












Әдебиет теориясы.

Лириканың бас қаһарманы - ақынның өзі. Ақын еңалдыменөзжайын, мұңын, арманын, қуанышсезімін жыр етуарқылы халықтың тағдырын, қайғысын, күйзелісін, қуаныш-шаттығын, тілек-мақсаттарынбілдіреді. Нағызлирикалықтуындыларжекеадамныңжандүниесін, толғанысын, тағдырынбейнелеп, соларқылыбүкілбірортаны, қоғамды, замандысипаттапбереді. Лирика көлемі жағынанөтеықшамкеледі. Оқиғадангөріоттысезімбасымдау, күллісуретсолсезіммаңына, бас-аяғытұжырымдыбірер философиялық ой маңынажинақталады


Дескрипторлар:

  • Өлеңдегі ақын бейнесін, образын түсінеді;

  • Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді жазады және мәнін түсіндіреді.


2-тапсырма.«Әдеби шеңбер» әдісі бойынша топ мүшелерінің әрқайсысына тапсырма беру:

Оқушылар рөлдеріне сай жауаптарын жалпы сыныпқа түсіндіреді:

1-талқылаушылар;

2-белгілеушілер;

3-байланыстырушылар;

4-қорытындылаушылар;

5-суреттеушілер;


1-оқушы-талқылаушы

1.А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңі бойынша 3-4 сұрақ құрастырады.

2.Соңында сыныппен бөлісе алатындай өз тобының жауаптарын жазады..


2-оқушы-белгілеуші

1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінің тақырыбына және оның маңызына қатысты 3-4 бөлігін белгілейді.

2.Бөліктерді өз тобына дауыстап оқиды және олардың маңыздылығын талқылайды.. Оқулық бойынша бетін, кейбір маңызды тіркестерді жазып алады, сыныппен бөлісуге бір немесе екеуін таңдайды..


3-оқушы-байланыстырушы

1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде көтерілген мәселе мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады..Бұған өзінің жеке өмірінен, басқалардың өмірінен, күнделікті жаңалықтардан, теледидар бағдарламаларынан дәлелдер келтіруіне болады. 2.Оларды тізіп жазады, тобымен бөлісіп талқылайды..


4-оқушы-қорытындылаушы

1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңін оқиды, идеясын, автордың айтайын деген ойын қорытындылайды

2. Маңызды жерлерін атап көрсетеді. Оларды қорытындыдан бөлек жазады..


5-оқушы-суреттеуші

1. А.С Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңі бойынша нақты немесе абстрактілі сурет салады.. Олар таяқшаларды, мультфильм бейнелерін, диаграмма, сызбаларды қолдана алады.

2.Салған суретіне сараптама жасай ала ма, мағынасын түсіндіре ала ма, ойланады..

(топ ішінде жұмыс жасауға уақыт белгіленеді.)


Оқушылар рөлдері бойынша жиналады, бір-бірінің жұмысын тексереді, өзара талқылайды.

Бағалау дескрипторларына сай оқушылар топтарда бірін-бірі бағалайды.

Дескриптор:

  • Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады;

  • Шынайы өмірмен байланыстырады;

  • Өлеңнің маңыздылығын түсінеді;

  • Өлең бойынша салынған суретке сараптама жасай алады.

ҚБ


Оқушылар «Ескерткіш» өлеңіндегі ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді теріп жазады.










Әдебиет теориясы бойынша ережелерді еске түсіреді.



Өлеңдегі ақын бейнесін, образын түсінеді;

Ақын бейнесін ашып тұрған тіркестерді жазады және мәнін түсіндіреді.






«Әдеби шеңбер» әдісі бойынша топ мүшелерінің әрқайсысына тапсырма беру:

Оқушылар рөлдеріне сай жауаптарын жалпы сыныпқа түсіндіреді.


























Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады;

Шынайы өмірмен байланыстырады;

Өлеңнің маңыздылығын түсінеді;

Өлең бойынша салынған суретке сараптама жасай алады.














Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ













Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ



































Қалыптастырушы бағалаулар


ҚБ



http://kitap.kz/audiobook/5121-eskertkish/5121-eskertkish

(«Ескерткіш» өлеңінің аудио жазбасы)



Немесе

http://www.bilimland.kz/kk/user/library#lesson=8205

(«Ескерткіш» өлеңінің аудио жазбасы)



















Сабақты бекіту


Ой толғаныс

ПОПС формуласын толтырады.

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім


Сабақтың соңы


Рефлексия. «Сұрақ-жауап» әдісі

1.Бүгін сіз үшін не маңызды және қызықты болды?

2. Сіз қандай сұрақтар бойынша нақты жауап алдыңыз?

3. Сіз үшін бүгін не қиын болды?

4. Сіз психологиялық ортаны қалай бағалайсыз?

5. Сіз үшін не жеткіліксіз болды?


Үй тапсырмасы

«Ескерткіш» өлеңін жаттау





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.08.2025
133
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі