Материалдар / Асқар Алтай "Прописка" әңгімесі. Сабақ жоспары. ҚМЖ 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Асқар Алтай "Прописка" әңгімесі. Сабақ жоспары. ҚМЖ 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу мақсаты: 6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
207
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім:

Тәуелсіздік – қасиет тұнған ұлы ұғым

Педагогтің аты-жөні:


Күні


Сыныбы:

6

Сабақтың тақырыбы:

Асқар Алтай «Прописка»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.1.2.1 әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру;


Сабақ мақсаты

- әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені тақырып пен идея арқылы түсіндіреді

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


Ұйымдастыру кезеңі:

Психол-қ ахуал қалыптастыру

Сиқырлы қобдиша» жаттығуы.

Үй тапсырмасын сұрау

Ойқозғау


Өткен тақырыпты пысықтау

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Қызығушылықты ояту

Нұсқау: Қатысушылар шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар – қағазға жазылған адамгершілік қасиеттер.
Жаттығу шарты: Қобдишадан әрқатысушы кезекпен бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша өзінің сыйлығын айтады.


Топқa бөлу

Aқылды, қaйpaтты, жүpeктi бeйнeлeйтiн cуpeттepмeн 3 топқa

бөлiнeдi: «Талап», «Еңбек», «Ғылым»

«Бес қадам» әдісі

Оқушылар әңгіме мазмұны юойынша тірек сөздер айтып жарысады.


Т иімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады



Оқулық, жұмыс дәптерлері


Жаңа білім



Анықтама бұрышы

Шығарманың идеясы – шығарманы жазщған автордың айтайын деген негізгі ойы.

Шығарманың тақырыбы – көркем шығармаға негіз, арқау болған өмір құбылыстарының түйіні.


Сабақтың ортасы

.


Берілетін тапсырмалар:


2-тапсырма



Топтық жұмыс

Берілген үзінділер арқылы көтерілген мәселелерді анықтаңдар.


Үзінді

Көтерілген мәселе

Ең бастысы – паспортқа “пропискаға” отырып, бес жүз сом ақша тауып, Алматыға қайту. Ағасы әрине, бес жүз сомды бере алмайды. Ол – анық... Осы бір бес жүз сом болмағанда, Алматыға қызметке орналасып-ақ кетер еді. Бәрінен де төрт ай бойы сергелдеңге салынғанын айтсаңшы. Сол бір Желтоқсанның бұрқағы болмағанда, құда да тыныш, құдағи да тыныш, Алматыға іргелес ауылына паспортқа отыра қояр еді.

  • Сергелдеңге түскен өмір:

  • қаражат тапшылығы;

  • Желтоқсан оқиғасы


Жұмысқа “пропискасыз” алмайды. Мамандығыммен ауылда да, Қаскелең ауданында да орын жоқ. Қалада орын бар екен, бірақ алдымнан “прописка” шықты тағы да. Үйдің көлемі тұратын адамдармен қосқанда, мен сыйып тұрмын, аға. Жақын туысымыз ғой.

  • Прописка

  • жұмыссыздық

Олар із-түзсіз кетіп, ізім-қайым болғанына көп болмаса да, жұрт жадынан шығып та үлгергендей... Әркім-әркім әр түрлі долбар жасап, бәлкім асудан аман-есен асып, әлде бір қыстаққа жеткен шығар деп топшылаған. Алдымызда кетіп бара жатқан болар дегендерге шофер үзілді-кесілді “жоқ!” деді.

  • Із-түссіз кеткен желтоқсаншылар;

  • үміт


ҚБ: «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы бағалау.


Дескриптор:

Үзінділер арқылы көтерілген мәселені анықтайды

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Сабақтың соңы

Бекіту

Кестемен жұмыс

Жұптық жұмыс

Көтерілген мәселе арқылы шығарма идеясын анықтаңыз

Дескриптор:

Шығармадағы идея мен қоғамдық-әдеуметтік мәселені анықтйды


ҚБ Теңгелер арқылы бағалау



Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс

Дарынды оқушымен жұмыс


Архат бейнесіне байланысты сұрақтар құрастыр.


ПОПС формуласы арқылы әңгіме идеясын түйіндеп жаз.

Бірінші сөйлем «Менің ойымша,... ».

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін… ».

Үшінші сөйлем «Оны мен мына факт, мысалдармен дәлелдей аламын… ».

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мынадай қорытынды шешімге келдім».



Үй тапсырмасы


«Тәуелсіздік, тәтті үмітім едің сен...» тақырыбында әдеби эссе жазыңдар



Рефлексия

«Бес саусақ»

Балалар қағазға өздерінің қолының контурын сызып шығып, әр саусағына сабақ бойынша алған әсерлерін жазады









































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!