Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психол-қ ахуал
қалыптастыру
Сиқырлы қобдиша»
жаттығуы.
Үй тапсырмасын
сұрау
Ойқозғау
Өткен тақырыпты
пысықтау
|
Ынтымақтастық
атмосферасын
қалыптастыру
Қызығушылықты
ояту
Нұсқау: Қатысушылар
шеңбер құра отырады. Ортада сиқырлы қобдиша тұрады. Сыйлықтар –
қағазға жазылған адамгершілік
қасиеттер. Жаттығу шарты: Қобдишадан әрқатысушы кезекпен
бір сыйлықты таңдап алып, ішінде жазылған сөзді лайықты деп санаған
адамға сыйлайды. Сыйлықтар үлестірілгеннен кейін, шеңбер бойынша
өзінің сыйлығын
айтады.
Топқa
бөлу
Aқылды, қaйpaтты, жүpeктi
бeйнeлeйтiн cуpeттepмeн 3
топқa
бөлiнeдi: «Талап», «Еңбек»,
«Ғылым»
«Бес қадам»
әдісі
Оқушылар әңгіме мазмұны
юойынша тірек сөздер айтып
жарысады.
|
Т
иімділігі:оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
білім
|
Анықтама
бұрышы
|
Шығарманың идеясы –
шығарманы жазщған автордың айтайын деген негізгі
ойы.
Шығарманың тақырыбы – көркем
шығармаға негіз, арқау болған өмір құбылыстарының
түйіні.
|
|
|
Сабақтың
ортасы
.
|
Берілетін
тапсырмалар:
2-тапсырма
Топтық
жұмыс
|
Берілген үзінділер арқылы көтерілген мәселелерді
анықтаңдар.
Үзінді
|
Көтерілген
мәселе
|
Ең бастысы – паспортқа “пропискаға”
отырып, бес жүз сом ақша тауып, Алматыға қайту. Ағасы әрине, бес
жүз сомды бере алмайды. Ол – анық... Осы бір бес жүз сом
болмағанда, Алматыға қызметке орналасып-ақ кетер еді. Бәрінен де
төрт ай бойы сергелдеңге салынғанын айтсаңшы. Сол бір Желтоқсанның
бұрқағы болмағанда, құда да тыныш, құдағи да тыныш, Алматыға
іргелес ауылына паспортқа отыра қояр
еді.
|
-
Сергелдеңге түскен
өмір:
-
қаражат
тапшылығы;
-
Желтоқсан оқиғасы
|
Жұмысқа “пропискасыз” алмайды.
Мамандығыммен ауылда да, Қаскелең ауданында да орын жоқ. Қалада
орын бар екен, бірақ алдымнан “прописка” шықты тағы да. Үйдің
көлемі тұратын адамдармен қосқанда, мен сыйып тұрмын, аға. Жақын
туысымыз ғой.
|
|
Олар із-түзсіз кетіп, ізім-қайым
болғанына көп болмаса да, жұрт жадынан шығып та үлгергендей...
Әркім-әркім әр түрлі долбар жасап, бәлкім асудан аман-есен асып,
әлде бір қыстаққа жеткен шығар деп топшылаған. Алдымызда кетіп бара
жатқан болар дегендерге шофер үзілді-кесілді “жоқ!”
деді.
|
|
|
ҚБ: «Бір сөйлеммен
түйіндеу» әдісі арқылы
бағалау.
Дескриптор:
Үзінділер арқылы
көтерілген мәселені
анықтайды
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Сабақтың
соңы
Бекіту
|
Кестемен
жұмыс
Жұптық
жұмыс
|
Көтерілген мәселе арқылы
шығарма идеясын
анықтаңыз
|
Дескриптор:
Шығармадағы идея мен
қоғамдық-әдеуметтік мәселені
анықтйды
ҚБ Теңгелер арқылы
бағалау
|
|
|
Үлгерімі төмен
оқушымен жұмыс
Дарынды оқушымен
жұмыс
|
Архат бейнесіне байланысты сұрақтар
құрастыр.
ПОПС
формуласы арқылы әңгіме идеясын түйіндеп
жаз.
Бірінші сөйлем «Менің ойымша,...
».
Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай
түсіндіремін… ».
Үшінші сөйлем «Оны мен мына факт, мысалдармен
дәлелдей аламын… ».
Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мынадай қорытынды
шешімге келдім».
|
|
|
Үй
тапсырмасы
|
|
«Тәуелсіздік, тәтті
үмітім едің сен...» тақырыбында әдеби эссе
жазыңдар
|
|
|
Рефлексия
|
«Бес
саусақ»
|
Балалар қағазға
өздерінің қолының контурын сызып шығып, әр саусағына сабақ бойынша
алған әсерлерін жазады
|
|
|