|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
0-10 мин.
|
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып
реттілігін қадағалау.
Меніңше асық
ойынын балалардың арасында кеңінен насихаттау қажет. Мүмкін мектеп
деңгейінде болса да. Мәселен жапон елінде мектеп қабырғасында
өздерінің ұлттық құндылықтарына, дәстүрлеріне қатысты сабақтар
өткізіледі. Қазақтың қазақ болып қалуының бір жолы атадан балаға
мирас болып келе жатқан ұлттық құндылықтарымызды қайта жаңғырту,
асықты бүгінгі жастардың ойын құралына айналдыруда. Адамның білімі,
қарым-қабілеті тәжірибеден жинақталады, соның негізінде ақыл-ой
қалыптасады. Меніңше дәстүрлі ойын түрлерін күнделікті өмірге терең
енгізе алсақ жастардың қазақ мәдениетіне, ұлттық ерекшеліктерімізге
деген құрметі артары сөзсіз.
Асық туралы
жалпы ойымызды ортаға салсақ.
Асықтардың көмегімен
топтастыру.
Топ
басшы тағайындау: әр топқа жеке асықтарды лақтырамын, ерекше асықты
алған оқушы топ басшы болады.
|
Берілген сұрақтарға оқушылар жауап
береді.
Оқушыларды топтарға біріктіруді
ұйымдастыру:
Асықтардың көмегімен оқушыларды 4 топқа
біріктіру.
I – ?Қызыл асық тобы
II
– ?Жасыл асық тобы
III
– ?Сары асық тобы
IV
– ⚪Ақ
асық тобы
Топ басшыны анықтайды.
Оқушылар өз ойларымен бөліседі.
|
Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға - 1 балл «Жарайсың!»
«Керемет!» «Тамаша!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
Асықтар
АКТ
Бағалау парағы
|
|
Сабақтың ортасы
10-40 мин.
|
Жаңа тақырыппен, сабақтың мақсатын оқушыларға
сурет арқылы айқындату.
Берілген «Киіз үй» суретінде жасырылған
сұрақтарды әр топ таңдап алады.
«Төрт сөйлем»
әдісі
1.Тапсырма
1.Асқорыту жолдары ауруларының себептерін
анықтаңдар.
2.Тамақтан улану себептерін атаңдар және оның
алдын алу ережелерін айтыңдар.
3.Гигиена ережелерін сақтау не үшін
керек?
4.Дұрыс тамақтану ережесі, оның қандай
артықшылықтары бар?
Бір топ өз тақырыбын қорғап болған соң келесі
топтар сұрақ қояды немесе толықтырады.
|
Сурет бойынша сабақ тақырыбы мен мақсатын
анықтайды.
Таңдап алған тапсырманы топ бойынша оқушылар
рөлдерге бөліп, жауап береді.
1. Пікір айтушы - мәтін
бойынша туындаған өзіндік пікірін бір сөйлеммен
келтіреді.
2. Дәлел келтіруші -келтірілген өзіндік пікірді бір сөйлеммен дәлелдеп
шығады.
3. Мысал келтіруші- енді өзіндік пікірді тағы да бір негіздеп кетуі
үшін бір сөйлеммен мысал келтіреді.Мысал өмірден, практикадан
алынады.
4. Қорытындылаушы. Өзіндік пікірді тағы да бір рет пысықтап,
қорытынды шешімді бір сөйлеммен келтіреді.
|
Дескриптор:3 балл
1.Асқорыту жолдары ауруларының себептерін
анықтайды.
2.Тамақтан улану себептерін анықтап, оның алдын
алу ережелерімен танысады.
3.Гигиена ережелерімен
танысады.
4.Дұрыс тамақтану ережесімен танысып, оның
артықшылықтарын меңгереді.
|
АКТ
Сурет
8-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлер
|
|
«Өрмекші» әдісі
(постерде)
2.Тапсырма
Оқушылар постерге өрмекшінің сұлбасын сала
отырып, басына тақырыпты, денесіне өзекті ойларды, аяқтарына тірек
сөздер арқылы шешу жолдарын жазып, өз ойларын тиянақтап
пысықтайды.
|
Оқушылар А3 парағына өрмекші тәрізді постер
жасап, қорғайды.
|
Дескриптор:3 балл
1.Асқазан және ішек ауруларының себептерін
анықтайды.
2.Тамақтан уланудың себебін анықтап, алғашқы
көмекті меңгереді.
3.Гигиеналық және тамақ ішу ережелерімен
танысады.
|
ДК экраны
8-сынып оқулығы.
А3 парағы
Фломастер
|
|
3.Тапсырма
«Тамақты ұзақ шайнаған адам, ұзақ өмір сүреді»
және «Асқорытуға байланысты проблеманың алдын алуға адамның өзі
жауапты» деген пікірді талқылаңдар.
|
Өз
пікірлерін ортаға салады.
|
Дескриптор:
Жалпы-3 балл
Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға
«Керемет!» «Тамаша!» деген мадақтау сөзімен
ынталандыру.
|
ДК экраны
|
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
40-45 мин.
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Қорытынды
Бағалау
Үй тапсырмасы: §13, талдау сұрақтарына
жауап беру.
|
Жеке жұмыс:
- бүгінгі сабақта
мен....түсіндім,
- бүгін сабақта қуантқаны.....
- маған ерекше ұнағаны.....
- қызықты болғаны.....
- ......қиындық тудырды.
- менің түсінгенім.....
-
енді мен......аламын.
|
1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.
|
ДК экраны
Қима қағаздар.
Бағалау парағы
|