|
Бөлім атауы: Астана-мәдениет пен өнер ордасы. |
Мектеп: Торсанова К.М. |
||||||||||||||
|
Күні: 17.11.24 |
Мұғалімнің аты-жөні: Торсанова К.М. |
||||||||||||||
|
Сынып: 6-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: 14 |
Қатыспағандар: - |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Астана-бейбітшілік қаласы |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу. (Әдеби тіл норалары) |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата алады. (Әдеби тіл норалары) |
||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
"Бәйтерек" монументі. |
||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Оқушыларды суреттер бойынша топқа бөлу (Астананың зәулім ғимараттары) арқылы топтастыру. 1-топ «Бәйтерек» 2-топ «Ханшатыр» 3-топ « Пирамида»
«Кім жылдам?» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру. 1. «Бәйтерек» монументінде кімнің алақан ізі бар? 2. Бәйтеректің биіктігі? 3. Неше бөліктен тұрады? Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жаңа тақырыпты анықтайды.
|
ҚБ «Телефон » әдісі арқылы өзін бағалау
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану: Астана – әсем қала ақпараттық видео 1 Тәуелсіздік сарайы 2 Пирамида 3 Ханшатыр 4Астана Арена стадионы 5 Әзірет сұлтан мешіті 6 «Думан» ойын-сауық 7Назарбаев Университеті 8 Қазақстанның Республикасының ұлттық мұрағаты 9 Оқушылар сарайы 10 Астана циркі.
1-мәтін
2-мәтін.
1. Екі мәтіндегі ортақ ойды, құрылымдық және жанрлық ерекшелігін анықтаңдар. 2. «Еуропа», «Азия», «Жаһандық» сөздерінің мәтіндегі мағынасын ашыңдар. Дескриптор:
ҚБ «Телефон» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау
2-тапсырма Астана жайлы қызықты ақпаратан оңай сұрақ және қиын сұрақтар құрастыру. (Жұппен жұмыс) Дескриптор:
3-тапсырма. «Артық болмас білгенің» айдарынан алған мәліметтеріңе неологизм, кәсіби және термин сөздерін қатыстыра отырып 2-3 сөйлеммен ойыңды тұжырымда. Дескриптор:
4-тапсырма (Жеке жұмыс) «Еуропа», «Азия», «Жаһандық» сөздеріне дыбыстық талдау жаса .
ҚБ Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен сабақты қорытындылайды. |
Мәтіндерді оқыңдар. Қолданылған құрылымы мен жанрын анықтайды
•Артық болмас білгенің» айдарын әлем елдерінің астаналары туралы қызықты деректермен толықтырады; •қызықты деректерге термин және кәсіби сөздерді қатыстырады.
«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен сабақты қорытындылаймын. |
ҚБ «Телефон әдісі» арқылы өзіндік бағалау
|
(«Алматы ақшамы» газетінен)
(Бауыржан Жақып)
(wikipedia.org/wiki) |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «Бес саусақ» тәсілі арқылы рефлексия алынады. Оқушылар параққа қолдарын бастырып салады, саусақтарға төмендегі сұрақтарға жауап беріп жазады.
Бүгінгі сабақта басты мәселе не болды ?
жасадым? Кімге көмектестім ?
тәжірибе алдым?
ұнады ма? Неліктен?
сабақта қалай сезіндім?
Жұлдыз Бейсек «Тәуелсіздік, Қазақты сүй» 2 видеомен аяқтау.
|
|
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
65 бет 5-тапсырма Астана қаласы жайлы 2 шумақ өлең шығарып келу.
|
|
|||||||||||||
|
Бағалау |
«Ұялы телефон » әдісі арқылы оқушы бағалауын алып сабақтыбағалау. |
|
|||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Астана-бейбітшілік қаласы"
"Астана-бейбітшілік қаласы"
|
Бөлім атауы: Астана-мәдениет пен өнер ордасы. |
Мектеп: Торсанова К.М. |
||||||||||||||
|
Күні: 17.11.24 |
Мұғалімнің аты-жөні: Торсанова К.М. |
||||||||||||||
|
Сынып: 6-сынып |
Қатысқан оқушылар саны: 14 |
Қатыспағандар: - |
|||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Астана-бейбітшілік қаласы |
||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.4.3.1 неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу. (Әдеби тіл норалары) |
||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата алады. (Әдеби тіл норалары) |
||||||||||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
"Бәйтерек" монументі. |
||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||
|
Сабақтың басы
|
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, сабаққа дайындық. Оқушыларды суреттер бойынша топқа бөлу (Астананың зәулім ғимараттары) арқылы топтастыру. 1-топ «Бәйтерек» 2-топ «Ханшатыр» 3-топ « Пирамида»
«Кім жылдам?» әдісі арқылы өткен сабақты еске түсіру. 1. «Бәйтерек» монументінде кімнің алақан ізі бар? 2. Бәйтеректің биіктігі? 3. Неше бөліктен тұрады? Сабақтың мақсаттары мен бағалау критетийлерімен танысу. |
Оқушылар жаңа тақырыпты анықтайды.
|
ҚБ «Телефон » әдісі арқылы өзін бағалау
|
|
|||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану: Астана – әсем қала ақпараттық видео 1 Тәуелсіздік сарайы 2 Пирамида 3 Ханшатыр 4Астана Арена стадионы 5 Әзірет сұлтан мешіті 6 «Думан» ойын-сауық 7Назарбаев Университеті 8 Қазақстанның Республикасының ұлттық мұрағаты 9 Оқушылар сарайы 10 Астана циркі.
1-мәтін
2-мәтін.
1. Екі мәтіндегі ортақ ойды, құрылымдық және жанрлық ерекшелігін анықтаңдар. 2. «Еуропа», «Азия», «Жаһандық» сөздерінің мәтіндегі мағынасын ашыңдар. Дескриптор:
ҚБ «Телефон» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау
2-тапсырма Астана жайлы қызықты ақпаратан оңай сұрақ және қиын сұрақтар құрастыру. (Жұппен жұмыс) Дескриптор:
3-тапсырма. «Артық болмас білгенің» айдарынан алған мәліметтеріңе неологизм, кәсіби және термин сөздерін қатыстыра отырып 2-3 сөйлеммен ойыңды тұжырымда. Дескриптор:
4-тапсырма (Жеке жұмыс) «Еуропа», «Азия», «Жаһандық» сөздеріне дыбыстық талдау жаса .
ҚБ Бекіту. «Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен сабақты қорытындылайды. |
Мәтіндерді оқыңдар. Қолданылған құрылымы мен жанрын анықтайды
•Артық болмас білгенің» айдарын әлем елдерінің астаналары туралы қызықты деректермен толықтырады; •қызықты деректерге термин және кәсіби сөздерді қатыстырады.
«Соңғы сөзді мен айтайын...» әдісімен сабақты қорытындылаймын. |
ҚБ «Телефон әдісі» арқылы өзіндік бағалау
|
(«Алматы ақшамы» газетінен)
(Бауыржан Жақып)
(wikipedia.org/wiki) |
|||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс. «Бес саусақ» тәсілі арқылы рефлексия алынады. Оқушылар параққа қолдарын бастырып салады, саусақтарға төмендегі сұрақтарға жауап беріп жазады.
Бүгінгі сабақта басты мәселе не болды ?
жасадым? Кімге көмектестім ?
тәжірибе алдым?
ұнады ма? Неліктен?
сабақта қалай сезіндім?
Жұлдыз Бейсек «Тәуелсіздік, Қазақты сүй» 2 видеомен аяқтау.
|
|
|||||||||||||
|
Үйге тапсырма |
65 бет 5-тапсырма Астана қаласы жайлы 2 шумақ өлең шығарып келу.
|
|
|||||||||||||
|
Бағалау |
«Ұялы телефон » әдісі арқылы оқушы бағалауын алып сабақтыбағалау. |
|
|||||||||||||
шағым қалдыра аласыз

















