Тақырыпша
|
Денсаулық-3
Дене
шынықтыру-3
|
Қатынас-2,5
Сөйлеуді
дамыту-1
Көркем
әдебиет-1
Орыс
тілі-0,5
|
Таным-2,5
Математика
негіздері-1
Құрастыру-0,5
Жаратылыстану-1
Тапқыштар (вар ком –
1 сағ)
|
Шығармашылық-3,5
Музыка-1,5
Сурет-1
Мүсіндеу-0,5
Аппликация-0,5
Өнерлі біздің
он саусақ (вариатив комп -1
с)
|
Әлеумет-0,5
Қоршаған ортамен
таныстыру-0,5
|
І
апта
«Менің
балабақшам»
|
Дене
шынықтыру-3
-
1. Тақырыбы: Сүрлей жолмен орманға
барамыз Мақсаты: Жіптен ұстап шеңбер бойымен
жүру.Екі сызықтың арасынан жүру.Тепе-теңдікті сақтауға
дағдыландыру. Дене түзілісінің дұрыс қалыптасуын қадағалау.Аяқ
бұлшықеттерін дамыту
2.
Тақырыбы: Достық
Мақсаты: Балаларды гимнастикалық
орындық бойымен жүріп секіруге үйрету.Балалардың босаңсыған
қолдармен жүгіру іскерлігін бекіту.
Балаларды шеңберден шеңберге қос аяқ-пен секіруге әрі қарай
жаттықтыру.
3.Тақырыбы: Біз
доспыз.
Мақсаты: Допты (кішкене доптар) алып
бір қолымен себетке салуды үйрету.Алаңның бір шеті мен екінші
шетіне қол ұстасып жүгіруге
дағдыландыру.
|
Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы:Балабақша
үйіміз.
(сурет бойынша
әңгімелеу)
Мақсаты: Сөзді дыбыстау мәдениетін
тәрбиелеуге арналған дидактикалық ойындарды қолдану.Балабақша
туралы түсінік беру, достарына қамқор болуға
тәрбиелеу.
Көркем
әдебиет
Тақырыбы:
Ф. Оңғарсынованың «Үй жақсы
ма, бақша жақсы ма?» өлеңі.
Мақсаты:Өлеңді түсініп, есте сақтауға
үйрету.Есте сақтау қабілеттерін, зейінін, тілін
дамыту.
|
Математика
негіздері
Тақырыбы: Топтағы заттар .«Көп», «Біреу»
ұғымдары» Мақсаты:
«Көп», «Біреу» ұғымдарымен
таныстыру, топтағы заттардан бір немесе көп заттарды тауып
көрсетуге, топтағы біртекті заттардан топтар құрастыруға одан
біреуін бөліп көрсетуге
үйрету.
Жаратылыстану
Тақырыбы: Балабақша ауласына
саяхат
Мақсаты: Балабақша ауласына бақылау
жасап, өсіп тұрған өсімдіктердің аттарын атап, қамқорлық жасауға
тәрбиелеу
|
Музыка-1.5
Педагог жоспары
бойынша
Сурет
салу
Тақырыбы:Балабақ
шадағы түрлі түсті шарлар
(заттық сурет салу)
Мақсаты: Сурет салу барысында дөңгелек
және сопақша пішіндерді ажырата білуге үйрету. Баланың ұсақ қол
қимылдарын дамыту.
Мүсіндеу
Тақырыбы:Балабақшадағы әр түрлі
доптар
Мақсаты: Түрлі тәсілдерді қолдана
отырып, таныс заттарды өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып
мүсіндеуге үйрету..
|
Қоршаған ортамен
таныстыру
Тақырыбы: Топ бөлмесіне
саяхат
Мақсаты: Балалар дың назарын топ тың ішіне аудару.
Топтың іші таза, ойыншықтар дың, жиһаздың, өсімдіктердің, қор шаған
орта заттары ның орналасуына көңілдерін
бөлу
|
ІІ
апта
«Менің
достарым»
|
Дене
шынықтыру-3
1.Тақырыбы: Біз
күштіміз.
Мақсаты: Балалаларға жаттығу жасауды
үйрету.Текшелерден аттап жүруге
дағдыландыру.
2.
Тақырыбы:Бір орыннан ұзындыққа
секіру. Мақсаты.Балаларды орында тұрып
ұзындыққа секіруге үйрету.Жылдам жүгіруге
жаттықтыру.
3
Тақырыбы :Көңілді
доптар
Мақсаты:Бір-біріне допты домалатуды
үйрету. Допты домалату кезінде қолдың қозғау күшін, қимыл
үйлесімділігін, ұқсас сезім мүшелерін дамыту. Құрсаудан еңбектеп
өтуге дағдыландыру.
|
Сөйлеуді
дамыту
Тақырыбы:Үйшік
ертегісі
Мақсаты: Ертегі желісін айтып беруге
дағдыларын қалыптастыру
Көркем
әдебиет
Тақырыбы:Менің
достарым
Мақсаты:Достық туралы түсінік беру. Достар арасында
сыйластық достық, сүйіспен шілік қарым-қатынастарын
қалыптастыру.
Орыс
тілі
Педагог жоспары
бойынша
|
Математика
негіздері
Тақырыбы: Заттар тобын салыстыру. Оң жақ
– сол жақ
Мақсаты: Үлгі бойынша санау, екі
топтағы заттар арасындағы теңдікті анықтау.Қағаз бетінде бағдарлай
алуға дағдыландыру
.
Құрастыру
Тақырыбы:Досымның
үйі
Мақсаты: Орналастыру тәсілдерін қолдана
отырып, үйді пластина-ларды тігінен және кірпіштерді, бөлшектерді
көлдененінен орналастырырып құрастыруға
үйрету.
Жаратылыстану
Тақырыбы: Менің жасыл
достарым
Мақсаты: Бөлме өсімдіктері туралы
білімдерін байытып, аттарын атауға үйрету. Балалар ұжымында достық
қарым-қатынасты тәрбиелеу.
|
Музыка-1
Педагог жоспары
бойынша
Сурет
салу
Тақырыбы:Досым
ның
үйі
( заттық сурет
салу)
Мақсаты: Әртүрлі бағыттағы тура
сызықтар мен олардың қиылысуын жүргізе білуді үйрету.Үлгі бойынша
пішінін ескере отырып сурет салуды
үйрету.
Жапсыру
Тақырыбы: «Досымның
үйі»
Мақсаты: Үй туралы түсінік
беру.Қайшыны дұрыс ұстау және
пайдалана білуді
қалыптастыру.
|
|