|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
||||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаза алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут
5 минут
Сабақтың ортасы 15 минут
10 минут
7 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
1.Сәлемдесу. Сабаққа қатысуын бақылау 2. Психологиялық ахуал «Мотивация» Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады. Қима қағаздар арқылы топқа бөлу.
Бейнекөрсетілім Ойтүрткі Құлагер видеосын көрсете отырып, оқушыларға «Термеде не туралы айтылды?» - деп сұрақ қойылады. Сурет арқылы тақырыпты ашады
1-тапсырма «Джиксо» әдісі Оқушыларға поэма желісі бойынша төрт топқа үзінділер беріледі. Топ ішінде сол үзінділерін өзара бөліседі, оқиды, ортаға салады, тыңдайды. 1-топ- «Туған жер», «Ақан», «Ас» бөлімдері 2-топ – «Көмбе», «Ат қайтқанда», «Ат шаңы» бөлімдері 3-топ-«Жалғыз қазық», «Бай-бай, Құлагерім!», «Аттың азалы әні» бөлімдері 2-тапсырма
Суалдың, сорлы иеңнің бұлағы едің... Тірегі көңілімнің, бәйтерегім, Бұл жерге қалайынша құлап едің?!
3-тапсырма
1. Поэмада
суреттелген Ақан тағдыры сендерге қандай ой тастады?
Рефлексия Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал «Мотивация» Қатысушылар 2 шеңберге бөлінеді. Ішкі шеңбердегілер қарсы тұрғандарға жеке қасиеттері, дағды, тұлғалары, мінез-құлқы, өздерін ұстауы т.с.с. комплимент айтады. Тыңдаған қатысушы: «Рақмет, мен де солай ойлаймын. Сонымен қоса мен кестені жақсы тіге аламын» деген секілді өз бейімділігі мен ерекшелігін қосып отыру керек. Бұл оқушылардың өздеріне деген сенімдерін арттырып, жаңа жұмысты құлшына атқаруға кірісуге мотивация болады. Құлагер жайында бейнекөрсетілім көреді, қойылған сұрақтарға жауап береді. Оқушыларға поэма желісі бойынша төрт топқа үзінділер беріледі. Топ ішінде сол үзінділерін өзара бөліседі, оқиды, ортаға салады, тыңдайды. 3-тапсырма 1. Ақан тағдыры -әділетсіздік пен қызғаныштан зардап шеккен адамның тарихы. Оның өмірі арқылы өнерге деген адалдық пен адамдар арасындағы әділетсіз қарым-қатынас туралы ойлануға болады. Құлагердің өлімі тек Ақан үшін ғана емес, жалпы адамзаттық құндылықтардың жоғалуын көрсетеді. 2. Бақталастық пен қызғаныш – адамның өзімшіл қасиеттерінің көрінісі. Олар көбінесе жетістікке, талантқа немесе біреудің қол жеткізген бақытты өміріне байланысты болады. Бұл сезімдер адамдарды қастандыққа итермелеуі мүмкін. Батыраштың Құлагерді өлтіруі – осының айғағы. 3. Ақан трагедиясының сыры оның қоғамда, адамдар арасындағы қайшылықта жатыр. Талантты, өнерпаз Ақанды айналасындағы қызғаншақ, бақталас адамдар түсінбеді. Құлагердің өлімі арқылы Ақан ішкі күйзеліс пен жалғыздыққа ұшырайды. 4. Егер Ақан Сағынайдың асына бармаса, Құлагер тірі қалар еді. Ал Ақанның тағдыры біршама өзгеруі мүмкін. 5. Ақан мен Батыраштың алғашқы кездесуі олардың мінездері көзқарастарындағы үлкен айырмашылықты көрсетеді. Ақан – адалдық пен өнердің өкілі болса, Батыраш өзімшілдік пен қызғаныштың көрінісі. Бұл кездесу рухани құндылықтың материалдық байлыққа қарама-қайшылығын көрсетеді.
Рефлексия жасайды Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -шығарманы талдайды – 1 балл, -мазмұнын жүйелі баяндайды – 1 балл, -сұраққа жауап береді – 1 балл.
Дескритор Білім алушы -шумақты жалғастырады – 2 балл; -үзіндідегі ойды сақтайды – 1 балл; -автор стиліне сай жазады – 1 балл; -шығармашы лық танытады – 1 балл.
Дескритор Білім алушы -сұрақтарға жауап береді – 1 балл, -өз ойын жүйелі жеткізеді – 1 балл
Берілген тапсырмалар дың барлығын жетон арқылы бағалау
|
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашык сабак.9сынып І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы
Ашык сабак.9сынып І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы
|
Бөлім: |
3-бөлім: Адам жанының құпиясы |
|||||
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты : |
||||||
|
Күні: |
||||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
І. Жансүгіров "Құлагер" поэмасы |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.2.4.1 автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жаза алады. |
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 3 минут
5 минут
Сабақтың ортасы 15 минут
10 минут
7 минут
Сабақтың соңы 5 минут |
1.Сәлемдесу. Сабаққа қатысуын бақылау 2. Психологиялық ахуал «Мотивация» Оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады. Қима қағаздар арқылы топқа бөлу.
Бейнекөрсетілім Ойтүрткі Құлагер видеосын көрсете отырып, оқушыларға «Термеде не туралы айтылды?» - деп сұрақ қойылады. Сурет арқылы тақырыпты ашады
1-тапсырма «Джиксо» әдісі Оқушыларға поэма желісі бойынша төрт топқа үзінділер беріледі. Топ ішінде сол үзінділерін өзара бөліседі, оқиды, ортаға салады, тыңдайды. 1-топ- «Туған жер», «Ақан», «Ас» бөлімдері 2-топ – «Көмбе», «Ат қайтқанда», «Ат шаңы» бөлімдері 3-топ-«Жалғыз қазық», «Бай-бай, Құлагерім!», «Аттың азалы әні» бөлімдері 2-тапсырма
Суалдың, сорлы иеңнің бұлағы едің... Тірегі көңілімнің, бәйтерегім, Бұл жерге қалайынша құлап едің?!
3-тапсырма
1. Поэмада
суреттелген Ақан тағдыры сендерге қандай ой тастады?
Рефлексия Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал «Мотивация» Қатысушылар 2 шеңберге бөлінеді. Ішкі шеңбердегілер қарсы тұрғандарға жеке қасиеттері, дағды, тұлғалары, мінез-құлқы, өздерін ұстауы т.с.с. комплимент айтады. Тыңдаған қатысушы: «Рақмет, мен де солай ойлаймын. Сонымен қоса мен кестені жақсы тіге аламын» деген секілді өз бейімділігі мен ерекшелігін қосып отыру керек. Бұл оқушылардың өздеріне деген сенімдерін арттырып, жаңа жұмысты құлшына атқаруға кірісуге мотивация болады. Құлагер жайында бейнекөрсетілім көреді, қойылған сұрақтарға жауап береді. Оқушыларға поэма желісі бойынша төрт топқа үзінділер беріледі. Топ ішінде сол үзінділерін өзара бөліседі, оқиды, ортаға салады, тыңдайды. 3-тапсырма 1. Ақан тағдыры -әділетсіздік пен қызғаныштан зардап шеккен адамның тарихы. Оның өмірі арқылы өнерге деген адалдық пен адамдар арасындағы әділетсіз қарым-қатынас туралы ойлануға болады. Құлагердің өлімі тек Ақан үшін ғана емес, жалпы адамзаттық құндылықтардың жоғалуын көрсетеді. 2. Бақталастық пен қызғаныш – адамның өзімшіл қасиеттерінің көрінісі. Олар көбінесе жетістікке, талантқа немесе біреудің қол жеткізген бақытты өміріне байланысты болады. Бұл сезімдер адамдарды қастандыққа итермелеуі мүмкін. Батыраштың Құлагерді өлтіруі – осының айғағы. 3. Ақан трагедиясының сыры оның қоғамда, адамдар арасындағы қайшылықта жатыр. Талантты, өнерпаз Ақанды айналасындағы қызғаншақ, бақталас адамдар түсінбеді. Құлагердің өлімі арқылы Ақан ішкі күйзеліс пен жалғыздыққа ұшырайды. 4. Егер Ақан Сағынайдың асына бармаса, Құлагер тірі қалар еді. Ал Ақанның тағдыры біршама өзгеруі мүмкін. 5. Ақан мен Батыраштың алғашқы кездесуі олардың мінездері көзқарастарындағы үлкен айырмашылықты көрсетеді. Ақан – адалдық пен өнердің өкілі болса, Батыраш өзімшілдік пен қызғаныштың көрінісі. Бұл кездесу рухани құндылықтың материалдық байлыққа қарама-қайшылығын көрсетеді.
Рефлексия жасайды Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды |
Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін!
Дескриптор Білім алушы -шығарманы талдайды – 1 балл, -мазмұнын жүйелі баяндайды – 1 балл, -сұраққа жауап береді – 1 балл.
Дескритор Білім алушы -шумақты жалғастырады – 2 балл; -үзіндідегі ойды сақтайды – 1 балл; -автор стиліне сай жазады – 1 балл; -шығармашы лық танытады – 1 балл.
Дескритор Білім алушы -сұрақтарға жауап береді – 1 балл, -өз ойын жүйелі жеткізеді – 1 балл
Берілген тапсырмалар дың барлығын жетон арқылы бағалау
|
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
ОҚЫТУДА ҒЫ ЖАҢА ӘДІС-ТӘСІЛДЕР ҚОРЖЫНЫНАН ЕСБОСЫН НАҒИША ҚОЖАҚ ҚЫЗЫ
Қалыптас тырушы бағалауға арналған
тапсырма лар жинағы 9-сынып
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл
|
||
шағым қалдыра аласыз















