Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: Қонаев атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Толен Балнур

    Сынып: 3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Бөлім

    Жанды табиғат

    4-сабақтың тақырыбы

    Табиғат тағылымы

    Осы сабақта қол

    3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық

    жеткізілетін оқу

    ерекшеліктерін анықтау;

    мақсаттары (оқу

    3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін

    бағдарламасына

    мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

    сілтеме)

    3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша


    немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.


    Күтілетін нәтиже

    Барлық оқушылар: сұрақтарға дұрыс жауап береді.

    Көптеген оқушылар: мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.

    Кейбір оқушылар: шығарманы сахналайды.

    Құндылық

    Еңбектену арқылы мақсатқа жетуге болады.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану. Жаратылыстану

    АКТ-ны қолдану

    дағдылары

    Интербелсенді тақта, шығарылған суреттер

    Алдыңғы білім

    С. Бегалин. «Есеннің кірпісі»

    Жоспар

    Уақыт

    Жоспарланған жұмыс түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек.

    • Сәлем, достым!(амандасады)

    • Сәлем! (иығынанқағады)

    • Қайда болдың? (құлағынантартады)

    • Мен сені сағындым! (қолын жүрегіне қояды)

    • Сен келдің бе? (қолынжаяды)

    • Жақсы болды!(құшақтайды)

    Үй жұмысын сұрау. Оқушылардың аттары жазылған таяқшаларды таңдау арқылы. Кімнің есімін суырса, соған өз сұрағын қояды немесе керісінше, соның сұрағына жауап береді. Ойқозғау. Жұмбақты шеш:

    1. Қатар-қатар қаранар, Аспанмененбара-бар.

    Алды биік, арты жар. (Құмырсқа)

    1. Ат басты, Арқар мүйізді, Бөрі кеуделі, Бөкен санды, Қос қанатты, Құмырсқаізді,

    Бота тірсекті. (Шегіртке)



    Оқушылардың аттары жазылған таяқшалар

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ажырату.

    – Сонымен, бүгін не жайында білетін боламыз? Бағалау критерийімен таныстыру.

    Бағалау критерийі.



    Критерий

    Тап-

    сырма

    Дескриптор

    Балл


    Сұрақтарға

    жауап беру

    1

    Суретке қарап, сұрақтарға

    жауап береді.

    1

    Кластер құрау

    2

    Мәліметті пайдаланады. Абай туралы кластер құрады, қозғайды.

    Туындаған сұрақтарға жауап береді.

    1

    1


    1

    Постер салу

    3

    Мәліметті пайдаланады.

    Абай туралы постер салады, қорғайды.

    Туындаған сұрақтарға жауап

    1

    1


    1
























































    береді.


























    Құмырсқа мен шегірткенің суреті














    Интербелсенді тақта


    Суреттер


    Сөздержазылған қағаздар


    Абай Құнанбаевтың портреті

    Кейіпкердің іс-әрекетіне баға беру

    4

    Құмырсқа мен шегірткенің іс-әрекетіне баға береді.

    Келісетін, келіспейтінін айтады.

    Ойын дәлелдейді. Шегірткеге кеңес береді.

    1


    1


    1

    1

    Мысалды

    сахналау

    5

    Образға еніп, мысалды

    сахналайды.

    Дауыс ырғағын дұрыс келтіреді.

    Кейіпкердің іс-әрекетін түсінеді.

    1


    1


    1

    Мысалды талдау

    6

    Авторын және атауын біледі. Басты кейіпкерлерін айтады. Бөлікке бөліп, талдайды.

    Қорытынды ой шығарады.

    1

    1

    1

    1

    Кейіпкерлер сөзін табу. Салыстыру. Сөйлемді толықтыру

    7

    Құмырсқаның сөзін табады.

    Шегірткенің сөзін табады.

    1

    1

    Кейіпкерлерді салыстырады.

    1

    Кейіпкерлер іс-әрекетіне

    қарай ой қорытады.

    1

    Шегіртке мен құмырсқаның не екенін білесіңдер ме? Оларды қайдан кездестіруге болады?

    Суретте қайсысы құмырсқа? Қайсысы шегіртке?



    Сабақтың тақырыбын болжау.

    Суретке қарап, сөздерді оқып, бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап көр. Құмырсқаға, табиғатқа, жәндіктерге қарау, үйрену. Күтілетін нәтижен айтқызу.

    Оқылымалды тапсырма. 1-тапсырма.

    Сурет бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, оқылатын мәтін не туралы екенін болжап көріңдер.


    • Суреттен нелерді көріптұрсың?

    • Жылдың қай мезгілібейнеленген?

    • Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткеніңше?

    • Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың?Неліктен?


    Оқылым. Шегіртке мен құмырсқа (мысал) Жанрлық ерекшелікке тоқталу.


























    Автормен танысу айдары: Абай Құнанбаев.

    Қабағын қайғы жабады – қатты көңілсізденеді, мұңға батады.

    Сергіту сәті.

    Шегірткенің іс-әрекетін айтқанда шегірткені іс-қимылмен көрсетеді.

    Құмырсқаның іс-әрекетін айтқанда құмырсқаны іс-қимылмен көрсетеді.

    Топқа бөлу: Сыныпты қатар бойынша 4 топқа бөлу (мұғалімге сыныбының ыңғайына қарай бөлуге болады).

    Топтық жұмыс.

    «Сиқырлы себет» әдісі. Себеттен алған сөздер бойынша топта тапсырмалар орындайды.

    Кластер, Кейіпкер, Сахна, Талдау.

    І топ.

    Тапсырма: Оқулықтағы мәліметті пайдаланып, Абай туралы кластер құрау.

    ІІ топ.

    Тапсырма: Оқулықтағы 6-тапсырма. Кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға береді.

    ІІІ топ.

    Тапсырма: Мысалды сахналау.

    ІV топ.

    Тапсырма: Оқулықтағы 8-тапсырмадағы кесте бойынша мысалды талдау.

    Жұптық жұмыс.

    Оқулықтағы 4, 5-тапсырмалар. Ойтолғау.

    Жеке жұмыс.

    ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма.


    Шегірткесияқты


    Shape1

    болмау.


    Құмырсқасияқты

    болу.





















    Бағалау парағы Дәптер

    Сабақтың соңы

    Үй тапсырмасы. «Еңбек түбі – береке» тақырыбында мақал жаттау. Қосымша: хрестоматиядан «Түлкі мен қырғауыл» ертегісін оқу. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру.

    Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан сұрау)? Қалай жеттік? Не істедік?

    Кері байланыс. Ауызша.

    Рефлексия.

    Күнделік




    Сабақтағы жетістіктерім

    Оның себептері

    Сабақтағы жетістіктерім

    Оның себептері


    Стикер





    Қосымша мағлұматтар

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не

    істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп

    отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

    меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Ойлану

    Сабақ мақс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Төлен Балнұр Казбеккызы
    14 Қазан 2020
    603
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашык сабак Жанды табигат

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашык сабак Жанды табигат

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жанды табиғат туралы түсінік беру.Окушылар табиғат туралы кобирек мәліметтер алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: Қонаев атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Толен Балнур

    Сынып: 3

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Бөлім

    Жанды табиғат

    4-сабақтың тақырыбы

    Табиғат тағылымы

    Осы сабақта қол

    3.2.4.1 – өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық

    жеткізілетін оқу

    ерекшеліктерін анықтау;

    мақсаттары (оқу

    3.2.6.1 – кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін

    бағдарламасына

    мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау;

    сілтеме)

    3.1.2.1 – шығарманың мазмұнын бірлесе құрастырған жоспар бойынша


    немесе өз сөзімен толық, таңдауына қарай мазмұндау, сахналау.


    Күтілетін нәтиже

    Барлық оқушылар: сұрақтарға дұрыс жауап береді.

    Көптеген оқушылар: мысалдың басты белгілерін біледі, түсінеді, кейіпкердің іс-әрекетіне баға береді.

    Кейбір оқушылар: шығарманы сахналайды.

    Құндылық

    Еңбектену арқылы мақсатқа жетуге болады.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану. Жаратылыстану

    АКТ-ны қолдану

    дағдылары

    Интербелсенді тақта, шығарылған суреттер

    Алдыңғы білім

    С. Бегалин. «Есеннің кірпісі»

    Жоспар

    Уақыт

    Жоспарланған жұмыс түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту. Сыныпты қалыпқа келтіру. Ойсергек.

    • Сәлем, достым!(амандасады)

    • Сәлем! (иығынанқағады)

    • Қайда болдың? (құлағынантартады)

    • Мен сені сағындым! (қолын жүрегіне қояды)

    • Сен келдің бе? (қолынжаяды)

    • Жақсы болды!(құшақтайды)

    Үй жұмысын сұрау. Оқушылардың аттары жазылған таяқшаларды таңдау арқылы. Кімнің есімін суырса, соған өз сұрағын қояды немесе керісінше, соның сұрағына жауап береді. Ойқозғау. Жұмбақты шеш:

    1. Қатар-қатар қаранар, Аспанмененбара-бар.

    Алды биік, арты жар. (Құмырсқа)

    1. Ат басты, Арқар мүйізді, Бөрі кеуделі, Бөкен санды, Қос қанатты, Құмырсқаізді,

    Бота тірсекті. (Шегіртке)



    Оқушылардың аттары жазылған таяқшалар

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ажырату.

    – Сонымен, бүгін не жайында білетін боламыз? Бағалау критерийімен таныстыру.

    Бағалау критерийі.



    Критерий

    Тап-

    сырма

    Дескриптор

    Балл


    Сұрақтарға

    жауап беру

    1

    Суретке қарап, сұрақтарға

    жауап береді.

    1

    Кластер құрау

    2

    Мәліметті пайдаланады. Абай туралы кластер құрады, қозғайды.

    Туындаған сұрақтарға жауап береді.

    1

    1


    1

    Постер салу

    3

    Мәліметті пайдаланады.

    Абай туралы постер салады, қорғайды.

    Туындаған сұрақтарға жауап

    1

    1


    1
























































    береді.


























    Құмырсқа мен шегірткенің суреті














    Интербелсенді тақта


    Суреттер


    Сөздержазылған қағаздар


    Абай Құнанбаевтың портреті

    Кейіпкердің іс-әрекетіне баға беру

    4

    Құмырсқа мен шегірткенің іс-әрекетіне баға береді.

    Келісетін, келіспейтінін айтады.

    Ойын дәлелдейді. Шегірткеге кеңес береді.

    1


    1


    1

    1

    Мысалды

    сахналау

    5

    Образға еніп, мысалды

    сахналайды.

    Дауыс ырғағын дұрыс келтіреді.

    Кейіпкердің іс-әрекетін түсінеді.

    1


    1


    1

    Мысалды талдау

    6

    Авторын және атауын біледі. Басты кейіпкерлерін айтады. Бөлікке бөліп, талдайды.

    Қорытынды ой шығарады.

    1

    1

    1

    1

    Кейіпкерлер сөзін табу. Салыстыру. Сөйлемді толықтыру

    7

    Құмырсқаның сөзін табады.

    Шегірткенің сөзін табады.

    1

    1

    Кейіпкерлерді салыстырады.

    1

    Кейіпкерлер іс-әрекетіне

    қарай ой қорытады.

    1

    Шегіртке мен құмырсқаның не екенін білесіңдер ме? Оларды қайдан кездестіруге болады?

    Суретте қайсысы құмырсқа? Қайсысы шегіртке?



    Сабақтың тақырыбын болжау.

    Суретке қарап, сөздерді оқып, бүгінгі сабақтың тақырыбын болжап көр. Құмырсқаға, табиғатқа, жәндіктерге қарау, үйрену. Күтілетін нәтижен айтқызу.

    Оқылымалды тапсырма. 1-тапсырма.

    Сурет бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, оқылатын мәтін не туралы екенін болжап көріңдер.


    • Суреттен нелерді көріптұрсың?

    • Жылдың қай мезгілібейнеленген?

    • Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткеніңше?

    • Шегірткенің көңіл күйі қандай деп ойлайсың?Неліктен?


    Оқылым. Шегіртке мен құмырсқа (мысал) Жанрлық ерекшелікке тоқталу.


























    Автормен танысу айдары: Абай Құнанбаев.

    Қабағын қайғы жабады – қатты көңілсізденеді, мұңға батады.

    Сергіту сәті.

    Шегірткенің іс-әрекетін айтқанда шегірткені іс-қимылмен көрсетеді.

    Құмырсқаның іс-әрекетін айтқанда құмырсқаны іс-қимылмен көрсетеді.

    Топқа бөлу: Сыныпты қатар бойынша 4 топқа бөлу (мұғалімге сыныбының ыңғайына қарай бөлуге болады).

    Топтық жұмыс.

    «Сиқырлы себет» әдісі. Себеттен алған сөздер бойынша топта тапсырмалар орындайды.

    Кластер, Кейіпкер, Сахна, Талдау.

    І топ.

    Тапсырма: Оқулықтағы мәліметті пайдаланып, Абай туралы кластер құрау.

    ІІ топ.

    Тапсырма: Оқулықтағы 6-тапсырма. Кейіпкерлердің іс- әрекетіне баға береді.

    ІІІ топ.

    Тапсырма: Мысалды сахналау.

    ІV топ.

    Тапсырма: Оқулықтағы 8-тапсырмадағы кесте бойынша мысалды талдау.

    Жұптық жұмыс.

    Оқулықтағы 4, 5-тапсырмалар. Ойтолғау.

    Жеке жұмыс.

    ҚБ ретінде: дәптердегі 2-тапсырма.


    Шегірткесияқты


    Shape1

    болмау.


    Құмырсқасияқты

    болу.





















    Бағалау парағы Дәптер

    Сабақтың соңы

    Үй тапсырмасы. «Еңбек түбі – береке» тақырыбында мақал жаттау. Қосымша: хрестоматиядан «Түлкі мен қырғауыл» ертегісін оқу. Кейіпкерлердің іс-әрекетіне баға беру.

    Бүгінгі сабағымыздың мақсатына жеттік пе (оқушылардан сұрау)? Қалай жеттік? Не істедік?

    Кері байланыс. Ауызша.

    Рефлексия.

    Күнделік




    Сабақтағы жетістіктерім

    Оның себептері

    Сабақтағы жетістіктерім

    Оның себептері


    Стикер





    Қосымша мағлұматтар

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не

    істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп

    отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты

    меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс

    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Ойлану

    Сабақ мақс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    14.10.2020
    603
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Төлен Балнұр Казбеккызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации