ҰОҚ
мақсаты:
|
Балаларға пирамиданың төменнен жоғары қарай
биіктеп, өсетіні туралы түсінеді. Бірізділікпен азаятын 3 немесе
одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (түсі мен пішіні)
кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті пирамидалар құрастыруды
үйренеді. Танымдық қызығушылығы дамиды. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа
дағдыланады.
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Балаларға пирамиданың төменнен жоғары қарай
биіктеп, өсетіні туралы түсінді. Бірізділікпен азаятын 3 немесе
одан да көп бөліктерден қарапайым 2 қасиетін (түсі мен пішіні)
кезектестіру принципі бойынша түрлі түсті пирамидалар құрастыруды
үйренді. Танымдық қызығушылығы дамыды. Ұқыптылыққа, тиянақтылыққа
дағдыланды.
|
Қолданылған
әдіс-тәсілдер:
|
Ашық сұрақтар,4к моделі, бала
үні, бақылау, саралау, «Жағымды тілектер
алқасы», кері байланыс:
«Кубизм» әдісі,
Сұрақ ілмегі», «Атмосфера орнату»
әдісі, бағалау:
«Ым,қимыл»әдісі,рефлексия:
«Шырша ойыншықтары» әдісі
|
Психологиялық
ахуал
Тыңдалым
2минут
Айтылым
3минут
Ашық
сұрақтар
Бала
үні
Топқа
біркітіру
2
минут
|
«Жағымды тілектер
алқасы»
«Сәлемдесу рәсімі»
жаттығуы
«Кубизм»(әдіс)
Кубиктегі бейнеленген суреттер бойынша
әңгімелейді
(Пішіндер арқылы топқа
бөлу)
|
|
ІІ . Негізгі
бөлім
Жеке
жұмыс
8
минут
Бала
үні:дербестігі,
қажеттілігі
Бақылау: құрылымдалған,
тікелей.
4к моделі:
сыни
ойлау.
Саралау: қолдау
көрсету,өнім
арқылы
Топтық
жұмыс
5минут
Бақылау:
жанама ,
Бала үні:
дербестігі,қажеттілігі
4к моделі:командамен жұмыс
істеу, коммуникативтілік, сыни
ойлау.
Саралау: процесс
арқылы
|
Ғажайып қорапша.
(Пішіндер туралы
жұмбақ)
Құрылымдалған
ойын:
«Қай зат
артық»
Шарты:
Дөнгелек пішіндердін арасына , әртүрлі
пішіндерді қойып,қайсысы артық екенің
ажырату.
Кері
байланыс:
«Сұрақ ілмегі»
әдісі
Құрылымдалған ойын: (жеке
жұмыс) «Ұқсасын тап»
Ұқсас түстерден пирамида
құрастыу.
Кері
байланыс:«Атмосфера орнату»
әдісі
Топ бір
–бірінбағалау: «Ым,қимыл» әдісі
|
|