|
Күні:09.03.2021 Пәні: Көркем еңбек Сынып: 1 |
Мектеп: Ы.Алтинсарин атындағы №27 орта мектеп Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру. 1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Наурыз мейрамдары туралы біледі. Көбі: Өз жұмысын жоспарлауды композицияға пішімді қалай таңдау керектігін біледі. Кейбірі: Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Қазақтың салт-дәстүрлері туралы айтады. Наурыз мейрамдары туралы біледі. Өз бетінше шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
видеожазба , таныстырылым. |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Рақмет-спасибо-thank you Ана-мама-mother Жаңа жыл-новый год-new year |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Психологиялық дайындық Бүгінгі күн — нұрлы
күн Алғыс айтып бәріне. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Топқа бөлу Қызыл, қызғылт, ақ түсті гулдермен топқа бөлінеді. 1-топ. 1-наурыз «Алғыс айту күні» 2-топ. 8-наурыз «Халықаралық әйелдер күні» 3-топ. 22-наурыз «Наурыз мейрамы» «Жариялау» әдісімен әр топ өздерінің топтарын таныстырады. 1-топ. Сөйлемдегі адасқан сөздерді ретімен қояды. «Аналарымызға шын жүректен рақмет!» 2-топ. Ана туралы ән орындайды. 3-топ. «Қаражорға» биін билейді. |
Шаттық шебері Қызыл, қызғылт, Ақ түсті гүлдер.
Топ аттары жазылған плакаттар |
|||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
1-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды. 2-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөзіндерін буынға бөліп жазады. 3-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөздерін тасымалдап жазады. |
Таныстырылым |
|||
|
Практикалық жұмыс 16 минут |
Оригами (жапонша 折り紙, – “бүктелген қағаз”) – ежелден келе жатқан қағаздан әр түрлі пішіндер жасау өнері. Бұл қолөнер түрі қағаздың алғашқы отаны, қағаздың алғаш шыққан жері- Қытай мемлекетінен бастау алады. 1-топ. «Бәйшешек» ашық хатын жасайды. 2-топ. «Қызғалдақ» ашық хатын жасайды. 3-топ. «8 Наурыз» ашық хатын жасайды. |
Ашық хат жасау үлгілері Бәйшешек https://www.youtube.com/watch?v=9QOIS-jjWsM&t=2s |
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия «Бағдаршам»
Қызыл - сабақ ұнамады . Сары – керемет әсерде бола алмадым Жасыл – сабақ өте қатты ұнады Бағалау Топтар бір-бірінің жұмыстарын «Галерея» әдісімен бағалайды. |
«Бағдаршам» суреті |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Жұптық жұмыс пен талқы сапасы
|
Ғылыммен байланыс – денсаулық және дене, қауіпсіздік. |
|||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз
Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз
|
Күні:09.03.2021 Пәні: Көркем еңбек Сынып: 1 |
Мектеп: Ы.Алтинсарин атындағы №27 орта мектеп Машықкердің аты-жөні: Бекейқызы Бұлан Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Ашық хат ( открытка ) 8 Наурыз |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.3.1 Қарапайым тәсілдермен материалдарды және компоненттерді өлшеу, белгілеу, қию, формасын келтіру, жинақтау, қосу және біріктіру. 1.2.4.1 Қауіпсіздік техникасын сақтап, материалдарды және құралдарды қолдану. |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Наурыз мейрамдары туралы біледі. Көбі: Өз жұмысын жоспарлауды композицияға пішімді қалай таңдау керектігін біледі. Кейбірі: Үйренген білімдерін тәжірибеде қолданады. |
||||
|
Жетістік критерийлері |
Қазақтың салт-дәстүрлері туралы айтады. Наурыз мейрамдары туралы біледі. Өз бетінше шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді. |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
видеожазба , таныстырылым. |
||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Рақмет-спасибо-thank you Ана-мама-mother Жаңа жыл-новый год-new year |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
Психологиялық дайындық Бүгінгі күн — нұрлы
күн Алғыс айтып бәріне. – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Топқа бөлу Қызыл, қызғылт, ақ түсті гулдермен топқа бөлінеді. 1-топ. 1-наурыз «Алғыс айту күні» 2-топ. 8-наурыз «Халықаралық әйелдер күні» 3-топ. 22-наурыз «Наурыз мейрамы» «Жариялау» әдісімен әр топ өздерінің топтарын таныстырады. 1-топ. Сөйлемдегі адасқан сөздерді ретімен қояды. «Аналарымызға шын жүректен рақмет!» 2-топ. Ана туралы ән орындайды. 3-топ. «Қаражорға» биін билейді. |
Шаттық шебері Қызыл, қызғылт, Ақ түсті гүлдер.
Топ аттары жазылған плакаттар |
|||
|
Сабақтың ортасы 8 минут |
1-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөздеріне дыбыстық талдау жасайды. 2-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөзіндерін буынға бөліп жазады. 3-топ. «Қызғалдақ», «Бәйшешек» сөздерін тасымалдап жазады. |
Таныстырылым |
|||
|
Практикалық жұмыс 16 минут |
Оригами (жапонша 折り紙, – “бүктелген қағаз”) – ежелден келе жатқан қағаздан әр түрлі пішіндер жасау өнері. Бұл қолөнер түрі қағаздың алғашқы отаны, қағаздың алғаш шыққан жері- Қытай мемлекетінен бастау алады. 1-топ. «Бәйшешек» ашық хатын жасайды. 2-топ. «Қызғалдақ» ашық хатын жасайды. 3-топ. «8 Наурыз» ашық хатын жасайды. |
Ашық хат жасау үлгілері Бәйшешек https://www.youtube.com/watch?v=9QOIS-jjWsM&t=2s |
|||
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия «Бағдаршам»
Қызыл - сабақ ұнамады . Сары – керемет әсерде бола алмадым Жасыл – сабақ өте қатты ұнады Бағалау Топтар бір-бірінің жұмыстарын «Галерея» әдісімен бағалайды. |
«Бағдаршам» суреті |
|||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
|||
|
Жұптық жұмыс пен талқы сапасы
|
Ғылыммен байланыс – денсаулық және дене, қауіпсіздік. |
|||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? |
Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
|
|||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||
шағым қалдыра аласыз















