|
Педагогтың аты-жөні: |
Жармаганбетова Сауле Жумагазовна, Дунбаева Алмагуль Кабидулаевна. |
|
Тобы/ сыныбы: |
«Айгөлек» ересек тобы. |
|
Күні: |
05.05.2023 жыл |
|
Тақырыбы: |
«Ойнайық та, ойлайық!» |
|
Оқу мақсаты: |
Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтарын арттыру, қимылдарды дұрыс және дәл орындау, оларды үлгімен салыстыра талдау жасауға үйрету. Математикалық білім дағдыларын шыңдау, 1-ден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуге үйретуді жалғастыру. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату дос болуға тәрбиелеу. |
|
Күтілетін нәтиже: |
1-ден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санай біледі. Дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтары ашылады, қимылдарды дұрыс және дәл орындайды, оларды үлгімен салыстыра біледі. |
|
Дағдылары: |
жалпы дамытушы жаттығулары, негізгі қимылдар, сан және санау дағдылары, қимылды және логикалық ойындар. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Заттық дамытушы жаттығулар, «Кім жылдам» қимылды ойыны, қимыл-қозғалыс ойындары, «Араныі ұясы» ойыны, т.б. |
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
асықтар, доп, кішкентай доптар, гимнастикалық таяқшалар, марблс тастар, көрпешелер, сақиналар, түтікшелер. |
ҰІӘ жоспарлау
|
ҰІӘ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыт |
Педагог әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Басталуы / мин |
Балалар музыканың сүйемелдеуімен спортзалға кіреді және өз орындарына барып тұрады. Балалармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Дене қыздыру жаттығулары: оңға бұрылу, жүру, жүгіру. Екі қатарға тұрып жаттығулар орындау. |
Балалар жақсы көңіл- күймен дене жаттығуларын жасап,ұйымдастырылған іс әрекетке қатысты. |
|
Негізгі бөлімі /мин |
Кішкентай доппен, асықтармен, гимнастикалық таяқшамен орындалатын ЖДЖ: 1.Қолды жоғары көтеру. Допты алақан арасында домалату. Қолдарын доппен алға созу, өзіне тарту. Жерге допты коямыз, бірінші оң қолмен домалатамыз, сосын сол қолмен домалатамыз. Допты екі қолымызбен оң жаққа созамыз, кейін сол жаққа созамыз. Допты алақан арасында домалатамыз. 2.Асықпен қолды жоғары көтеру. Асықты алақан арасында домалату. Асық алақан арасында кезепен оңға, солға, жоғары, төмен тартыламыз. 3. Балалар тұрады. Гимнастикалық таяқшамен ЖДЖ орындайды. Бірінші оң аяғымен домалатады, сосын сол аяғымен домалатады. Гимнастикалық таяқшаның үстінде аяқтарымен оңға, солға жүреді.
Балаларды екі қатарға бөлініп отырады.
Шартты: балалар екі қатар көрепшелерге отырады. Бір-біріне жіпне тізілген түтікшелерді санап, қолма-қол береді, соңғы бала түтікшелерді себетке салады.
Сергіту сәтті «Доп». Балалар ортаға тұрады. Нұсқаушының қолындағы доптың қимылын қайталайды. Нұсқаушы допты жоғары лақтырғанда балалар жоғары секіреді, оңға, солға лақтырғанда осылай доптың қимылын қайталайды.
|
Гимнастикалық таяқшамен жасалған жаттығулар барысында балалардың қызығушылықтары артты. Ойын ережелері мен танысып,ойын барысында Белсенділіктері артып,қызығушылықтарын Танытты. |
|
Қорытынды бөлімі |
Марапаттап, қоштасады. |
|
|
Рефлекция |
Қолшатыр Топай,таяқша,ара,пішіндер, Сандар,доп,түтікшелер. |
|
«Ойнайық та, ойлайық!»
«Айгөлек» ересек тобы
Тәрбиешесі: Жармаганбетова С.Ж.
Дене шынықтыру нұсқаушысы: Дунбаева А.К.
Қажымұқан 2023ж.
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық!»
Мақсаты: баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтарын арттыру, қимылдау біліктерін жақсартуға тырысу, оларлы дұрыс және дәл орындау, оларды үлгімен салыстыра талдау жасауға үйрету. Математикалық білім дағдыларын шыңдау 1-5 дейінгісандарды тура және кері санау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуге үйретуді жалғастырып. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату дос болуға тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: асықтар, доп, кішкентай доптар, гимнастикалық таяқшалар, көрпешелер, сақиналар, түтікшелер.
Балалар музыканың сүйемелдеуімен спортзалға кіреді және өз орындарына барып тұрады. Балалармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Дене қыздыру жаттығулары: оңға бұрылу, жүру, жүгіру. Екі қатарға тұрып жаттығулар орындау. Кішкентай доппен орындалатын жаттығулар.
Кішкентай доппен, асықтармен, гимнастикалық таяқшамен орындалатын ЖДЖ: Кішкентай доппен, асықтармен, гимнастикалық таяқшамен орындалатын ЖДЖ:
1.Қолды жоғары көтеру. Допты алақан арасында домалату.
Қолдарын доппен алға созу, өзіне тарту.
Жерге допты коямыз, бірінші оң қолмен домалатамыз, сосын сол қолмен домалатамыз.
Допты екі қолымызбен оң жаққа созамыз, кейін сол жаққа созамыз.
Допты алақан арасында домалатамыз.
2.Асықпен қолды жоғары көтеру. Асықты алақан арасында домалату.
Асық алақан арасында кезепен оңға, солға, жоғары, төмен тартыламыз.
3. Балалар тұрады. Гимнастикалық таяқшамен ЖДЖ орындайды. Бірінші оң аяғымен домалатады, сосын сол аяғымен домалатады. Гимнастикалық таяқшаның үстінде аяқтарымен оңға, солға жүреді.

Балаларды екі қатарға бөлініп отырады.
-
Ойын «Асықтар» (топай) Арнайы асық жолдарымен жүру арқылы, екі топқа бөлініп ,берілген тапсырмаларды орындау.
Топайды түсіне қарай жина.Ағаш үстіне таяқшалар желімделген,соларға топайларды санау арқылы жинау,функциясы берілді,осылайша жинау арқылы санауды үйренеді.

2.Ойын «Кім
жылдам?» Шартты: балалар екі қатар
көрепшелерге отырады. Бір-біріне жіпне тізілген түтікшелерді санап,
қолма-қол береді, соңғы бала түтікшелерді себетке
салады. 
Сергету сәтті
«Балақайлар» 
3. Ойын «Пішіндерді тауып
суретін сал» Балалар екі топқа бөлініп
тұрады. Бір ойыншы кедергілерден өтіп үстелге барады. Үстел
үстіндегі сандарды түтікше арқылы тиісті араның ұясына
салады.

-
Ойын «Ара-ұясы» Балалар екі топқа бөлініп тұрады. Бір ойыншы кедергілерден өтіп үстелге барады. Үстел үстіндегі сандарды түтікше арқылы тиісті араның ұясына салады.


-
Қимыл-қозғалыс ойын «Ойнайық та, ойлайық!». қ!». Ұжымдық жұмыс. Бірігіп ойын ойнайық. Балалар екі топқа бөлініп тұрады. Әр топқа бес сақина беріледі. Сол шеңбердің ішіне тиісті көрсетілген сан мөлшерінде текше жинау керек. Мұнда бірлік пен жылдамдық есепке алынады.

Қорытынды:Марапаттап,
қоштасады. 
Рефлекция: «Қолшатыр» Топай,таяқша, ара, пішіндер,
Сандар, доп,түтікшелер.

![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық іс- әрекет:«Ойнайық та, ойлайық!»
Ашық іс- әрекет:«Ойнайық та, ойлайық!»
|
Педагогтың аты-жөні: |
Жармаганбетова Сауле Жумагазовна, Дунбаева Алмагуль Кабидулаевна. |
|
Тобы/ сыныбы: |
«Айгөлек» ересек тобы. |
|
Күні: |
05.05.2023 жыл |
|
Тақырыбы: |
«Ойнайық та, ойлайық!» |
|
Оқу мақсаты: |
Баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтарын арттыру, қимылдарды дұрыс және дәл орындау, оларды үлгімен салыстыра талдау жасауға үйрету. Математикалық білім дағдыларын шыңдау, 1-ден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуге үйретуді жалғастыру. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату дос болуға тәрбиелеу. |
|
Күтілетін нәтиже: |
1-ден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санай біледі. Дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтары ашылады, қимылдарды дұрыс және дәл орындайды, оларды үлгімен салыстыра біледі. |
|
Дағдылары: |
жалпы дамытушы жаттығулары, негізгі қимылдар, сан және санау дағдылары, қимылды және логикалық ойындар. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Заттық дамытушы жаттығулар, «Кім жылдам» қимылды ойыны, қимыл-қозғалыс ойындары, «Араныі ұясы» ойыны, т.б. |
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
асықтар, доп, кішкентай доптар, гимнастикалық таяқшалар, марблс тастар, көрпешелер, сақиналар, түтікшелер. |
ҰІӘ жоспарлау
|
ҰІӘ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыт |
Педагог әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Басталуы / мин |
Балалар музыканың сүйемелдеуімен спортзалға кіреді және өз орындарына барып тұрады. Балалармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Дене қыздыру жаттығулары: оңға бұрылу, жүру, жүгіру. Екі қатарға тұрып жаттығулар орындау. |
Балалар жақсы көңіл- күймен дене жаттығуларын жасап,ұйымдастырылған іс әрекетке қатысты. |
|
Негізгі бөлімі /мин |
Кішкентай доппен, асықтармен, гимнастикалық таяқшамен орындалатын ЖДЖ: 1.Қолды жоғары көтеру. Допты алақан арасында домалату. Қолдарын доппен алға созу, өзіне тарту. Жерге допты коямыз, бірінші оң қолмен домалатамыз, сосын сол қолмен домалатамыз. Допты екі қолымызбен оң жаққа созамыз, кейін сол жаққа созамыз. Допты алақан арасында домалатамыз. 2.Асықпен қолды жоғары көтеру. Асықты алақан арасында домалату. Асық алақан арасында кезепен оңға, солға, жоғары, төмен тартыламыз. 3. Балалар тұрады. Гимнастикалық таяқшамен ЖДЖ орындайды. Бірінші оң аяғымен домалатады, сосын сол аяғымен домалатады. Гимнастикалық таяқшаның үстінде аяқтарымен оңға, солға жүреді.
Балаларды екі қатарға бөлініп отырады.
Шартты: балалар екі қатар көрепшелерге отырады. Бір-біріне жіпне тізілген түтікшелерді санап, қолма-қол береді, соңғы бала түтікшелерді себетке салады.
Сергіту сәтті «Доп». Балалар ортаға тұрады. Нұсқаушының қолындағы доптың қимылын қайталайды. Нұсқаушы допты жоғары лақтырғанда балалар жоғары секіреді, оңға, солға лақтырғанда осылай доптың қимылын қайталайды.
|
Гимнастикалық таяқшамен жасалған жаттығулар барысында балалардың қызығушылықтары артты. Ойын ережелері мен танысып,ойын барысында Белсенділіктері артып,қызығушылықтарын Танытты. |
|
Қорытынды бөлімі |
Марапаттап, қоштасады. |
|
|
Рефлекция |
Қолшатыр Топай,таяқша,ара,пішіндер, Сандар,доп,түтікшелер. |
|
«Ойнайық та, ойлайық!»
«Айгөлек» ересек тобы
Тәрбиешесі: Жармаганбетова С.Ж.
Дене шынықтыру нұсқаушысы: Дунбаева А.К.
Қажымұқан 2023ж.
Тақырыбы: «Ойнайық та, ойлайық!»
Мақсаты: баланың денсаулығын сақтау және нығайту, дене жаттығуларын жасауға қызығушылықтарын арттыру, қимылдау біліктерін жақсартуға тырысу, оларлы дұрыс және дәл орындау, оларды үлгімен салыстыра талдау жасауға үйрету. Математикалық білім дағдыларын шыңдау 1-5 дейінгісандарды тура және кері санау. Дидактикалық ойындар арқылы геометриялық пішіндер мен түстерді ажырата білуге үйретуді жалғастырып. Топтасып тапсырманы орындау арқылы бір-бірімен тату дос болуға тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: асықтар, доп, кішкентай доптар, гимнастикалық таяқшалар, көрпешелер, сақиналар, түтікшелер.
Балалар музыканың сүйемелдеуімен спортзалға кіреді және өз орындарына барып тұрады. Балалармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Дене қыздыру жаттығулары: оңға бұрылу, жүру, жүгіру. Екі қатарға тұрып жаттығулар орындау. Кішкентай доппен орындалатын жаттығулар.
Кішкентай доппен, асықтармен, гимнастикалық таяқшамен орындалатын ЖДЖ: Кішкентай доппен, асықтармен, гимнастикалық таяқшамен орындалатын ЖДЖ:
1.Қолды жоғары көтеру. Допты алақан арасында домалату.
Қолдарын доппен алға созу, өзіне тарту.
Жерге допты коямыз, бірінші оң қолмен домалатамыз, сосын сол қолмен домалатамыз.
Допты екі қолымызбен оң жаққа созамыз, кейін сол жаққа созамыз.
Допты алақан арасында домалатамыз.
2.Асықпен қолды жоғары көтеру. Асықты алақан арасында домалату.
Асық алақан арасында кезепен оңға, солға, жоғары, төмен тартыламыз.
3. Балалар тұрады. Гимнастикалық таяқшамен ЖДЖ орындайды. Бірінші оң аяғымен домалатады, сосын сол аяғымен домалатады. Гимнастикалық таяқшаның үстінде аяқтарымен оңға, солға жүреді.

Балаларды екі қатарға бөлініп отырады.
-
Ойын «Асықтар» (топай) Арнайы асық жолдарымен жүру арқылы, екі топқа бөлініп ,берілген тапсырмаларды орындау.
Топайды түсіне қарай жина.Ағаш үстіне таяқшалар желімделген,соларға топайларды санау арқылы жинау,функциясы берілді,осылайша жинау арқылы санауды үйренеді.

2.Ойын «Кім
жылдам?» Шартты: балалар екі қатар
көрепшелерге отырады. Бір-біріне жіпне тізілген түтікшелерді санап,
қолма-қол береді, соңғы бала түтікшелерді себетке
салады. 
Сергету сәтті
«Балақайлар» 
3. Ойын «Пішіндерді тауып
суретін сал» Балалар екі топқа бөлініп
тұрады. Бір ойыншы кедергілерден өтіп үстелге барады. Үстел
үстіндегі сандарды түтікше арқылы тиісті араның ұясына
салады.

-
Ойын «Ара-ұясы» Балалар екі топқа бөлініп тұрады. Бір ойыншы кедергілерден өтіп үстелге барады. Үстел үстіндегі сандарды түтікше арқылы тиісті араның ұясына салады.


-
Қимыл-қозғалыс ойын «Ойнайық та, ойлайық!». қ!». Ұжымдық жұмыс. Бірігіп ойын ойнайық. Балалар екі топқа бөлініп тұрады. Әр топқа бес сақина беріледі. Сол шеңбердің ішіне тиісті көрсетілген сан мөлшерінде текше жинау керек. Мұнда бірлік пен жылдамдық есепке алынады.

Қорытынды:Марапаттап,
қоштасады. 
Рефлекция: «Қолшатыр» Топай,таяқша, ара, пішіндер,
Сандар, доп,түтікшелер.

![]()
шағым қалдыра аласыз













