|
Педагогтың аты-жөні: |
Дунбаева Алмагуль Кабидулаевна. |
|
Тобы/ сыныбы: |
«Айгөлек» мектеп алды даярлық тобы. |
|
Күні: |
10. 01. 2024 жыл |
|
Тақырыбы: |
Қазақтың ұлттық ойыны:«Бестемше!» |
|
Оқу мақсаты: |
Ата-бабаларымыздан мирас болып келе жатқан асыл мұрамызды ұрпақтан-ұрпаққа дәріптеу, балалардың бойында қазақ халқының тарихи-мәдени мұрасына құрмет сезімін қалыптастыру, сондай ақ ептілікке, мергендікке, ұқыптылыққа, сергектікке баулу, қазақтың ұлттық ойындарын білуге құштарлығын арттыру |
|
Күтілетін нәтиже: |
Ойыншылардың қолдары мен қимылдары тез әрі үйлесімді жұмыс әстейді. Ұлттық ойындарды ойнау арқылы балалар мәдени мұраны ұмытпай, қатынасты ныгайтады. |
|
Дағдылары: |
жалпы дамытушы жаттығулары, негізгі қимылдар, қимылды және логикалық ойындар. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Ойын әдістері, әңгімелеу және оқыту, жеке жұмыс тәсілдері, дамыту. |
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
баннер, текшемелер |
ҰІӘ жоспарлау
|
ҰІӘ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыт |
Педагог әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Басталуы / мин |
Балалар музыканың сүйемелдеуімен спортзалға кіреді және өз орындарына барып тұрады. Балалармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Дене қыздыру жаттығулары: оңға бұрылу, жүру, жүгіру. Шенберге тұрып жаттығулар орындау. |
Балалар жақсы көңіл- күймен дене жаттығуларын жасап,ұйымдастырылған іс әрекетке қатысты. |
|
Негізгі бөлімі /мин |
Заттарсыз орындалатын ЖДЖ: «Ара ұшты»
сол иыққа қарай, сол оңға қарай иілту.«з-з-з» /5 рет / Б. қ.: «Айдаһардың құйрығы» 2. Аяқтары алшақ қойылған , қолдары бүйірде, оңға - солға бұрылу, Әр бұрылған сайын «көрдім» деп айту. /6 р/ Б.қ. : «Қайшы» 3. Аяқтары алшақ қойылған , Қолды алдыға созып, оң қолмен сол қолды айқастырып, қайшылау. / 6 рет / Б. қ.: «Қоян қашты» 4. Аяқтарын біріктіру. Қолдарын қоянның аяғына ұқсату. Орнында секіру. Тыныс алу жаттығулары: Мұрынмен дем алып, ауыздан демді шығару. Бастапқы қалыпқа Балаларды екі қатарға бөлініп отырады.
Шартты: Бестемше ойыны арнайы тақтада екі адам арасында ойналады. Ойын тақтасы – 2 қазан, 10 отау, 50 шардан (құмалақтан) тұрады. Қазанға ұтып алынған құмалақтар салынады. Ойын басында әр ойыншыға бір қазан, бес отау және 25 шардан тиесілі. Шарлар әр отауға бес-бестен салынады. Алғашқы жүріс жасаған ойыншыны – бастаушы, қарымта жүріс жасаған ойыншыны – қостаушы деп атайды. Ойын мақсаты: Өз қазанына 25-тен көп құмалақ жинау керек. Ол мақсатқа жетудің екі жолы бар.
|
Ойын ережелері мен танысып,ойын барысында Белсенділіктері артып,қызығушылықтарын Танытты. |
|
Қорытынды бөлімі |
Марапаттап, қоштасады. |
|
|
Рефлекция |
«Бестемше» ойын, құмалақтар, жұп сандар, тақ сандар. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық іс-әрекет: Қазақтың ұлттық ойыны:"Бестемше!"
Ашық іс-әрекет: Қазақтың ұлттық ойыны:"Бестемше!"
|
Педагогтың аты-жөні: |
Дунбаева Алмагуль Кабидулаевна. |
|
Тобы/ сыныбы: |
«Айгөлек» мектеп алды даярлық тобы. |
|
Күні: |
10. 01. 2024 жыл |
|
Тақырыбы: |
Қазақтың ұлттық ойыны:«Бестемше!» |
|
Оқу мақсаты: |
Ата-бабаларымыздан мирас болып келе жатқан асыл мұрамызды ұрпақтан-ұрпаққа дәріптеу, балалардың бойында қазақ халқының тарихи-мәдени мұрасына құрмет сезімін қалыптастыру, сондай ақ ептілікке, мергендікке, ұқыптылыққа, сергектікке баулу, қазақтың ұлттық ойындарын білуге құштарлығын арттыру |
|
Күтілетін нәтиже: |
Ойыншылардың қолдары мен қимылдары тез әрі үйлесімді жұмыс әстейді. Ұлттық ойындарды ойнау арқылы балалар мәдени мұраны ұмытпай, қатынасты ныгайтады. |
|
Дағдылары: |
жалпы дамытушы жаттығулары, негізгі қимылдар, қимылды және логикалық ойындар. |
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Ойын әдістері, әңгімелеу және оқыту, жеке жұмыс тәсілдері, дамыту. |
|
Ресурстар, дамытушы орта: |
баннер, текшемелер |
ҰІӘ жоспарлау
|
ҰІӘ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/уақыт |
Педагог әрекеті |
Баланың әрекеті |
|
Басталуы / мин |
Балалар музыканың сүйемелдеуімен спортзалға кіреді және өз орындарына барып тұрады. Балалармен сәлемдесу. Көңіл-күйлерін сұрау. Дене қыздыру жаттығулары: оңға бұрылу, жүру, жүгіру. Шенберге тұрып жаттығулар орындау. |
Балалар жақсы көңіл- күймен дене жаттығуларын жасап,ұйымдастырылған іс әрекетке қатысты. |
|
Негізгі бөлімі /мин |
Заттарсыз орындалатын ЖДЖ: «Ара ұшты»
сол иыққа қарай, сол оңға қарай иілту.«з-з-з» /5 рет / Б. қ.: «Айдаһардың құйрығы» 2. Аяқтары алшақ қойылған , қолдары бүйірде, оңға - солға бұрылу, Әр бұрылған сайын «көрдім» деп айту. /6 р/ Б.қ. : «Қайшы» 3. Аяқтары алшақ қойылған , Қолды алдыға созып, оң қолмен сол қолды айқастырып, қайшылау. / 6 рет / Б. қ.: «Қоян қашты» 4. Аяқтарын біріктіру. Қолдарын қоянның аяғына ұқсату. Орнында секіру. Тыныс алу жаттығулары: Мұрынмен дем алып, ауыздан демді шығару. Бастапқы қалыпқа Балаларды екі қатарға бөлініп отырады.
Шартты: Бестемше ойыны арнайы тақтада екі адам арасында ойналады. Ойын тақтасы – 2 қазан, 10 отау, 50 шардан (құмалақтан) тұрады. Қазанға ұтып алынған құмалақтар салынады. Ойын басында әр ойыншыға бір қазан, бес отау және 25 шардан тиесілі. Шарлар әр отауға бес-бестен салынады. Алғашқы жүріс жасаған ойыншыны – бастаушы, қарымта жүріс жасаған ойыншыны – қостаушы деп атайды. Ойын мақсаты: Өз қазанына 25-тен көп құмалақ жинау керек. Ол мақсатқа жетудің екі жолы бар.
|
Ойын ережелері мен танысып,ойын барысында Белсенділіктері артып,қызығушылықтарын Танытты. |
|
Қорытынды бөлімі |
Марапаттап, қоштасады. |
|
|
Рефлекция |
«Бестемше» ойын, құмалақтар, жұп сандар, тақ сандар. |
|
шағым қалдыра аласыз













