Апта тақырыбы: «Алтын күз»
Серуеннің тақырыбы: «Желді бақылау»
Мақсаты:
Білімділік: желдің бағытын анықтауды үйретуді жалғастыру.
Дамытушылық: тақпақ айту арқылы тілдерін, қимылды ойындар арқылы аяқ бұлшық еттерін дамыту.
Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке, тазалыққа тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: ойынға қажетті атрибуттар, еңбекке қажетті құрал-жабдықтар, зырылдауық, шеңбер, доп, себет, муляждар.
Билингвалдық-компонент: жел-ветер
Кейіпкерлер:
Бұлт: Индира апай
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
||||||||||||
|
Мотивациялық қызығушылық |
Балалар киімдерімізді реттілікпен киеміз. Екі-екіден қол ұстасып, әуенмен шығамыз. Шаттық шеңбері: Арайлап бүгін атты күн Шашып бізге шапағын Тілейміз сізге ақ таңның Қуанышын, шаттығын Қайырлы күн! Қуанышты күн бүгін! Жарайсыңдар балалар тілектерің қабыл болсын! Балалар бізге келген қонақтармен амандасып алайық. -Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Күз мезгілінде неше ай бар? -Күз мезгілінің айларын атып жіберейікші. -Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады? -Жарайсыңдар балалар! |
Балалар киімдерін реттілік бойынша киеді. Балалар шеңберде тұрып, тілек айтады. Сәлеметсіздерме! Здраствуйте! Hello! -Күз, осень, autumn -3
-Қыркүйек, қазан, қараша Сентябрь, октябрь, ноябрь September, october, november Күн суытады, жапырақтар сарғаяды, құстар жылы жаққа ұшып кетеді, жылы киімдерімізді киеміз. |
||||||||||||
|
Ұйымдастырушы ізденушілік |
Бақылау. Жұмбақ. Аяғы жоқ ұшады, Аузы жоқ ән салады. (жел) Дұрыс айтасыңдар жұмбақтың жауабы жел екен. Билингвалдық компонент: жел-ветер-wind Балалар даладағы ағаштар неліктен қозғалып тұрады деп ойлайсыңдар? Күшіне қарай желдің қандай түрлері болады? Күшті желдер қалай аталады білесіңдер ме? Қараңдаршы балалар, бүгін жел барма екен? Ол күші бойынша қандай жел? Зерттеу жұмысы Балалар желдің қай жақтан соғып тұрғанын білу үшін бізге зырылдауық көмектеседі. Зырылдауықты жоғары көтеріп, желді бақылаймыз. Тәрбиеші: Балалар, жел туралы тақпақ білесіңдер ме? Қане, айтып жіберейік онда. Күтпеген сәт. Жаңбырдың даусы шығып, бұлт кіреді. Бұлт: Сәлеметсіңдер ме балалар! Недеген әдемі балақайлар! Менің кім екенімді білесіңдер ме? Ия мен бұлтпын. Жерге жаңбыр жауғызамын. Күннің бетін жауып тастаймын. Балалар мен сендерге құр қол келмедім. Өзіммен бірге қызықты ойын және де денсаулығымызға өте пайдалы тыныс алу жаттығуын ала келдім. Тәрбиеші: жақсы балалар бұлттың әкелген ойыны мен жаттығуын қазір ойнайтын және жасайтын боламыз. Еңбек. Балалар қараңдаршы ойын алаңымызға ағаштардың жапырақтары мен бұтақтары шашылып қалыпты. Соны барлығымыз бірге жинап, ауламызды тазартайық. Қыздар жерде шашылған бұтақтарды қол арбаға жинасын, ұлдар жапырақтарды тарағышпен жинап, күрекпен қол арбаға салып қоқысқа апарамыз. Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар, біз не істедік? Дұрыс айтасыңдар ойын алаңқайымызды тазалап шықтық. Олай болса енді жәнегі бұлттың әкелген ойынын Бұлтпен бірге ойнап алайық Бұлт: жақсы балалар. Менің ойынымның аты: «Күн мен жаңбыр» Мақсаты: есте сақтау қабілетін дамыту, шапшаңдыққа тәриелеу. Ойын шарты: әуен қосылғанда шеңбер ойымен балалар биелеп жүреді. Күн деген кезде қолдарын ашып тұра қалады. Жаңыр дегенде қолдарын қолшпатыр етіп, жерге отыра қалу керек. Балалар мен қазір сендердің барлықтарыңды су, су қыламын! Тәрбиеші: ойын шарты түсінікті болса балалар ойынды бастайық. Ойын ұнады ма сендерге? Енді балалар ары қарай келесі ойынымыз бар. Қимылды ойын: «Жемістер мен көкеністер» Мақсаты: ойлау қабілеттерін дамыту, жылдамдыққа тәрбиелеу. Ойын шарты: балалар екі топқа бөлініп, музыка қосылғанда кегелдер арасынан өтіп, ортада жерде тұрған жемістер мен көкеністерді бір себетке жеміс екінші себетке көкеністер салу керек. Тәрбиеші: жарайсыңдар балалар! Енді барлығымыз шеңберге келіп тұрайық. Бұлт: балалар ойын қызықты болды иа? Енді менің сендерге айтқан жаттығуым бар еді. Соны жасап алайық. Балаларға зырылдауық таратылып береді. Тыныс алу жаттығуы. Балалар қолымызға зырылдауықты ұстап демімізді ішке тартып, ауаны сыртқа шығарып, қолымыздағы зырылдауықты үрлейміз. Қатты үрлеген сайын зырылдауық қатты айналады иа балалар! Жарайсыңдар балалар! Сендер менің ойыным мен жаттығуымды өте жақсы орындадыңдар ойнадыңдар. Енді мен қайтайын. Алдағы күндері жылы киініп, денсаулықтарыңды сақтап, ауырмай жүріңдер. Мен тағы конаққа келермін. Сау болыңдар! Жеке жұмыс: Шеңберге түсір Мақсаты: белгі бойынша әрекет ету дағдыларына жаттықтыру; затты нысанаға лақтыра білу әрекетін тиянақтау. Ерікті ойын Мақсаты: өздері қалаған ойындармен ойнау мүмкіндіктерін арттыру. Достыққа тәрбиелеу. |
Балалар мұқият ойланып, жұмбақтың жауабын айтады Тәрбиешімен бірге қайталап айтады Жел соққанда қозғалады Күшті және әлсіз Дауыл, құйын, боран Тәрбиешіге жауап береді Балалар қолдарындағы зырылдауықты жоғары көтереді -Ия Жел соғады гуілдеп, Жапырақтар дірілдеп Қане желім соқпашы Тынышталшы тоқташы -Ия, бұлт Балалар ауланы бірлесіп тазартады Тәрбиешіге жауап береді Ойынды бұлтпен бірге ойнайды. Екі топқа бөлініп, ойынды ойнайды Шеңберге тұрады. Зырылдауықпен тыныс алу жаттығуын жасайды. Бұлтпен қоштасады өздері қалаған ойындармен ойнайды. |
||||||||||||
|
Рефлексивті түзетушілік |
Балалар біз серуенде не бақыладық? Қандай еңбек жасадық? Қонаққа кім келді? Қандай ойындар ойнадық? Ойынымызды кіммен бірге ойнадық? Тағы не істедік? Үгінгі серуен ұнады ма сендерге? Олай болса серуенімізді жақсы тілекпен аяқтайық |
Желді Аула тазаладық Бұлт «Күн мен жаңыр», «Көкеністер мен жемістерді» жинау Бұлтпен бірге
Тыныс алу жаттығу
жасадық Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Апта
тақырыбы: «Алтын
күз» Серуеннің
тақырыбы: «Желді
бақылау» Мақсаты: Білімділік: желдің бағытын анықтауды
үйретуді жалғастыру. Дамытушылық:
тақпақ айту арқылы тілдерін,
қимылды ойындар арқылы аяқ бұлшық еттерін
дамыту. Тәрбиелік: еңбексүйгіштікке, тазалыққа
тәрбиелеу. Құрал-жабдықтар:
ойынға қажетті
атрибуттар, еңбекке қажетті
құрал-жабдықтар, зырылдауық, шеңбер, доп, себет,
муляждар. Билингвалдық-компонент:
жел-ветер Кейіпкерлер: Бұлт: Индира
апай Іс-әрекет
кезеңдері Тәрбиешінің
іс-әрекеті Балалардың
іс-әрекеті Мотивациялық
қызығушылық
Балалар киімдерімізді
реттілікпен киеміз.
Екі-екіден қол ұстасып,
әуенмен шығамыз.
Шаттық
шеңбері:
Арайлап бүгін атты
күн
Шашып бізге
шапағын
Тілейміз сізге ақ
таңның
Қуанышын,
шаттығын
Қайырлы
күн!
Қуанышты күн
бүгін!
Жарайсыңдар балалар тілектерің
қабыл болсын!
Балалар бізге келген
қонақтармен амандасып
алайық.
-Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Күз мезгілінде неше ай
бар?
-Күз мезгілінің айларын атып
жіберейікші.
-Күз мезгілінде табиғатта
қандай өзгерістер
болады? -Жарайсыңдар
балалар!
Балалар киімдерін реттілік
бойынша киеді.
Балалар шеңберде тұрып, тілек
айтады.
Сәлеметсіздерме!
Здраствуйте!
Hello!
-Күз, осень,
autumn
-3
-Қыркүйек, қазан,
қараша
Сентябрь, октябрь,
ноябрь
September, october,
november Күн суытады, жапырақтар
сарғаяды, құстар жылы жаққа ұшып кетеді, жылы киімдерімізді
киеміз. Ұйымдастырушы
ізденушілік
Бақылау.
Жұмбақ.
Аяғы жоқ
ұшады,
Аузы жоқ ән
салады.
(жел)
Дұрыс айтасыңдар жұмбақтың
жауабы жел екен.
Билингвалдық
компонент: жел-ветер-wind
Балалар даладағы ағаштар
неліктен қозғалып тұрады деп
ойлайсыңдар?
Күшіне қарай желдің қандай
түрлері болады?
Күшті желдер қалай аталады
білесіңдер ме?
Қараңдаршы балалар, бүгін жел
барма екен?
Ол күші бойынша қандай
жел?
Зерттеу
жұмысы
Балалар желдің қай жақтан
соғып тұрғанын білу үшін бізге зырылдауық көмектеседі. Зырылдауықты
жоғары көтеріп, желді
бақылаймыз.
Тәрбиеші:
Балалар, жел туралы тақпақ
білесіңдер ме?
Қане, айтып жіберейік
онда.
Күтпеген
сәт.
Жаңбырдың даусы шығып, бұлт
кіреді.
Бұлт:
Сәлеметсіңдер ме балалар!
Недеген әдемі балақайлар! Менің кім екенімді білесіңдер
ме?
Ия мен бұлтпын. Жерге жаңбыр
жауғызамын. Күннің бетін жауып тастаймын. Балалар мен сендерге құр
қол келмедім. Өзіммен бірге қызықты ойын және де денсаулығымызға
өте пайдалы тыныс алу жаттығуын ала
келдім.
Тәрбиеші: жақсы балалар бұлттың әкелген
ойыны мен жаттығуын қазір ойнайтын және жасайтын
боламыз.
Еңбек.
Балалар қараңдаршы ойын
алаңымызға ағаштардың жапырақтары мен бұтақтары шашылып қалыпты.
Соны барлығымыз бірге жинап, ауламызды
тазартайық.
Қыздар жерде шашылған
бұтақтарды қол арбаға жинасын, ұлдар жапырақтарды тарағышпен жинап,
күрекпен қол арбаға салып қоқысқа
апарамыз.
Тәрбиеші:
Жарайсыңдар балалар, біз не
істедік?
Дұрыс айтасыңдар ойын
алаңқайымызды тазалап шықтық. Олай болса енді жәнегі бұлттың
әкелген ойынын Бұлтпен бірге ойнап
алайық
Бұлт: жақсы балалар. Менің ойынымның
аты: «Күн мен
жаңбыр»
Мақсаты:
есте сақтау қабілетін дамыту,
шапшаңдыққа тәриелеу.
Ойын
шарты: әуен қосылғанда шеңбер ойымен
балалар биелеп жүреді. Күн деген кезде қолдарын ашып тұра қалады.
Жаңыр дегенде қолдарын қолшпатыр етіп, жерге отыра қалу
керек.
Балалар мен қазір сендердің
барлықтарыңды су, су
қыламын!
Тәрбиеші: ойын шарты түсінікті болса
балалар ойынды
бастайық.
Ойын ұнады ма
сендерге?
Енді балалар ары қарай келесі
ойынымыз бар.
Қимылды ойын: «Жемістер мен
көкеністер»
Мақсаты: ойлау қабілеттерін дамыту,
жылдамдыққа
тәрбиелеу.
Ойын
шарты: балалар екі топқа бөлініп,
музыка қосылғанда кегелдер арасынан өтіп, ортада жерде тұрған
жемістер мен көкеністерді бір себетке жеміс екінші себетке
көкеністер салу
керек.
Тәрбиеші: жарайсыңдар балалар! Енді
барлығымыз шеңберге келіп
тұрайық.
Бұлт: балалар ойын қызықты болды иа?
Енді менің сендерге айтқан жаттығуым бар еді. Соны жасап
алайық.
Балаларға зырылдауық таратылып
береді.
Тыныс алу
жаттығуы.
Балалар қолымызға зырылдауықты
ұстап демімізді ішке тартып, ауаны сыртқа шығарып, қолымыздағы
зырылдауықты үрлейміз. Қатты үрлеген сайын зырылдауық қатты
айналады иа балалар! Жарайсыңдар балалар! Сендер менің ойыным мен
жаттығуымды өте жақсы орындадыңдар ойнадыңдар. Енді мен қайтайын.
Алдағы күндері жылы киініп, денсаулықтарыңды сақтап, ауырмай
жүріңдер. Мен тағы конаққа келермін. Сау
болыңдар!
Жеке
жұмыс:
Шеңберге
түсір
Мақсаты: белгі бойынша әрекет
ету дағдыларына жаттықтыру; затты нысанаға лақтыра білу әрекетін
тиянақтау.
Ерікті
ойын Мақсаты: өздері қалаған
ойындармен ойнау мүмкіндіктерін арттыру. Достыққа
тәрбиелеу.
Балалар мұқият ойланып,
жұмбақтың жауабын
айтады
Тәрбиешімен бірге қайталап
айтады
Жел соққанда
қозғалады
Күшті және
әлсіз
Дауыл, құйын,
боран
Тәрбиешіге жауап
береді
Балалар қолдарындағы
зырылдауықты жоғары
көтереді
-Ия
Жел соғады
гуілдеп,
Жапырақтар
дірілдеп
Қане желім
соқпашы
Тынышталшы
тоқташы
-Ия,
бұлт
Балалар ауланы бірлесіп
тазартады
Тәрбиешіге жауап
береді
Ойынды бұлтпен бірге
ойнайды.
Екі топқа бөлініп, ойынды
ойнайды
Шеңберге
тұрады.
Зырылдауықпен тыныс алу
жаттығуын жасайды.
Бұлтпен
қоштасады
өздері қалаған ойындармен
ойнайды. Рефлексивті
түзетушілік
Балалар біз серуенде не
бақыладық?
Қандай еңбек
жасадық?
Қонаққа кім
келді?
Қандай ойындар
ойнадық?
Ойынымызды кіммен бірге
ойнадық?
Тағы не
істедік?
Үгінгі серуен ұнады ма
сендерге?
Олай болса серуенімізді жақсы
тілекпен аяқтайық
Желді
Аула
тазаладық
Бұлт
«Күн мен жаңыр», «Көкеністер
мен жемістерді» жинау
Бұлтпен
бірге
Тыныс алу жаттығу
жасадық |













