Мотивациялық-қозғаушы
|
Балалар бүгін бізге топқа қонақтар келіпті. Кәне
бәріміз амандасайық.
Сәлеметсіздер ме- здравсвуйте- Goodmoning .Шаттық
шеңберін құрады.Күннен қуат алайық. алақанға салайық. Жүректен жылу
алайық.Алақанға салайық.Алақандағы жылуды қонақтарға
сыйлайық.
Әтештің шақырған дауысы
|
Балалар қонақтармен үш тілде
амандасады.
Балалар тәрбиешімен бірге шаттық шеңберіне тұрып,
қимыл-қозғалыстарын жасайды.
Әтештің дауысын естиді
|
Іздену
-ұйымдастырушы
|
-Бұл ненің дауысы? Ол қайдан шығады?Әтеш қайда
өмір сүреді? Ауылда-Олай болса бәріміз автобуспен ауылға барайық.
Автобусқа отыру үшін билет керек. 1. Мен сендерге геометриялық
пішіндері бар билет берем сондай пішіндерді орындықтардан тауып
отырасындар. Балалардан пішіндерді, түстерін сұрау. Музыка әуенімен
ауылға келеді. Әтеш ойыншығын көрсету.-сәлеметсіңдер ме,
балалар!-сәлеметсің бе, әтеш!
Тілдің
үштұғырлығы: әтеш-петух.Балалар, әтешке
күнді оятуға көмектесейік. Қараңдаршы күн оянды,неге шуақтары жоқ?
-Қазір қай мезгіл? Қыс мезгіліСондықтан жылуын аз шашып тұр. Қыс
мезгілінен кейін көктем мезгілі келеді. Күннің шуағы бізді қатты
жылытады.2-тапсырмаКүнге шуақ жасап берейік.-Міне,күн де оянды.
Оянды да күлді. Ол қандай әдемі.Әтештің ку-ка-ре-ку деп шақырған
дауысы шығады.-Балалар, әтештің әдемі дауысынан жануарлар да
ояныпты. Үй жануарларының да дауыстары шығады.2-тапсырма-Әтеш тағы
нені оятты? Сиырды-Тағы нені оятты? Жылқыны -Тағы нені
оятты? Қойды-Тағы нені оятты? Ешкіні-Тағы нені оятты?
Итті Жарайсыңдар ,балалар.тілдің үштұғырлығы:
үй
жануарлары- домашние животные.Неге оларды үй жануарлары дейміз?Біз оларға
қамқор боламыз, тамақтандырамыз, шөп ,су береміз.-Үй жануарларының
адамға пайдасы бар.- Сиыр бізге не береді? Сүт-Жылқы не береді?
Көлік ретінде -Қойдың қандай пайдасы бар?- Ешкінің қандай пайдасы
бар?жүні,сүті-Иттің қандай пайдасы бар?-Мысықтың қандай пайдасы
бар?Олар туралы қандай тақпақтар білеміз.Үй жануарлары туралы
тақпақтар айту.Шөре -шөре лағымТентек болма ,шырағым.Секектеме
деміңді ал.Селтендемей құлағың.Құлыншағым -құндызым.Құлдырайды
,шабады.Айналайын қозым.Малдан жуас бозым.Ұзап шық та үйденОттығуды
үйрен.-Ауылдың ауасы қандай таза, дем алыңдаршы.Біраз демалып
алайық.
Сергіту
сәті:Әй,шымыршық,шымыршық аю қалай жүреді? Аю былай
(2) жүреді.Әй,шымыршық,шымыршық қоян қалай жүреді? Қоян былай
(2)жүреді.Әй,шымыршық,шымыршық түлкі қалай жүреді? түлкі былай(2)
жүреді.Әй,шымыршық,шымыршық апа қалай жүреді? Апа былай(2)
жүреді.Әй,шымыршық,шымыршық ата қалай жүреді? Ата былай(2)
жүреді.
Үй жануарларының дауыстары
шығады.
олар төлдерін жоғалтып
алыпты.
Көмектесеміз
бе?«Төлін ата да анасын
тап»
дидактикалық
ойны.Ойын барысы: Балалар төлдерді
атап, олардың аналарын табуға талпынады.-Бұл не?- Бұл не? - Бұл не?
-Бұл не? Сиыр сендерге рахмет айтып жатыр.-Мө -мө ( Бұзау мө-мө-
дейді)-ешкі, қой да рахмет айтты мә-мә. Әтештің дауысы шығады.
Балабақщаға қайтатын уақыт болды. Автобусқа отырып, ауылға
қайтады. Музыка әуені
|
-көмектесеміз.
Ойынды қызыға ойнайды.Балалар
төлдерді атап, енлерін табады.Бұзау ҚұлыншақҚозыЕшкі , күшік
.Дауыстарына еліктейді.Әтештің дауысын
естиді. Әтешпен қоштасады.Балалар балабақшаға
қайтады.
|