Материалдар / Ашық оқу қызметі, МКҚК "Айжан" бөбекжай балабақшасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық оқу қызметі, МКҚК "Айжан" бөбекжай балабақшасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар, сендерге « Алтын күздің» ойындары мен тапсырмалары ұнады ма? Сабақты қорытындылау, балаларды мадақтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2020
370
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ЦИКЛОГРАММА

30-4 қазан 2019жыл

Балабақшаның аты: ЖМ«Әдемі-Ай» бөбекжай балабақшасы «Балдырған» ересек тобы

Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»

Мақсаты:отбасы, ана, әке, әже, ата, аға, әпкенің рөлі; отбасы мүшелерінің міндеттері; отбасындағы жағымды өзара қарым-қатынас, өзара көмек, отбасының барлық мүшелеріне сүйіспеншілік туралы түсініктерін кеңейту

Күн тәртібі

Уақыты

Дүйсенбі


Сейсенбі


Сәрсенбі


Бейсенбі


Жұма



Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесу


Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )







Таңертеңгі гимнастика (6-7 мин. гимнастика)


7.30-

8.10




7.50

8.10


Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Балалардың бойында балабақшаға, балаларға, ересектерге сүйіспеншілік сезімді қалыптастыру; бірлескен әрекетке қызығушылықты дамыту.

Қай зат кімдікі» Мақсаты: ойын арқылы отбасы мүшелерін ажырата білуге, кімге қай зат тиесілі екенін табуға, балалардың есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлау қабілетін дамыту.


«Менің отбасым» Картиналар топтамасынан суреттер қарастыру

Ана мен әжеге көмектесу туралы әңгімелесу.

Менің әкем

Мақсаты:балалар өз әкелерінің суретін салады.

:Әңгіме құрастыру «Әжең туралы әңгімелеп бере»

Мақсаты: баланың сөздік қорын туысқандарының атауларын білдіретін сөздермен байыту.


Қазақстан Республикасының Гимні.Жаттығулар кешені

Таңғы ас

8.10

8.30

Ойын- жаттығуы: Сабындаған кезінде

Ашытады көзіңді

Бола білсең, төзімді.

Тап – таза етер өзіңді,

Тазалықтың досы -

Сабын деген осы.

Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық

8.30

8.45


Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар

Балалардың ата-анасының мамандықтары туралы әңгімелету.

1«Біреу және көп»

Мақсаты: «Біреу және көп» ұғымын ажырата алуға үйрету.


Ойын «Кімнің заттары»

Мақсаты: Отбасылық суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мазайка және т.б

«Менің әжем мейірімді» сурет бойынша әңгімелету.

«Отбасы»

Мақсаты: Отбасы мүшелерін білу, олардың отбасында атқаратын қызметін үйрету. Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған оқу қызметі

1)8.45

9.05

2)9.10- 9.30

3)9.35-

09.55


4)10.00-

10.20



1. Денсаулық

2. Қатынас




1. Дене шынықтыру

2. Сөйлеуді дамыту


1.Әлеумет

2. Шығармашылық

3. Таным



1.Қ.О.Т.

2.Музыка

3.Жаратылыстану


1. Шығармашылық

2. Денсаулық

3. Таным



1. Сурет салу

2.Дене шынықтыру

3.Қ.М.Ұ.Қ


1. Таным





1.Құрастыру


1.Қатынас

2.Денсаулық

3.Қатынас



1. Орыс тілі

2.Дене шынықтыру

3.Көркем әдебиет

1.Дене шынықтыру Секіру. Жүзуге дайындық(далада)
Бір орында оңға, солға бұрылып секіруге үйрету. Суда жүзуді үйрету (суға түсу, суда ойнау; суда отырып, аяқтарын жоғары жəне төмен көтеріп, қимылдар орындау.

2.Сөйлеуді дамыту Менің отбасым.
«Менің отбасым» тақырыбына сурет бойынша əңгіме құрастыру дағдыларын жетілдіру. Отбасы, ана, әке, әже, ата, аға, әпкенің рөлі туралы әңгімелесу.Балалардың сөздік қорын отбасын мүшелерінің мамандықтарының атауларымен байыту














1.Қ.О.Т

Менің отбасым.

Баланың өзі жəне өзінің жағдайы туралы түсініктерін кеңейту. Өзін-өзі тануға ұмтылысын қолдау. Баланың туыстық қатынастарды түсінуіне ықпал ету. Балалардың отбасы мүшелері бейнеленген суреттерді қарастыру, отбасы мүшелерін, олардың əрекеттері мен өзара қарым-қатынастарын атау дағдыларын қалыптастыру.

2.Музыка

Ән тыңдау:«Құлыншақ»Ж. Тұрсынбаев

Ән салу: «Біздің атай»Қ. Қуатбаев

Ырғақтық қимыл: «Қамажай» халық әуені.

Музыкалық сүйемелдеуден кейін əн айту дағдыларын қалыптастыру.

Жүрелеп отыруды ырғақты орындаумен, қимылды музыкамен сəйкестендіру.

Әртүрлі сипаттағы, қарқындағы музыканы қабылдау, музыкаға деген өзіндік қатынасын, ол туралы пікірін айту.

3.Жаратылыстану

Үй жануарлары қой, ешкі

Үй жануарлары олардың сыртқы келбеті, қозғалу жəне қоректену тəсілдері туралы білімдерін кеңейту. Үй жануарларының сыртқы белгілері мен қылықтары туралы білімді бекіту.

1.Сурет салу

Атамның тақиясы (қазақ ою-өрнектерін жолақша мен дөңгелекке салу). (Сәндік сурет). Қазақтың ұлттық бас киімі тақияны «құс қанаты» ою-өрнектермен әшекейлей білуге үйрету. Элементтердің реттілігін, олардың арасындағы қашықтықты сақтау.

2.Дене шынықтыру

Сапқа тұру. Секіру. Сапқа тұруға, сапқа құрылымын өзгертіп қайта тұруға үйрету. Бір орында оңға, солға бұрылып секіруге бекіту.

3.Қ.М.Ұ.Қ

4-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту, реттік сан есімдерді атау, «Нешінші?», «Саны бойынша қайсысы?» сұрақтарына жауап беру дағдыларын дамыту. Заттарды оң қолымен солдан оңға қарай орналастыру дағдыларын қалыптастыру.























«Триз»технологиясы

1.Орындық және кресло.

Пластиналарды тік және көлденең орналастыру тәсілімен құрастыру.






1.Орыс тілі Как я помогаю маме? Расширять представления детей о предметах посуды.Учить правильно называть.Обучение на русском языке прямому и обратному счету до .Закрепление навыков правильного использования русских слов и выражений при ответе на вопросы.Совершенствование навыков развития голосового и артикуляционного аппарата,речевого дыхания,четкой дикций.Воспитывать чуство любви и уважения к маме

2.Жүгіру. Сапқа тұру.

Тізені жоғары көтеріп жүгіруге үйрету. Сапқа тұруға, сапқа құрылымын өзгертіп қайта тұруға бекіту


3.Көркем әдебиет

Ұшқан ұя (Б.Момышұлы)

Көркем шығрмаларды эмоционалды қабылдай білуді дамыту.Балаларды түрлі тақырыптағы көркем шығармалармен таныстыру.



Серуенге дайындық

10.20-10.40

Балалардың реттілікпен киімдерін кию, дербес ойын әрекеті .


Серуен:

10.40-11.40

Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.

Қазан айындағы ауа райын бақылау

Мақсаты: Балаларға күз суытып келе жатқанын,ызғарлы қыстың жақындап келе жатқанын айтып түсіндіру.

Күзде күн көзі жаздағыдай жарқырамайды.Күн кеш шығады,ерте батады.Күн қысқарады,суытады.Жаңбыр жиі жауады,жер дымқыл болады.

Көркем әдебиет: Күн мұңайып тұр бүгін,

Қыс ызғары келеді.

Қимылды ойын: «Өз жұбыңды тап»

Еңбекке баулу: Жердегі жапырақтарды жинау.

Қимылды ойын: «Тышқандар мен мысық»

Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа,ұйымшылдыққа,ептілікке тәрбиелеу.

Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар

Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру.

Серуеннен оралу

11.40-12.00

Балалардың реттілікпен киімдерін шешу, тазалық іс-шараларын жүргізу .

Түскі ас

12.00-13.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; асқа бата беру, мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.

Бата:Дастарханың мол болсын,

Денсаулығың зор болсын.

Қайда барсаң алдыңнан,

Жарқыраған жол болсын.

Аумин!

Ұйқы

13.00-15.10

Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату.

Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары

15.10

15.40

Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.

Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.

Ойын- жаттығу : Сабындаған кезінде
Ашытады көзіңді

Бола білсең, төзімді,
Тап - таза етер өзіңді

Тазалықтың досы -
Сабын деген осы

Бесін ас

15.40-16.00

Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс

Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

16.00

16 10

Сандарды дұрыс жаза алмайтын балалармен жеке жұмыс жүргізу

Ойындар ,дербес әрекет







(Вариативтік компоненттер)





16.10

16.30


Ағылшын тілі

My family. My mother and father`s jobs.

Знакомство с членами семьи. Научить детей рассказывать о своей семье и профессии родителей. Воспитывать уважение к старшим. Развивать монологическую речь, умение составлять небольшой рассказ-описание о своей семье. Закрепление пройденного материала на основе сюжетного рассказа. Выучить



Сюжеттік – рөлдік ойын: «Аурухана» Мақсаты:

Ақ халатты абзал жандардың игілікті еңбегіне деген балалардың сүйіспеншіліктерін арттыру.

Сюжеттік – рөлдік ойын:

«Мақсаты:«Тіс дәрігері мен бала»

Балаларға рөлдерді бөліп беріп,ойнату.Баланың сөз қорын, тіл байлығын дамыту. Бір - біріне деген жағымды қарым – қатынас, көңіл - күй сезімдерін, ой - қиялын одан әрі дамыту; ойын арқылы балаларға қоршаған өмір жайлы кең білім қолдана отырып, тәрбиелеу.

Би үйренейік.

Тақырыбы: «Торсықпен»

Мақсаты: Балаларға би қимылдарын музыка мазмұнына сәйкес орындауға үйрету.Шығармашылық ,қабілеттерін дамыту.


Сюжеттік рөлдік ойын : «Ойыншықтар дүкені»

Мақсаты: Мамандықтардың түрлері туралы білім беру, оларды ажырата алуға үйрету, еңбекқорлыққа тәрбиелеу, сатушы мамандығы туралы білімдерін кеңейту.Керекті құралдар: түрлі ойыншықтар, сөрелер. Қатысушылар: сатушы, сатып алушы, дүкен меңгерушісі, балалар.

Кешкі ас

16.30
17.00

Балаларды мәдениетті тамақтануға үйрету.

Серуенге дайындық

17.00

17.10

Киіну: серуенге шығу.

Серуен

17.10-17.50

Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің атасы мен әжесі бар?» және т.б.

Балалардың үйге қайтуы

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!