Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық оқу қызметі, МКҚК "Айжан" бөбекжай балабақшасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
30-4 қазан 2019жыл
Балабақшаның аты: ЖМ«Әдемі-Ай» бөбекжай балабақшасы «Балдырған» ересек тобы
Өтпелі тақырып: «Менің отбасым»
Мақсаты:отбасы, ана, әке, әже, ата, аға, әпкенің рөлі; отбасы мүшелерінің міндеттері; отбасындағы жағымды өзара қарым-қатынас, өзара көмек, отбасының барлық мүшелеріне сүйіспеншілік туралы түсініктерін кеңейту
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
|||
|
|||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (6-7 мин. гимнастика) |
7.30- 8.10 7.50 8.10 |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Балалардың бойында балабақшаға, балаларға, ересектерге сүйіспеншілік сезімді қалыптастыру; бірлескен әрекетке қызығушылықты дамыту. |
|||||||
Қай зат кімдікі» Мақсаты: ойын арқылы отбасы мүшелерін ажырата білуге, кімге қай зат тиесілі екенін табуға, балалардың есте сақтау қабілетін, зейінін, ойлау қабілетін дамыту. |
«Менің отбасым» Картиналар топтамасынан суреттер қарастыру |
Ана мен әжеге көмектесу туралы әңгімелесу. |
Менің әкем Мақсаты:балалар өз әкелерінің суретін салады. |
:Әңгіме құрастыру «Әжең туралы әңгімелеп бере» Мақсаты: баланың сөздік қорын туысқандарының атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
|||||
Қазақстан Республикасының Гимні.Жаттығулар кешені |
|||||||||
Таңғы ас |
8.10 8.30 |
Ойын- жаттығуы: Сабындаған кезінде Ашытады көзіңді Бола білсең, төзімді. Тап – таза етер өзіңді, Тазалықтың досы - Сабын деген осы. |
|||||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
8.30 8.45 |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||
Балалардың ата-анасының мамандықтары туралы әңгімелету. |
1«Біреу және көп» Мақсаты: «Біреу және көп» ұғымын ажырата алуға үйрету. |
Ойын «Кімнің заттары» Мақсаты: Отбасылық суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мазайка және т.б |
«Менің әжем мейірімді» сурет бойынша әңгімелету. |
«Отбасы» Мақсаты: Отбасы мүшелерін білу, олардың отбасында атқаратын қызметін үйрету. Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу. |
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл-ған оқу қызметі |
1)8.45 9.05 2)9.10- 9.30 3)9.35- 09.55 4)10.00- 10.20 |
1. Денсаулық 2. Қатынас 1. Дене шынықтыру 2. Сөйлеуді дамыту |
1.Әлеумет 2. Шығармашылық 3. Таным 1.Қ.О.Т. 2.Музыка 3.Жаратылыстану |
1. Шығармашылық 2. Денсаулық 3. Таным 1. Сурет салу 2.Дене шынықтыру 3.Қ.М.Ұ.Қ |
1. Таным 1.Құрастыру |
1.Қатынас 2.Денсаулық 3.Қатынас 1. Орыс тілі 2.Дене шынықтыру 3.Көркем әдебиет |
|||
1.Дене шынықтыру Секіру.
Жүзуге дайындық(далада) 2.Сөйлеуді дамыту Менің
отбасым.
|
1.Қ.О.Т Менің отбасым. Баланың өзі жəне өзінің жағдайы туралы түсініктерін кеңейту. Өзін-өзі тануға ұмтылысын қолдау. Баланың туыстық қатынастарды түсінуіне ықпал ету. Балалардың отбасы мүшелері бейнеленген суреттерді қарастыру, отбасы мүшелерін, олардың əрекеттері мен өзара қарым-қатынастарын атау дағдыларын қалыптастыру. 2.Музыка Ән тыңдау:«Құлыншақ»Ж. Тұрсынбаев Ән салу: «Біздің атай»Қ. Қуатбаев Ырғақтық қимыл: «Қамажай» халық әуені. Музыкалық сүйемелдеуден кейін əн айту дағдыларын қалыптастыру. Жүрелеп отыруды ырғақты орындаумен, қимылды музыкамен сəйкестендіру. Әртүрлі сипаттағы, қарқындағы музыканы қабылдау, музыкаға деген өзіндік қатынасын, ол туралы пікірін айту. 3.Жаратылыстану Үй жануарлары қой, ешкі Үй жануарлары олардың сыртқы келбеті, қозғалу жəне қоректену тəсілдері туралы білімдерін кеңейту. Үй жануарларының сыртқы белгілері мен қылықтары туралы білімді бекіту. |
1.Сурет салу Атамның тақиясы (қазақ ою-өрнектерін жолақша мен дөңгелекке салу). (Сәндік сурет). Қазақтың ұлттық бас киімі тақияны «құс қанаты» ою-өрнектермен әшекейлей білуге үйрету. Элементтердің реттілігін, олардың арасындағы қашықтықты сақтау. 2.Дене шынықтыру Сапқа тұру. Секіру. Сапқа тұруға, сапқа құрылымын өзгертіп қайта тұруға үйрету. Бір орында оңға, солға бұрылып секіруге бекіту. 3.Қ.М.Ұ.Қ 4-ке дейін реттік санау дағдыларын дамыту, реттік сан есімдерді атау, «Нешінші?», «Саны бойынша қайсысы?» сұрақтарына жауап беру дағдыларын дамыту. Заттарды оң қолымен солдан оңға қарай орналастыру дағдыларын қалыптастыру. «Триз»технологиясы |
1.Орындық және кресло. Пластиналарды тік және көлденең орналастыру тәсілімен құрастыру. |
1.Орыс тілі Как я помогаю маме? Расширять представления детей о предметах посуды.Учить правильно называть.Обучение на русском языке прямому и обратному счету до .Закрепление навыков правильного использования русских слов и выражений при ответе на вопросы.Совершенствование навыков развития голосового и артикуляционного аппарата,речевого дыхания,четкой дикций.Воспитывать чуство любви и уважения к маме 2.Жүгіру. Сапқа тұру. Тізені жоғары көтеріп жүгіруге үйрету. Сапқа тұруға, сапқа құрылымын өзгертіп қайта тұруға бекіту
3.Көркем әдебиет Ұшқан ұя (Б.Момышұлы) Көркем шығрмаларды эмоционалды қабылдай білуді дамыту.Балаларды түрлі тақырыптағы көркем шығармалармен таныстыру. |
|||||
Серуенге дайындық |
10.20-10.40 |
Балалардың реттілікпен киімдерін кию, дербес ойын әрекеті .
|
|||||||
Серуен: |
10.40-11.40 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Қазан айындағы ауа райын бақылау Мақсаты: Балаларға күз суытып келе жатқанын,ызғарлы қыстың жақындап келе жатқанын айтып түсіндіру. Күзде күн көзі жаздағыдай жарқырамайды.Күн кеш шығады,ерте батады.Күн қысқарады,суытады.Жаңбыр жиі жауады,жер дымқыл болады. Көркем әдебиет: Күн мұңайып тұр бүгін, Қыс ызғары келеді. Қимылды ойын: «Өз жұбыңды тап» Еңбекке баулу: Жердегі жапырақтарды жинау. Қимылды ойын: «Тышқандар мен мысық» Мақсаты: Балаларды жылдамдыққа,ұйымшылдыққа,ептілікке тәрбиелеу. Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
|||||||
Серуеннен оралу |
11.40-12.00 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешу, тазалық іс-шараларын жүргізу . |
|||||||
Түскі ас |
12.00-13.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; асқа бата беру, мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. Бата:Дастарханың мол болсын, Денсаулығың зор болсын. Қайда барсаң алдыңнан, Жарқыраған жол болсын. Аумин! |
|||||||
Ұйқы |
13.00-15.10 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
|||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.10 15.40 |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : Сабындаған
кезінде Бола білсең,
төзімді, Тазалықтың досы
- |
|||||||
Бесін ас |
15.40-16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
|||||||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
16.00 16 10 |
Сандарды дұрыс жаза алмайтын балалармен жеке жұмыс жүргізу |
|||||||
Ойындар ,дербес әрекет (Вариативтік компоненттер) |
16.10 16.30 |
Ағылшын тілі My family. My mother and father`s jobs. Знакомство с членами семьи. Научить детей рассказывать о своей семье и профессии родителей. Воспитывать уважение к старшим. Развивать монологическую речь, умение составлять небольшой рассказ-описание о своей семье. Закрепление пройденного материала на основе сюжетного рассказа. Выучить |
Сюжеттік – рөлдік ойын: «Аурухана» Мақсаты: Ақ халатты абзал жандардың игілікті еңбегіне деген балалардың сүйіспеншіліктерін арттыру. |
Сюжеттік – рөлдік ойын: «Мақсаты:«Тіс дәрігері мен бала» Балаларға рөлдерді бөліп беріп,ойнату.Баланың сөз қорын, тіл байлығын дамыту. Бір - біріне деген жағымды қарым – қатынас, көңіл - күй сезімдерін, ой - қиялын одан әрі дамыту; ойын арқылы балаларға қоршаған өмір жайлы кең білім қолдана отырып, тәрбиелеу. |
Би үйренейік. Тақырыбы: «Торсықпен» Мақсаты: Балаларға би қимылдарын музыка мазмұнына сәйкес орындауға үйрету.Шығармашылық ,қабілеттерін дамыту. |
Сюжеттік рөлдік ойын : «Ойыншықтар дүкені» Мақсаты: Мамандықтардың түрлері туралы білім беру, оларды ажырата алуға үйрету, еңбекқорлыққа тәрбиелеу, сатушы мамандығы туралы білімдерін кеңейту.Керекті құралдар: түрлі ойыншықтар, сөрелер. Қатысушылар: сатушы, сатып алушы, дүкен меңгерушісі, балалар. |
|||
Кешкі ас |
16.30 |
Балаларды мәдениетті тамақтануға үйрету. |
|||||||
Серуенге дайындық |
17.00 17.10 |
Киіну: серуенге шығу. |
|||||||
Серуен |
17.10-17.50 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Анаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің атасы мен әжесі бар?» және т.б. |
|||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |