Ашық саба. Цикл блогы

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Ашық саба. Цикл блогы

Материал туралы қысқаша түсінік
Цикл блогы тақырыбына арналған сабақ жоспары.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырып: Цикл блогы

Бөлім

Педагогтің аты-жөні

Ахметбек Гүлназ Табылдықызы

Күні

20.02.2025

Сынып: 3 «В»

Қатысушы саны:

Қатыспаған саны:

Сабақ тақырыбы:

Цикл блогы

Оқу бағдарламасына сәйкес мақсатты:

3.3.1.1 - Қайталанатын әрекеттерді анықтау және циклді пайдалану.

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушылар цикл ұғымымен танысады.

  • Цикл блогын пайдаланып қарапайым алгоритмдер құрастырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі, уақыты.

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлеметсіздер ме, балалар! Бүгінгі сабағымыз өте қызықты өтеді. Бәріміз зейін қойып, белсенді қатысайық.


Сабақ бастамас бұрын, сендердің көңіл-күйлеріңді көтеру үшін кішкентай жаттығу жасайық. Көздеріңді жұмып, өздеріңді робот сияқты елестетіп көріңдер. Егер робот қайталанатын әрекеттерді жасайтын болса, біз де дәл сондай қайталанатын іс-әрекеттерді орындай аламыз!– Жарайсыңдар!


Өткен тақырыпты қайталау:

Ал енді өткен сабаққа шолу жасап көрейік. Өткен сабақта біз орташа мотор туралы білдік. Қане, кім айтады, ол не үшін қолданылады?

Дұрыс! Енді біз орташа мотордың әртүрлі режимдері мен олардың анықтамаларын сәйкестендіріп көрейік. Әркімге сәйкестендіру тапсырмасы беріледі. Барлығы тапсырманы аяқтаған соң, жауаптарды бірге талқылаймыз.

Мұғаліммен амандасады. Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді.



Оқушылар психологиялық тұрғыдан қолайлы атмосфераны қалыптастырады.







Оқушылар өткен тақырып бойынша сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.








Мұғалімні оқушылардың жауаптарын, жарайсың!, дұрыс, бәрекелді! Деген сияқты мақтау сөздерімен пікірін айтады.





















Learningapps

https://learningapps.org/watch?v=pbzv7f3bc25

Сабақтың ортасы

15 мин

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Балалар, бүгінгі тақырыбымыз – Цикл блогы. Циклдер бізге қайталанатын әрекеттерді жеңіл орындауға мүмкіндік береді.

Жаңа тақырыпты мен презентация арқылы түсіндіріп беремін. Сендер экранға назар аударыңдар.– (Презентация арқылы түсіндіру)

Презентация:

Цикл дегеніміз – бір әрекетті бірнеше рет қайталау мүмкіндігі. Біз оны алгоритмдерде қолдана аламыз.


Барлығы түсінікті ме? Енді біз электронды оқулықты пайдаланып, осы тақырыпты бірге зерттейміз. 5 суретті талқылаймыз:

1. Бағдарлама қандай цикл режимі қолданылады?

2. Бағдарламаны орындау кезінде роботтың қозғалысы алгоритмі қандай?

3. Егер біз бағдарламадағы циклды режимдерге өзгертсек, Робот қозғалысында не өзгереді уақыт және шектеусіз?

Практикалық жұмыс:

Ал енді біз электронды оқулықтағы тапсырмаларды орындаймыз. Барлығымыз компьютерлерімізді ашып, берілген тапсырмаларды орындаймыз.

Егер сұрақтар болса, қол көтеріп сұрауларыңа болады. Барлығы аяқтаған соң, біз бірге тексеріп, талқылаймыз.

Сергіту сәті

Жаңа тақырыпты түсіну:

Бүгінгі күнді және тақырыпты жазды. Жаңа ақпаратты тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.











Тапсырманы орындайды, суретті сыныппен талқылайды.

















Электронды оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.







Сергіту жаттығуларын орындайды.


Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсендігі бойынша «Жарайсың!» «Жақсы!» «Талпын!» әдісімен бағалайды



















Тапсырмаларды дұрыс оырндайды, мақтау сөздермен бағалайды.


Оқулық,

презентация

https://www.canva.com/design/DAGfjEr2LRg/sEX3ZLDcrVzscpDzERfQBA/edit?utm_content=DAGfjEr2LRg&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton














Электронды оқулық




topiq.kz

Сабақтың соңы

10 мин

Тақырыпты бекіту:

Жарайсыңдар! Қазір біз WordWall платформасындағы интерактивті тапсырмаларды орындаймыз. Бұл тапсырмалар сендердің бүгінгі сабақта не үйренгендеріңді тексеруге көмектеседі. Әркім белсенді қатысып, сұрақтарға жауап беруге тырысыңдар. Барлығы аяқтаған соң, нәтижелерді талқылаймыз.

Кері байланыс:

Бүгінгі сабақта біз не үйрендік? Қай жері оңай болды, ал қай жері қиындық тудырды?

«Смайликтер» әдісі арқылы кері байланыс жасайық.

Барлығың керемет жұмыс жасадыңдар! Сабақ аяқталды, келесі кездескенше!

Сабақты бекіту:

WordWall платформасындағы интерактивті тапсырмаларды орындайды.























Кері байланыс:

Өз жұмысын бағалайды. Бүгінгі сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Стикерлармен бағалайды.


























Кері байланыс












Wordwall

https://wordwall.net/ru/resource/86681114





https://wordwall.net/ru/resource/86677873











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.02.2025
121
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі