Балалар спортзалға кіреді.
Тәрбиеші:Салеметсіндерме балалар!
Балалар жұмбақ жасыру.
Тұмсығында түймесі бар
Шаншып алған үстіне
Толып жатқан инесі бар
Ол не?
Балалар: Кірпі
Тәрбиеші:Жарайсындар!
Балалар біз бүгін орманға саяхат жасаймыз, мен сендерді кірпілерге айналдырам.
Қазір сиқырлы сөздерді айтып,сендер кірпіге айналасындар.
1-2-3 Абракадабра бри!
Енді сендер балалар емес, кірпілерсіндер.
Ал енді орманға саяхатқа кеттік.
Жүру түрлері:
Бір қатарда саппен жүру.
Аяқтың ұшымен жүру.
Өкшемен жүру.
Тізені жоғыры көтеріп жүру.
Жүгіру:
Жеңіл жүгіру.
Оң және сол жақ бүйірімен жүгіру.
Жай жүру.
Біз алма саябағына келдік.
Үш қатарға бөлініп тұру.
ЖДЖ:Кіші доптармен.
1.Ағашта алмалар.(допты қолдан-қолға алмастыру)
2.Алмаларды жинаймыз.(Алға еңкею,қол доппен кеуде тұсында)
3.Алманы көрсет.(отырып тұру,қолды алға созу)
4.Алмамен ойна.(допты қолдан-қолға алмастыру,аяқты кезек-кезек көтеру)
5.Алма жерде.(доптың айналысында секіру)
6.Алманың жұпарын искеу.(тыныс алу)
Жили-были гномики
(Указательным и большим пальцем показываем размер)
В расчудесном домике.
(Ладони сложены в виде крыши)
Папа-гном дрова рубил,
(Ребром кисти ударяем о ладонь)
Гном-сынок их в дом носил,
(Хватательные движения руками)
Мама-гномик суп варила,
(Кисти округлены, шарообразные движения)
Дочка-гном его солила,
(Пальцы сложены в «щепотку»)
Гномик-бабушка вязала,
(Имитируем вязание на спицах)
Гномик-тетушка стирала,
(Потираем ладошки друг о друга)
Дед – окошко открывал,
Всех знакомых в гости звал!
(Обоими кистями рук делаем приглашающий жест к себе)
НҚҚЖ
Орманда жүрміз.
1.Көпірден өту.(гимн. орындықта жүру, кедергілерден секіру өту.)
2.Ұңгірдер өту.(туннель)
3. Шұқанақтан шұқанаққа секіру.(шығарықтан секіру)
4.Көңілді жолдар.
Өз-өзің уқалау.(карандаштармен)
Музыка әуеніне ырғақтық гимнастика жасау.
Ойын : Лентаны өру.
Қортынды:
Жарайсындар кірпілер, сендер барлық тапсырманы орындап шықтындар.
Ал енді сиқырлы сөздерді айтып, сендер балаларға айналасындар.
1-2-3 Абракадабра бри!
Балалар рахмет сендерге қызықты саяхат болды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ
ашық сабақ
Балалар спортзалға кіреді.
Тәрбиеші:Салеметсіндерме балалар!
Балалар жұмбақ жасыру.
Тұмсығында түймесі бар
Шаншып алған үстіне
Толып жатқан инесі бар
Ол не?
Балалар: Кірпі
Тәрбиеші:Жарайсындар!
Балалар біз бүгін орманға саяхат жасаймыз, мен сендерді кірпілерге айналдырам.
Қазір сиқырлы сөздерді айтып,сендер кірпіге айналасындар.
1-2-3 Абракадабра бри!
Енді сендер балалар емес, кірпілерсіндер.
Ал енді орманға саяхатқа кеттік.
Жүру түрлері:
Бір қатарда саппен жүру.
Аяқтың ұшымен жүру.
Өкшемен жүру.
Тізені жоғыры көтеріп жүру.
Жүгіру:
Жеңіл жүгіру.
Оң және сол жақ бүйірімен жүгіру.
Жай жүру.
Біз алма саябағына келдік.
Үш қатарға бөлініп тұру.
ЖДЖ:Кіші доптармен.
1.Ағашта алмалар.(допты қолдан-қолға алмастыру)
2.Алмаларды жинаймыз.(Алға еңкею,қол доппен кеуде тұсында)
3.Алманы көрсет.(отырып тұру,қолды алға созу)
4.Алмамен ойна.(допты қолдан-қолға алмастыру,аяқты кезек-кезек көтеру)
5.Алма жерде.(доптың айналысында секіру)
6.Алманың жұпарын искеу.(тыныс алу)
Жили-были гномики
(Указательным и большим пальцем показываем размер)
В расчудесном домике.
(Ладони сложены в виде крыши)
Папа-гном дрова рубил,
(Ребром кисти ударяем о ладонь)
Гном-сынок их в дом носил,
(Хватательные движения руками)
Мама-гномик суп варила,
(Кисти округлены, шарообразные движения)
Дочка-гном его солила,
(Пальцы сложены в «щепотку»)
Гномик-бабушка вязала,
(Имитируем вязание на спицах)
Гномик-тетушка стирала,
(Потираем ладошки друг о друга)
Дед – окошко открывал,
Всех знакомых в гости звал!
(Обоими кистями рук делаем приглашающий жест к себе)
НҚҚЖ
Орманда жүрміз.
1.Көпірден өту.(гимн. орындықта жүру, кедергілерден секіру өту.)
2.Ұңгірдер өту.(туннель)
3. Шұқанақтан шұқанаққа секіру.(шығарықтан секіру)
4.Көңілді жолдар.
Өз-өзің уқалау.(карандаштармен)
Музыка әуеніне ырғақтық гимнастика жасау.
Ойын : Лентаны өру.
Қортынды:
Жарайсындар кірпілер, сендер барлық тапсырманы орындап шықтындар.
Ал енді сиқырлы сөздерді айтып, сендер балаларға айналасындар.
1-2-3 Абракадабра бри!
Балалар рахмет сендерге қызықты саяхат болды.
шағым қалдыра аласыз













