|
ТАҚЫРЫБЫ: Бауырсақ пен құрт. Б дыбысы мен əрпі |
Мектеп/МҰ: 21 |
||
|
Саны: 24 |
Педагогтің аты-жөні: Ақбергенова Рахила |
||
|
СЫНЫП-ТОП: 0 в |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
|
|
ҰOҚ-ның оқытылуы мақсаттары |
Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
||
|
Күтілетін нəтиже |
|
||
|
у |
|
Барлық тəрбиеленушілер: Сұрақтарға толық жауап береді. Б дыбысы – дауыссыз дыбыс, б дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі б дыбысының орнын ажыратады. Қолды үзбей сызуға жаттықтырады. |
|
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады. Б дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы б дыбысының орнын ажыратады. Сұарққа жауап бере отырып, шағын əңгіме құрайды. Жазу жолына б əрпінің элементтерін жазады. Ұлттық тағамдарды атайды.
|
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: - Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Б дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Қазақтың дəстүрлері туралы айтады |
|||
|
Тілдік мақсат |
|
Тəрбиеленушілер :
Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Бидай масағы ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Суреттен Б дыбысы естілетін зат атауларын ата. Зат атауларын буынға бөліп, дыбыстық талдау жаса. Бауырсақты неден жəне қалай пісіреді? Қай цифр Б-ға ұқсайды?
|
|
|
Өткен ҰОҚ-дан алған білім |
|
Дыбыстарды ажыратады. Сөйлем түлерін қолданады. Қолды үзбей жазады. Сөйлем түрлерін ажыратып, сөйлемдегі сөздердің санын анықтап, сызба бойынша сөйлем құрайды. |
|
|
Жоспар |
|
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурст ар |
|
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2 мин.
|
Оқу іс-əрекетіне балалардың назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера туғызады. Тəрбиеленушілер өлеңді қимылмен, жақсы көңіл күймен 2-3 рет қайталайды.
Қайырлы таң ұстазым! Қайырлы таң достарым! Шеңберге тұрайық Жылулық сыйлайық!
Доброе утро учитель! Доброе утро друзья! Посмотрите друг на друга Пожелайте добра!
Good morning, good morning Good morning to you Good morning good morning We are glad to see you |
|
|
|
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.
3–5 мин. |
. Бауырсақ пен құрт ертегісін аудиодан тыңдату.Нанның дастарханнан алған орны туралы қысқаша мәлімет білу. |
Нан түрлері салынған ыдыс. Сүттен жасалған тағамдар
|
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин .
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин.
|
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс 1-тапсырма. «Бауырсақ пен құрт» туралы шағын ертегінің аудиосын тыңдату. «Нан – қадірлі ас» деген ұғымды түсінеді. Педагог балалардан ұлттық тағамдар жəне дəстүрлер туралы сұрайды. Педагог балалар жауабын толықтырады. Балалар «Ас атасы – нан» мақалын есте сақтау Бауырсақ сөзін буынға бөледі. Осы сөзді қатыстырып, сөйлем құрайды. 2-тапсырма. Суреттен Б дыбысы естілетін зат атауларын ата. Сурет бойынша əңгіме құрайды. Балалар суреттегі заттарды атайды. 3- тапсырма Бауырсақ неден жасалған. Б дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жаса Заттардың атауларының астындағы дыбыстық сызбаға қарап, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды. Дыбыстық талдау Бидай ұн нан Видеоролик көрсету 4-тапсырма. Б əрпімен танысайық. Б дыбысын айтқанда еріннің бір-біріне əуелі нық тиіп, артынша кілт ашылуынан пайда болады. Педагог тақтаға Б əрпінің баспа түрін іліп қояды. Балалар Б əрпіне ұқсас заттарды атайды. Педагог атаған образдарды атайды. Ауада Б əрпінің баспа түрін жазады. Сергіту сәті 5-тапсырма. Қай цифр Б-ға ұқсайды? Топтастыру Жұптық жұмыс
Жұмбақ шешу.
С Педагог қорытынды жасайды, балаларды мадақтайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды.
|
Əліппедəптер.
Суреттер.
Дыбыстық сызба жазылған плакат.
Бауырсақ суреті.
Б əрпінің баспа жəне жазба түрі жазылған плакат
6 цифры жазылған плакат.
Әліппе-дәптер
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
|
ТАҚЫРЫБЫ: Бауырсақ пен құрт. Б дыбысы мен əрпі |
Мектеп/МҰ: 21 |
||
|
Саны: 24 |
Педагогтің аты-жөні: Ақбергенова Рахила |
||
|
СЫНЫП-ТОП: 0 в |
Қатысқандар саны: 24 |
Қатыспағандар саны: |
|
|
ҰOҚ-ның оқытылуы мақсаттары |
Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу. |
||
|
Күтілетін нəтиже |
|
||
|
у |
|
Барлық тəрбиеленушілер: Сұрақтарға толық жауап береді. Б дыбысы – дауыссыз дыбыс, б дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі б дыбысының орнын ажыратады. Қолды үзбей сызуға жаттықтырады. |
|
|
Көпшілік тəрбиеленушілер: Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады. Б дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы б дыбысының орнын ажыратады. Сұарққа жауап бере отырып, шағын əңгіме құрайды. Жазу жолына б əрпінің элементтерін жазады. Ұлттық тағамдарды атайды.
|
|||
|
Кейбір тəрбиеленушілер: - Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады. Сөз/сөйлем сызбасын оқиды. Б дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады. Қазақтың дəстүрлері туралы айтады |
|||
|
Тілдік мақсат |
|
Тəрбиеленушілер :
Негізгі терминдермен сөз тіркестері: Бидай масағы ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Пікір алмасу сұрақтары. Суреттен Б дыбысы естілетін зат атауларын ата. Зат атауларын буынға бөліп, дыбыстық талдау жаса. Бауырсақты неден жəне қалай пісіреді? Қай цифр Б-ға ұқсайды?
|
|
|
Өткен ҰОҚ-дан алған білім |
|
Дыбыстарды ажыратады. Сөйлем түлерін қолданады. Қолды үзбей жазады. Сөйлем түрлерін ажыратып, сөйлемдегі сөздердің санын анықтап, сызба бойынша сөйлем құрайды. |
|
|
Жоспар |
|
||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурст ар |
|
|
І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.
0–2 мин.
|
Оқу іс-əрекетіне балалардың назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера туғызады. Тəрбиеленушілер өлеңді қимылмен, жақсы көңіл күймен 2-3 рет қайталайды.
Қайырлы таң ұстазым! Қайырлы таң достарым! Шеңберге тұрайық Жылулық сыйлайық!
Доброе утро учитель! Доброе утро друзья! Посмотрите друг на друга Пожелайте добра!
Good morning, good morning Good morning to you Good morning good morning We are glad to see you |
|
|
|
II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.
3–5 мин. |
. Бауырсақ пен құрт ертегісін аудиодан тыңдату.Нанның дастарханнан алған орны туралы қысқаша мәлімет білу. |
Нан түрлері салынған ыдыс. Сүттен жасалған тағамдар
|
|
ҰОҚ-ның ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6 – 27мин .
IV. ҰОҚ-ның қорытындысы. Рефлексия.
28-30 мин.
|
(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс 1-тапсырма. «Бауырсақ пен құрт» туралы шағын ертегінің аудиосын тыңдату. «Нан – қадірлі ас» деген ұғымды түсінеді. Педагог балалардан ұлттық тағамдар жəне дəстүрлер туралы сұрайды. Педагог балалар жауабын толықтырады. Балалар «Ас атасы – нан» мақалын есте сақтау Бауырсақ сөзін буынға бөледі. Осы сөзді қатыстырып, сөйлем құрайды. 2-тапсырма. Суреттен Б дыбысы естілетін зат атауларын ата. Сурет бойынша əңгіме құрайды. Балалар суреттегі заттарды атайды. 3- тапсырма Бауырсақ неден жасалған. Б дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жаса Заттардың атауларының астындағы дыбыстық сызбаға қарап, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды. Дыбыстық талдау Бидай ұн нан Видеоролик көрсету 4-тапсырма. Б əрпімен танысайық. Б дыбысын айтқанда еріннің бір-біріне əуелі нық тиіп, артынша кілт ашылуынан пайда болады. Педагог тақтаға Б əрпінің баспа түрін іліп қояды. Балалар Б əрпіне ұқсас заттарды атайды. Педагог атаған образдарды атайды. Ауада Б əрпінің баспа түрін жазады. Сергіту сәті 5-тапсырма. Қай цифр Б-ға ұқсайды? Топтастыру Жұптық жұмыс
Жұмбақ шешу.
С Педагог қорытынды жасайды, балаларды мадақтайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды.
|
Əліппедəптер.
Суреттер.
Дыбыстық сызба жазылған плакат.
Бауырсақ суреті.
Б əрпінің баспа жəне жазба түрі жазылған плакат
6 цифры жазылған плакат.
Әліппе-дәптер
|
шағым қалдыра аласыз















