Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып Сауат ашу
Материалдың қысқаша нұсқасы

ТАҚЫРЫБЫ: Бауырсақ пен құрт. Б дыбысы мен əрпі

Мектеп/МҰ: 21

Саны: 24

Педагогтің аты-жөні: Ақбергенова Рахила

СЫНЫП-ТОП: 0 в

Қатысқандар саны: 24

Қатыспағандар саны:

ҰOҚ-ның оқытылуы мақсаттары

Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту.

Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан жəне жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау.

Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

Күтілетін нəтиже



у


Барлық тəрбиеленушілер:

Сұрақтарға толық жауап береді.

Б дыбысы – дауыссыз дыбыс, б дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды. Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі б дыбысының орнын ажыратады.

Қолды үзбей сызуға жаттықтырады.


Көпшілік тəрбиеленушілер:

Берілген суретке қарап сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін ажыратып, дыбыстық талдау жасай алады.

Б дыбысына сөз құрайды. Сөздегі дыбыс санын, ондағы б дыбысының орнын ажыратады.

Сұарққа жауап бере отырып, шағын əңгіме құрайды.

Жазу жолына б əрпінің элементтерін жазады.

Ұлттық тағамдарды атайды.


Кейбір тəрбиеленушілер:

- Суретті кітаптардан қажетті ақпаратты табады.

Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысады.

Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

Б дыбысын қатыстырып, сөз/сөйлем құрастырады.

Қазақтың дəстүрлері туралы айтады


Тілдік мақсат


Тəрбиеленушілер :

  • Суреттегі заттардың аттарын атай алады, таниды;

  • Қол жаттығуына арналған тапсырмаларды орындай алады; - Ұлттық тағамдармен танысады.

  • Қазақтың дəстүрлері туралы біледі.



Негізгі терминдермен сөз тіркестері:

Бидай масағы

ҰОҚ-дағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл:

Пікір алмасу сұрақтары.

Суреттен Б дыбысы естілетін зат атауларын ата.

Зат атауларын буынға бөліп, дыбыстық талдау жаса.

Бауырсақты неден жəне қалай пісіреді? Қай цифр Б-ға ұқсайды?




Өткен ҰОҚ-дан алған білім


Дыбыстарды ажыратады.

Сөйлем түлерін қолданады. Қолды үзбей жазады. Сөйлем түрлерін ажыратып, сөйлемдегі сөздердің санын анықтап, сызба бойынша сөйлем құрайды.

Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурст ар

І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.



0–2 мин.






Оқу іс-əрекетіне балалардың назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера туғызады.

Тəрбиеленушілер өлеңді қимылмен, жақсы көңіл күймен 2-3 рет қайталайды.



Қайырлы таң ұстазым!

Қайырлы таң достарым!

Шеңберге тұрайық

Жылулық сыйлайық!



Доброе утро учитель!

Доброе утро друзья!

Посмотрите друг на друга

Пожелайте добра!



Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning good morning

We are glad to see you















II. Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам.



3–5 мин.






.

Бауырсақ пен құрт ертегісін аудиодан тыңдату.Нанның дастарханнан алған орны туралы қысқаша мәлімет білу.















Нан түрлері салынған ыдыс. Сүттен жасалған тағамдар










ҰОҚ-ның ортасы

III. Тақырып бойынша жұмыс

6 – 27мин

.



































































IV. ҰОҚ-ның қорытындысы.

Рефлексия.



28-30 мин.




























(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс

1-тапсырма. «Бауырсақ пен құрт» туралы шағын ертегінің аудиосын тыңдату. «Нан – қадірлі ас» деген ұғымды түсінеді. Педагог балалардан ұлттық тағамдар жəне дəстүрлер туралы сұрайды.

Педагог балалар жауабын толықтырады.

Балалар «Ас атасы – нан» мақалын есте сақтау

Бауырсақ сөзін буынға бөледі. Осы сөзді қатыстырып, сөйлем құрайды.

2-тапсырма. Суреттен Б дыбысы естілетін зат атауларын ата.

Сурет бойынша əңгіме құрайды.

Балалар суреттегі заттарды атайды.

3- тапсырма Бауырсақ неден жасалған. Б дыбысы бар сөздерге дыбыстық талдау жаса

Заттардың атауларының астындағы дыбыстық сызбаға қарап, сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасайды.

Дыбыстық талдау

Бидай ұн нан

Видеоролик көрсету

4-тапсырма. Б əрпімен танысайық. Б дыбысын айтқанда еріннің бір-біріне əуелі нық тиіп, артынша кілт ашылуынан пайда болады.

Педагог тақтаға Б əрпінің баспа түрін іліп қояды. Балалар Б əрпіне ұқсас заттарды атайды.

Педагог атаған образдарды атайды.

Ауада Б əрпінің баспа түрін жазады.

Сергіту сәті

5-тапсырма.

Қай цифр Б-ға ұқсайды?

Топтастыру Жұптық жұмыс

Жұмбақ шешу.























С Педагог қорытынды жасайды, балаларды мадақтайды. (Ұ,Ө) Рефлексия. Балалар өз білім деңгейлерін смайликтер арқылы бағалайды.


















Əліппедəптер.





Суреттер.





Дыбыстық сызба жазылған плакат.













Бауырсақ суреті.









Б əрпінің баспа жəне жазба түрі жазылған плакат















6 цифры жазылған плакат.







Әліппе-дәптер









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
468
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі