Оқушыларды «Джигсо»
әдісі арқылы шағын топтарға бөліп тапсырмалар
беріледі.
1-топ.
Берілген
тапсырма
1.Арынғазы
Абылғазыұлы деген кім еді?
2.Егер Арынғазыны
патша үкіметі ұстап алмағанда қандай жағдай орын алар
еді?
2-топ.
1.Қазақстанның
оңтүстік аймақтары үшін қай елдер өзара
бақталасты?
2.Патша үкіметінің
стратегиялық міндеттеріне тағы да не қосуға
болады?
3-топ.
1.Ұлы жүз қазақтары
Бұхар,Хиуа, Қоқан хандықтары өзара одақ құрғанда жеңіске жетер ма
еді?
2.Ресей
отаршылдығының салдарын
анықтаңдар?
Дескриптор:
1.Тұлғаны анықтай
алады.
2. Тарихи тұлғаның
өмірін сипаттай алады
3.Картадан аталған
мемлекеттерді көрсете алады?
Патша үкіметінің
стратегиялық міндеттерін
Айта
алады.
Бұл тапсырма топ
мүшелерінің ішінде ойын жеткізе алмай қалған оқушыларға ерекше
саралау тапсырмасы ретінде
беріледі.
Венн
диаграммасы
Аталған
мемлекеттердің ішкі саясаттарының пайдасы мен зиянын
ажыратыңдар?
Дескриптор
-
Ресей және Қоқан
мемлекеттерінің Қазақ хандығының ішкі саясатына тигізген әсерін
талдай алады.
-
Қазақ хандығындағы
аталған мемлекеттердің мемлекеттің ішкі экономикалық дамуына
тигізген әсерлерін анықтай
алады.
Сабақтың соңында
оқушыларға БББ кстесін толтыру ұсынылады .Бұл кесте жас
ерекшелігіне қарай, оқушыларға өтпелі кезеңде тұрғандықтан ойын
жеткізе алмауына байланысты қосымша көмек ретінде
тапсырылады
Білемін
|
Білдім
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
Сабақтың соңында
« табысқа жету стратегиясы» арқылы рефлексия
жасаймын.
Ол үшін
оқушыларға түрлі стикерлер таратылып
беріледі .
1.Бұл маған
оңай!
2. Мен
жасаймын!
3 .Мен бұл
жұмысты жасап беремін.
4.Алдымен жасап
көрейінші.
5. Қалай жасасам
екен?
6.Жасағым
келмейді?
7.Менің қолымнан
келмейді?
8. Менің жасағым
келмейді.
Үй тапсырмасы:
Тақырыпты оқу,
мазмұндау.
|