Жаңа сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру
«Білемін, білгім келеді,
білдім»
Не
білемін?
|
Не білгім
келеді?
|
Не
білдім?
|
Жалпы сабақ туралы мен не білемін соны
жазамын
|
Мені қандай сұрақтар қызықтырады, менің не білгім
келеді, сол жөнінде сұрақтар беремін.
|
Бүгінгі жаңа тақырып туралы мен бүгін не үйрендім
соны жазамын.
|
Бағалау парағымен
таныстыру.
1-
тапсырма «Тригонометрия
әлемі»
«ТІКҰШАҚ»
Әр оқушы тікұшаққа сұрақтар
жазып, басқа оқушыларға ұсынады.
2-
тапсырма «Формулалар» әлемі-әр
түрлі тапсырмаларды, формулаларды
үлестіру.
а)
«Математикалық домино»
(берілген уақытқа сай жинаған ұпай саны
қойылады)
ә)Келтіру
формуласы (әр дұрыс жауап-1
ұпай)
б)
Тригонометриялық
функциялардың градустағы
мәндері (әр дұрыс жауап-1
ұпай)
в)
Негізгі тригонометриялық
тепе-теңдіктерді сәйкестендіру (10 дұрыс
жауап)
3-
тапсырма
4-оқушыға
–«Жасырылған сөзді тап»
(Тригонометрия» сөзі алғаш рет
кітабының мазмұнында кездескен математикті табу, дұрыс жауап
саны-8)
6-оқушыға –«Тест
тапсырмаларын орындау»
(дұрыс жауап
саны-10)
«Тригонометрия ғылымда
және өмірде» Синустың, косинустың,
тангенстің шығу тарихына, сөздердің мағынасына қысқаша тоқталу.(үй
жұмысына берілген, қосымша
тапсырма)
Жаңа
сабақ «Тригонометриялық
функциялардың қосбұрышының
формулалары» Тақырыпты түсіну үшін
«Bilimland» сайтына кіріп, тақырыптың түсіндірілуін аудио арқылы
тыңдату, видео
көру.
Онлайн мектеп
тапсырмаларын орындау
Оқушылар видеодан Sin2x
формуласының қорытуын талдай отырып, қалған формулаларды өз
беттерімен қорытады.(тақтаға
орындау)
Cos2x=Cos2x-
Sin2x
«Басбармақтарын» көрсету
арқылы оқушылардың тақырыпты ұғу деңгейін
тексеріледі.
«Анықтау, талдау,
дәлелдеу» (Оқулықтан алынған есептерді
талдап, дәлелдеп шығарған алғашқы оқушыларға ұпайлар үлестіріліп,
соңында жинаған ұпайлары саналады.
|