Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған ашық сабақ. Тақырыбы: Гироскопиялық датчик. Жаңа сабақ. Оқушылар гироскопиялық датчикпен танысады және программа құрады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Мамыр 2022
232
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мектеп:

43 орта мектеп

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

3-бөлім. Робототехника

Мұғалімнің аты-жөні:

Сапаева Динара Еркиновна

Күні:

31.01.2022

Сынып:

5 «Ә» - І топ

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Гироскопиялық датчик.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.4.4-гироскопиялық датчик жұмыс істеу принципін түсіндіру;

5.3.3.1-роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламалар жасау;


Сабақ мақсаттары

  • Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципін түсіну

  • Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламалар жасау

Сабақ типі

Жаңа білімді меңгеру және алғашқы бекіту, жаңа мәліметті бекіту

Бағалау критерийлері

Оқушылар

Гироскопиялық датчик ұғымын біледі;

Гироскопиялық датчик қолдану мақсатын біледі;

Гироскопиялық датчик программа құру барысын біледі;

Гироскопиялық датчик практика жүзінде қодана алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

робототехника;

датчик;

гироскопия;

бұрыштық ауытқу.

Құндылықтарды дарыту

Адалдық, жауапкершілік, құрмет құндылықтарды дарыту.

Жаңа заман бейімделу мен даму

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, бейнекөрсетілім, смартфон, компьютер, LEGO MINDSTORMS Education EV3 бағдарламасы

Бастапқы білім

Робототехника тарихы және перспективалары

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы:

2 мин

Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!


Алдыңғы білімді еске түсіру

«Барлық оқушылармен жұмыс»

Бұл жұмыс түрі бүкіл сынып оқушыларының бір мезгілде жұмысқа жұмылдырылуын қамтамасыз етеді.

Көңілді дөңгелек” ойыны

Picture 2

  1. Робот деген не?

  2. Роботтың қандай түрлерін білесің?

  3. Үй шаруасындағы автоматтандырылған  құрылғыларды роботтың қай түріне жатқызамыз

  4. роботтың қай түріне жатады?

  5. Тұрмыстық роботтарға қандай техникаларды  жатқызуға болады?

  6. Робототехника дегеніміз не?

  7. Адам тәріздес роботтар қашан жасала бастады? Қалай аталады?

  8. Алғашқы механикалық көгерші қашан пайда болды?

  9. Роботтардың жақсы қасиеттерін ата.

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды орындап және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.




















  1. Адамның іс-әрекетін алмастыратын автоматтандырылған, адамның қажетіне қарай еңбек етуге бағытталған құрылғы.

  2. Тұрмыстыұ, білім беру, медициналық, көліктік, өнеркәсіптік.

  3. Тұрмыстық.

  4. Тұрмыстық.

  5. Шаңсорғыш, кір жуатын машина, ыдыс жуатын машина, т.с.с.

  6. Автоматтандырылған техникалық жүйелерді және олардың жетістігін зерттейтін қолданбалы ғылым.

  7. 1770 жылы, кішкентай бала.

  8. Біздің дәуірімізден 350 жыл бұрын.

  9. Шаршамайды, ұйықтамайды, демалмайды, тамақтанбайды.

























Сұраққа жауап берген оқушыларға фишкалар таратылады.






















https://wordwall.net/ платформасы

https://wordwall.net/ru/resource/27848972











Сабақтың ортасы

36

Гироскопиялық датчик

Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципін түсіну

Роботтың бұрыштық бейімділігін анықтау үшін бағдарламалар жасау

Гироскопиялық датчикті – роботтың айналу бұрышын немесе айналу жылдамдығын өлшеуге арналған құрылғы.

Гироскопиялық грек тілінен аударғанда «шеңбер», «көру» деген мағынаны білдіреді

Гироскопиялық датчиктің қызмет:

  • Иілу бұрыштарын өлшеу

  • Градус сикунд бойынша айналу жылдамдығын өлшеу

Гироскопиялық датчик корпусының жоғарғы жағында екі қызыл бағыттаушы орналасқан, ол датчикті жұмыс жасайтын жазықтықты білдіреді. Сондықтан роботқа датчикті дұрыс орналастыру маңызды

Роботтың сағат тілімен бұрылу үшін оң мәндер беріледі, ал сағат тіліне қарсы бұрылу үшін теріс мәндер беріледі.

Гироскопиялық датчиктер дәлірек өлшеу үшін оны қозғалмайтындай етіп мықтап орнату қажет.

Гироскопиялық датчиктің 3 режимі бар:

  • өзгерту (бұрыш, жылдамдық бойынша)

  • салыстыру

  • қалпына келтіру

Техника қауыпсіздігін еске түсіру

Практикалық жұмыс.

Оқушылар компьютерде LEGO MINDSTORMS Education EV3 бағдарламасында тапсырманы орындайды

Оқулықтағы 82 бет.

















Оқушылар көзге арналған жаттығулар жасайды




  1. Роботты 1800 -қа бұрып тоқтататын программа құр:

  • Моторды тәуелсіз басқару блогын таңда. Оң жақ мотордың қуатын 15, сол жақ мотордың қуатын (-15)-ке өзгерт.

  • Күту блогын жалға, датчиктің параметрлерін енгіз. Робот бұрылыс мәні 1800 -қа тең болғанша бұрылады да, Моторды тәуелсіз басқару блогында мотор өшіріледі.

  1. тақырыбы бойынша электронды дискідегі тапсырманы орында.




Дискриптор Білім алушы

  • Тәуелсіз басқару блогын қолданады

  • Күту блогын және гироскопиялық датчикті қолданады.

  • Блоктарға қажетті параметрлерді таңдайды

















































Егер оқушылар тапсырманы орындап, робот 180 0 бұрылып тоқтаса, фишкамен бағаланады.






















Слайд 3-14

Робот, гироскопиялық датчик, конектор, интербелсенді тақта, бейне көрсетілім











Shape2








программасы
























Shape3


578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!