Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2023
240
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

10.2 А Дизайн теориясы

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

Рыскулбекова .Ж

Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

«Жақсы дизайн» принципі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.1.3 ақпараттарды қабылдау принциптері жобада қалай іске асырылатынын түсіндіру

10.2.1.4 "жақсы дизайн" қағидаттарын іске асыру (ыңғайлылық, қарапайымдылық және т.б.

Сабақтың мақсаты

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

ақпараттарды қабылдау принциптері жобада қалай іске асырылатынын түсіндіреді

"жақсы дизайн" қағидаттарын іске асырады (ыңғайлылық, қарапайымдылық және т.б.

Бағалау критерийлері:

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

- ақпараттарды қабылдау принциптері жобада қалай іске асырылатынын түсіндіреді

- "жақсы дизайн" қағидаттарын іске асырады (ыңғайлылық, қарапайымдылық және т.б.

Ойлау дағдыларының деңгейі

(білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы)

білу және түсіну



Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин.


Оқушылармен сәлемдесу. Түгендеу. Сыныпқа психологиялық ахуал орнату. Түрлі түсті қағаздар арқылы гүл дизайнын жасап, бір біріне ұсынады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

Мұғаліммен амандасады.

Түрлі түсті қағаздардан гүлдердің дизайнын жасайды.



Интербелсенді тақта. түрлі түсті қағаз.


Топтастыру

1 мин

Оқушыларды бір, екі деп санау арқылы екі топқа бөлемін


ЕБҚО арналған тапсырма (Оқуда қиындықтары бар балалар) сабақта көмек көрсету қолайлы болуы үшін, оқушыны мұғалімге жақын отырғызамын және қолдап отырамын


Топқа бөлінеді


Жаңа сабаққа дайындық

5 мин

«Эйлер шеңбері» әдісі


А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, «жаксы дизайн» және «нашар дизайн» сөздері талқыланып, жазылады. Не?Қалай? Неге? Қандай? деген Мәселер бойынша идеялар талқылаңыз.



ЕБҚО арналған тапсырма (Оқуда қиындықтары бар балалар) А4 қағазында «дизайн» ұғымына қатысты сөздер табыңыз, мүмкіндігінше ауызша түрде жауап аламын

Дескриптор: Білім алушы


Жаңа сабаққа қатысты сөздерді талқылайды














Дескриптор: Білім алушы


Жаңа сабаққа қатысты сөздерді айтады


Интербелсенді тақта.

Қосымша 1



7 мин

Шағын дәріс

Жаңа сабақты түсіндіремін



Оқушылар мұғалімді тыңдайды


Интербелсенді тақта. Слайд Қосымша 2



Сабақтың ортасы


Топпен жұмыс:



5 мин





















Жеке тапсырма


10 мин


















10 мин






"Серпілген сауал" әдісі


  1. Тапсырма.


1. Көркемдік принциптері қанша түрге бөлінеді және анықтама беріңіздер?

2. Жақсы дизайн принциптерін ұстану неліктен маңызды роль атқарады?

.3 Қарапайымдылық принциптерінің жіктелуін атаңыздар және анықтама беріңіздер?

4. Дизайн құруда ақпаратты пайдаланушы қабылдағанын ескеру қажет пе ? Неліктен?



ЕБҚО арналған тапсырма (Оқуда қиындықтары бар балалар) суретте берілген дизайнның түрін сәйкестендіру арқылы анықтаңыз?

Ақпаратты нақты жеткізу үшін қосымша уақыт беріліп,мұғалім қолдайды


  1. Тапсырма.


Төмендегі сызбаны толтырыңыз.



  1. Тапсырма


Оқу сауаттылықты қалыптастыратын тапсырма


Мектептегі қызықтар альбомының дизайны.

Мектеп табалдырығын аттаған кез келген оқушының мектептегі қызықтар альбомы болуы тиіс.Бұл альбом мектептегі сәттерді сақтап қалуға таптырмайтын дүние.

Сұрақ:

  1. Мектептегі қызықтар альбомының идеясы жақсы болатындай етіп дизайнды жасаңыз?

ЕБҚО(Оқуда қиындықтары бар балалар) арналған тапсырма

Мектептегі қызықтар альбомының дизайнын өз қалауыңызша суреттеңіз?



Бұл жұмысты оқушылар топпен орындайды. Орындықтардағы сурақтарды жылдамдықпен алып, сұрақтарға жауап береді



Дескриптор: Білім алушы

  • Дизайн құрудың маңыздылығын анықтайды.







Дескриптор: Білім алушы

  • Суреттегі дизайн түрлерін анықтай алады.














Дескриптор: Білім алушы

  • Бірінші принципті анықтайды

  • Екінші принципті анықтайды

  • Үшінші принципті анықтайды









Дескриптор: Білім алушы

  • Мектептегі қызықтар альбомының сызбасын дайындайды;

  • Мектептегі қызықтар альбомының жақсы дизайнын жасайды:








Дескриптор: Білім алушы

дизайнды жіктей алады.

Смайликпен бағаланады































Смайликпен бағаланады




















Смайликпен бағаланады






Қосымша 3

























Оқулықтан

65 - Бет, 4- тапсырма.

Қосымша 4














Қосымша 5

Сабақтың соңы


Сабақты бекіту.








770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!