Ашық Сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық Сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәнінен ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Ақмола облысы  білім басқармасының Степногорск қаласы бойынша білім бөлімі

Степногорск қаласының Қаныш Сәтпаев атындағы №9 жалпы орта білім беретін КММ


Бөлім:

Python тілінде алгоритмдерді программалау

Сабақтың тақырыбы

Тармақталған алгоритмдерді программалау

Педагогтің аты-жөні

Қайролла Жазира Асылбекқызы

Күні:

03.02.2023

Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.3.2.1- программалау тілінде алгоритмді жазу

7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу

Сабақтың мақсаты:

Программалау тілінде алгоритмді жазады.

ЕБҚ оқушы: Программалау тілінде алгоритмді жазады.


Бағалау критерийлері

Тармақталған алгорим ұғымын біледі;

Программалау тілінде алгоритмді жаза алады;


Сабақтың барысы


Сабақтың

кезеңі/уа-қыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс-тар

Ұйымдастыру:

топтастыру


Сәлемдесу

Ағылшын тілінде оқушылармен амандасады.

Оқушыларды түгелдеу.

Топқа бөліп отырғызу.

Жаңа тақырыппен таныстыру, мақсатын айқындау.


Ағылшын тілінде мұғаліммен амандасады, топпен отырады

ЕБҚ оқушы барлығымен бірге амандасады, тобымен отырады.

ҚБ

Керемет! Жарайсың-дар!

Слайд 1

Сабақтың басы:















Жаңа тақырып




























































Сабақтың ортасы




Өткен тақырыпты қайталау

1 тапсырма

Жұптық жұмыс

Wordwoll.net платформасында жасалған тапсырманың QR кодын көрсету, тапсырмаларды орындату.



Жаңа тақырып бойынша мұғалім презентацияны интерактивті тақтаға қосады.

«Түртіп алу» әдісі бойынша оқушылар керекті жерді дәптерге жазып алады.





2 тапсырма

Жеке жұмыс (ФС)

Learnis платформасындағы Квесттің ссылкасын жіберу. Оқушыларға квестті қалай өту керектігін түсіндіру.


Python программасында мысалдарды шығарту.





Дескриптор

  • Білім алушы Python программасында есепті түсініп шығарады

  • Тармақталған алгоритм ұғымын біледі.



Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрайық,

Шеңбер жасап алайық.

Иіліп оңға бір,

Иіліп солға бір.

Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым,

Жоғары төмен қарайық.

Орнымызға барайық.



3 тапсырма

Тапсырма бойынша сәйкестендіру, Тармақталған, циклдык, сызықтық алгоритмдерді ажырату.


Wordwoll.net сайтына QR код арқылы кіріп, Жалған немесе Ақиқат тапсырмасын орындайды.

ЕБҚ оқушы өткенді еске түсіріп, тапсырманы орындайды.





Оқушылар мұғалімді тыңдайды,қажет ережелер мен ақпараттарды дәптерге түртіп алады.

ЕБҚ оқушы оқушылармен бірге тыңдайды, жазады.










Learnis платформасында Квест өту арқылы есептерді тауып, Python программасында есептерді шығарады.

ЕБҚ оқушы ынтасы жоғары оқушымен тапсырманы орындайды.

































Оқушылар ортаға шығып, мұғалімнің іс-қимылын қайталайды.

ЕБҚ оқушы: барлығымен бірге жаттығу жасайды.






Тапсырманы орындайды, алгоритм түрлерін ажыратады.

ЕБҚ оқушы: барлығымен бірге тапсырманы орындайды.


ҚБ

Онлайн бағалау













ҚБ

Ауызша бағалау



















ҚБ

Өзін-өзі бағалау баспалдағы













.























ҚБ

Керемет, жарайсың-дар!











Онлайн бағалау.












Слайд 2-5





















https://www.learnis.ru/614708




















































Сабақты қорытындылау


4 тапсырма

Wordwoll платформасының QR кодын беру, қорытынды тест тапсырмаларын көрсету.


Wordwoll платформасына QR код арқылы кіріп, қорытынды тест тапсырмаларын орындайды

ЕБҚ оқушы үлгерімі жоғары оқушылармен бірлесіп тапсырманы орындайды


Онлайн бағалау

Сабақтың соңы

Рефлексия:(ФС)


Интерактивті тақтаға Padlet тақтасының QR кодын шығару.

Интерактивті тақтаға Padlet тақтасының QR код арқылы кіріп, сабақтан алған әсерлерін жазады.

ЕБҚ оқушы өз ойын жазады.




Үй тапсырма-сы


§ 20 оқу, 152 бет, 7 тапсырма



Kundelik.kz


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.02.2023
289
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі