Материалдар / Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2023
333
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім жәре Ғылым министрлігі

Қысқа мерзімді жоспар

___________________________________________

(білім беру ұйымының атауы)

Ғарышкердің ас мәзірі

(сабақтың тақырыбы)


Бөлім

Ғарышқа саяхат

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Күн мен түн неліктен алмасады?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.1.1. – шығарманы дауыстап, түсініп, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу, түртіп оқу, шапшаң оқу

Сабақтың мақсаты

  • Ғарыш Жердің тіршілігін салыстыру

  • Шығармашылық жұмыстар жасау

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен сәлемдесу, оларды түгендеу.

2.Оқушылардың сабаққа деген ынтасын арттырып, көңіл-күйлерін көтеру үшін жағымды ортаны қалыптастыру.

Ой сергіту. «Жұлдызды шеңбер» әдісі

Жұлдызшаны бір біріне ұсына отырып тілек айтады.


Жұмыс ережесін келісу.

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Топқа бөлу. «Сиқырлы зымыран» әдісі. 3 түстегі карточкалар таратылады. (көк, қызыл, жасыл). Балалар топқа бірігеді. Зымыран таңдаған «атаумен» аталатын болады.

  • Байқоңыр

  • Жер

  • Ғарыш


Алдыңғы білімді еске түсіру

«Ашық күн» әдісі. Топтар сұрақтарға жауап береді

  1. Ғарыштық өмір дегеніміз не?

  2. Әлемнің 309 ғарышкері кім?

  3. Есімін кімнің құрметіне қойды?

  4. Талғат Мұсабаевтың «ғарыштық өмірінің ұзақтығы қандай?»

  5. Мұсабаевты тәнті еткен көріністі сипатта.

  6. Талғат Мұсабаевтың ғарыштағы қауіпті оқиғасы?


Ой қозғау. Тақырыпты болжау. Экрандағы суретке қарап тақырыпты ашу

-Балалар, суретте не көріп тұрмыз?

-ғарышкер, пиццалар

- ия, ғашыркерлер пицца жей ме екен, білгіміз келе ме?

- ия

- Олай болса бүгінгі жаңа тақырыбымыз: «Ғарышкерлің ас мәзірі»

Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Балалар, бүгінгі сабағымызда Олай болса, бүгінгі сабағымызда

  • Ғарыш Жердің тіршілігін салыстыру

  • Шығармашылық жұмыстар жасау



Мұғаліммен сәлемдесу






Шаттық шеңберіне тұрады.


Ережені мұқият тыңдайды







Таңдаған түстер бойынша топқа бөлінеді. Зымыран арқылы топ атауын анықтайды





Оқушылар алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді








Сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды.







Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысады











Ауызша мадақ





















«Жұлдызша» әдісі арқылы бағаланады. Әрбір тапсырмадан кейін.

2 жұлдызша-толық жауапқа,

1 жұлдызша – толық емес жауапқа





«От шашу» ақылы бағалау









Жағымды әуен







Слайд





Түрлі түсті карточкалар (стикерлер)

Слайд




Жұлдызшалар


слайд
















Слайд

Сабақтың ортасы




































Жаңа тақырыпты меңгерту.

Ойлан. Оқулық бойынша жұмыс. Экранда берілген суретке қарай отырып, өз ойларын айтады.

  • Қалай ойлайсың, ғарыштың тамағы қандай болуы мүмкін?




Бейнефильм тамашалау. «Сақау фильм» әдісі. Дыбыссыз берілген бейнеүзікті тамашалайды. Сұраққа жауап береді.

  • Тағамның түрі (пішіні, …) қандай болады?

«Ашық микрофон» әдісі. Оқулық бойынша жұмыс. Мәтінді түсініп оқы. Әр топ 3 абзацтан бөліп алып, түсініп оқиды. Экранда көрсетілген топқа «ашық микрофон» арқылы сұрақ қояды.



Сергіту. Ұшты-ұшты ойыны. Әуенмен экранда пайда болған суреттерге қарап, ойнайды. Суретте ұшатын нәрсе болса қолын көтеріп, ұшпайтын нәрсе болса түсіріп ойнайды.



Жұптық жұмыс. «Ғарышкер мәзірі». «Құра» айдары бойынша тапсырманы орындайды












Жеке жұмыс. «Салыстыр». Кесте бойынша тапсырманы орындайды









Оқулық бойынша жұмыс. Экранда берілген суретке қарай отырып, өз ойларын айтады


Бейнефильм арқылы жаңа ақпаратты меңгереді







Топта ақылдаса отырып тапсырманы орындайды.





Белсенді қозғалыс арқылы сергиді.





Жұптаса отырып, мәзір құрастырады. Өз жауаптарын жұпта талқылап, ортақ жауабын дауыстап айтады.









Әр оқушы оқулық бойынша берілген тапсырманы орындайды.

Дескрипторлар:

  1. Ғарыш Жердің тіршілігін салыстыра алады

  2. Шығармашылық жұмыстар жасайды

«Жұлдызша» әдісі арқылы бағаланады. Әрбір тапсырмадан кейін.

2 жұлдызша-толық жауапқа,

1 жұлдызша – толық емес жауапқа







«Жұлдызша» әдісі арқылы бағаланады. Әрбір тапсырмадан кейін.

2 жұлдызша-толық жауапқа,

1 жұлдызша – толық емес жауапқа


Мұғалімнің ауызша марапаты





«Жұлдызша» әдісі арқылы бағаланады. Әрбір тапсырмадан кейін.

2 жұлдызша-толық жауапқа,

1 жұлдызша – толық емес жауапқа






«Жұлдызша» әдісі арқылы бағаланады. Әрбір тапсырмадан кейін.

2 жұлдызша-толық жауапқа,

1 жұлдызша – толық емес жауапқа


Слайд



Жұлдызшалар









Микрофон







Жағымды әуен

слайд





Жұлдызшалар

Мәзір парағы












Слайд

Жұлдызшалар








Сабақтың соңы


Кері байланыс:

Рефлексия. «Жұлдызды жарқырат» әдісі. Үлкен жұлдыз ішін сабақтан алған әсерлері жазылған сары стикерлермен толтырады.








Бағалау. «Жұлдызша» әдісі арқылы бағаланады. Әрбір тапсырмадан кейін жиналған жұлдызшаларды санау

Үйге тапсырма беру:

Қорыт айдарфһы. 7 тапсырма 36 бет



Әсерлерін жазады. Стикерлерді жапсырады









Жеке оқушы жинаған жұлдызшалары арқылы баға алады



Ғылыми күнделік толтыру

«Жұлдызды жарқырат» әдісі.











«Жұлдызша» әдісі



Мұғалімнің жазбаша бағалауы

Слайд, стикерлер











Жұлдызшалар




Оқулық. қорыт





























Shape2 Shape3 Shape4



Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12 Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape20 Shape21 Shape22 Shape23 Shape24 Shape25 Shape26 Shape27 Shape28 Shape29 Shape30 Shape31 Shape32 Shape33 Shape34 Shape35 Shape36 Shape37 250 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!