|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Есенбекова Шолпан |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақ әдебиеті, 5 А-сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
4-тоқсан, 1-апта 06.04.21ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
4-бөлім.Отбасы құндылықтары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары: |
5Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын ашу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты: |
Шығарма мазмұнын түсінеді; Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критериі: |
Шығарманы құрылысына талдайды; Шығарма құрылысына талдай отырып, тақырыбы мен идеясын ашады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2-тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Мұғалімнің бақылауы мен зерттеуі не? |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
1 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсің бе? 5-сыныптың қазақ әдебиеті пәніне қош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы: Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала» Бүгінгі сабақта: Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған бала»әңгімесі Сенің білетінің: Өмірдегі ананың рөлі. Сенің меңгеретінің: Шығарма мазмұнын түсінесің; Шығарманы құрылысына талдайсың; Шығарманың тақырыбы мен идеясын ашасың.
|
|
Видео-аудио суреттер, кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар, т.б. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 минут |
Қызығушылықты ояту |
«Ана» туралы ән тыңдау https://www.youtube.com › watch Сағыныш деген қандай сезім? Ана деген ұғымды қалай түсінесің? |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 минут |
Жаңа сабақ «Сәйкестендіру»
3. Бекіту «Төрт сөйлем» әдісі арқылы сабақты қорытындылайық. . |
Тынымбай Нұрмағамбетов жайлы ақпаратпен танысу.
1945 жылы
«Қауын иісі» жинағы шықты
1971 жылы
Дүниеге келді
1997 жылы
Бүкілодақтық жастар сыйлығын алды
1-тапсырма «сәйкестендіру» әдісі арқылы Әңгіме мазмұнына меңгеру.
Дескрипторы:
Өзіңді тексер!
2-тапсырма «Оқиға тауы» әдісі арқылы әңгіменің композициялық құрылымына талдау жасау өлеңге сюжеттік-композициялық талдау жасау Дескриптор: Сюжеттік дамуға сәйкес оқиғаның басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімін баяндайды;
Ықтимал жауаптар:
Оқиғаның басталуы: Есмағамбеттің ауылға оралуы.
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Мұғалімнің
аты-жөні: Есенбекова
Шолпан Пән/Сынып: Қазақ әдебиеті, 5
А-сынып Қай аптаның нешінші
сабағы 4-тоқсан, 1-апта
06.04.21ж Тарау немесе бөлім
атауы: 4-бөлім.Отбасы
құндылықтары. Сабақтың
тақырыбы: Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын
сағынған бала» Оқу
мақсаттары: 5Т/Ж2. Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын
ашу. Сабақ
мақсаты: Шығарма мазмұнын
түсінеді; Шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтайды. Бағалау
критериі: Шығарманы құрылысына
талдайды; Шығарма құрылысына
талдай отырып, тақырыбы мен идеясын
ашады. Саралап оқыту
тапсырмалары Ұжымдық
жұмыс Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі Бірлескен жұмыс
(1,2-тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы
үйрету
Уақыты Кезеңдері Сабақтың
мазмұны Мұғалімнің бақылауы
мен зерттеуі не? Ресурстар 1 минут Ұйымдастыру Сәлеметсің
бе? 5-сыныптың қазақ әдебиеті
пәніне қош
келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы:
Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған
бала» Бүгінгі сабақта:
Тынымбай Нұрмағамбетов «Анасын сағынған
бала»әңгімесі Сенің білетінің: Өмірдегі
ананың рөлі. Сенің
меңгеретінің: Шығарма мазмұнын
түсінесің; Шығарманы құрылысына
талдайсың; Шығарманың тақырыбы мен
идеясын ашасың. Видео-аудио суреттер,
кесте, диограмма, презентация, электронды құралдар,
т.б. 2
минут Қызығушылықты
ояту «Ана» туралы ән
тыңдау https://www.youtube.com › watch Сағыныш деген қандай
сезім? Ана деген ұғымды қалай
түсінесің? 3
минут Жаңа
сабақ «Сәйкестендіру»
3.
Бекіту «Төрт сөйлем» әдісі арқылы
сабақты
қорытындылайық. .
Тынымбай Нұрмағамбетов жайлы
ақпаратпен танысу.
1945
жылы
«Қауын иісі» жинағы
шықты
1971
жылы
Дүниеге
келді
1997
жылы
Бүкілодақтық жастар сыйлығын
алды
1-тапсырма
«сәйкестендіру» әдісі арқылы
Әңгіме мазмұнына
меңгеру.
Дескрипторы: Мәтінді
оқиды; Мазмұнын
меңгереді; Қабырғаның ішіне мазмұнын
сәйкестендіреді;
Есмағамбеттің бұл сапары
ауылына төрт жылдан кейінгі оралуы
еді.
Есмағамбет жүзім көлеңкесінде
аяқтарын еңкейе басып,балаға
жаақындады.
Есмағамбет мейірленіп
кетіп,баланың бетінен сүйіп,қатты қысып
құшақтады.
Мамамды тауып алсақ...әр
жағында папамды да іздейміз
бе?
-Мен сені Алматыға алып
кетемін-деді
сеніммен.
-Менің мамам да Алматыда,-деді
бала еркінсіп,денесін Есмағамбеттің денесіне тигізіп
тұрып.
Баланың бет-әлпеті өте
сүйкімді еді.
-Футболкаң қандай
аппақ?
Өзіңді
тексер!
Есмағамбеттің бұл сапары
ауылына төрт жылдан кейінгі оралуы
еді.
1
Есмағамбет жүзім көлеңкесінде
аяқтарын еңкейе басып,балаға
жаақындады.
2
Есмағамбет мейірленіп
кетіп,баланың бетінен сүйіп,қатты қысып
құшақтады.
6
Мамамды тауып алсақ...әр
жағында папамды да іздейміз
бе?
8
-Мен сені Алматыға алып
кетемін-деді
сеніммен.
7
-Менің мамам да Алматыда,-деді
бала еркінсіп,денесін Есмағамбеттің денесіне тигізіп
тұрып.
5 Баланың бет-әлпеті өте
сүйкімді еді.
3 -Футболкаң қандай
аппақ?
4
2-тапсырма
«Оқиға
тауы» әдісі арқылы әңгіменің
композициялық құрылымына талдау
жасау
өлеңге сюжеттік-композициялық
талдау жасау
Дескриптор:
Сюжеттік дамуға сәйкес
оқиғаның басталуы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі, шешімін
баяндайды;
Ықтимал
жауаптар:
Оқиғаның
басталуы: Есмағамбеттің ауылға
оралуы.
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













