Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түркістан облысы, Созақ ауданы, «Кемелұлы атындағы жалпы білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Оспанова Гүлзат Амантайқызы
Бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын |
Мектеп: Қ. Кемелұлы 30.11.2023жыл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән: қазақ әдебиеті |
Мұғалім: Гүлзат Оспанова Амантайқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 « Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Адал махаббат иелері – Еңлік пен Кебек |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу; 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 5 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал тудыру. ІІ. Қызығушылықты ояту «Жасырын кейіпкер» әдісі Ортаға өз қалауымен бір оқушы шақырылады. Мұғалім оқушының маңдайына стикерге жазылған дастандағы кейіпкердің атын жапсырады. Қалған оқушылар кейіпкердің есімін айтпай, портреті, іс-әрекеті, туыстық қарым-қатынасы т.б. арқылы жұмбақтап сипаттайды. Маңдайына стикер жабыстырылған оқушы кейіпкердің кім екенін табуға тырысады. Оқушылар сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. |
Ортаға өз қалауымен бір оқушы шақырылады.Оқушының маңдайына стикерге жазылған дастандағы кейіпкердің аты жапсырылады. Қалған оқушылар кейіпкердің есімін айтпай, портреті, іс-әрекеті, туыстық қарым-қатынасы т.б. арқылы жұмбақтап сипаттайды. Маңдайына стикер жабыстырылған оқушы кейіпкердің кім екенін табуға тырысады. |
ҚБ
|
Қима қағаздар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 10мин 15мин 10мин |
ІІІ. Мағынаны тану. 1-тапсырма. Әңгіме кестесі. Оқушылар шығармадан кейіпкерлерге берілген тура және жанама мінездемелерді теріп жазады.
Дескриптор:
ҚБ 2- тапсырма Образдық талдау. Топтық жұмыс. 1-топ. Кейіпкер іс-әрекеті, сөз саптау, ойлау ерекшеліктеріне шығармадан дәлелдер келтіре отырып, Кебек образын ашыңыз.
Дескриптор: -Кейіпкер іс-әрекеті, сөз саптау, ойлау ерекшеліктеріне шығармадан дәлелдер келтіреді; - Кейіпкер образын ашады. ҚБ 2-топ. Кейіпкердің басқалармен диалогы, кейіпкер мінезін ерекшелеп тұрған сөздер, суреттемелерді тауып, шығармадан дәлелдер келтіріп, Еңлік образын ашыңыз.
Дескриптор:
ҚБ 3-топ. Кейіпкердің басқалармен қарым-қатынасы, қақтығысы, қоршаған ортаға көзқарасына шығармадан дәлелдер келтіріп, Кеңгірбай (Қабекең) би бейнесін ашыңыз.
Дескриптор:
ҚБ 4-топ. Кейіпкердің адами қасиетін анықтау, оның оқырманға әсеріне шығармадан дәлелдер келтіре отырып, Нысан абыз образын ашыңыз.
Дескриптор:
3- тапсырма 1топ Сюжеттік композициялық талдау 2- топ Құрылысына қарай талдау 3- топ Топтастыру 4- топ Поэмада кездесетін салт- дәстүрлерді табу, мағынасын ашу
Жеті атаға дейін қыз алыспау- халқымыздың «Жеті атаға дейін қыз алыспайтын» игі дәстүрі бар. Бұл – қан тазалығымен қоса ,ертең дүниеге келетін ұрпақтың физиология мен психологиялық жағынан дені сау ұрпақ болуының бірден -бір кепілі. Бастаңғы- әке-шешесі үйде жоқта қыз-бозбала мал сойып, құрбыларын жинайды . Ұрын келу-күйеу жігіт қыздың жеңгелеріне сый-сияпат беріп, айттырған қыздың ауылына жасырын келуі . Барымта ─ жауласқан екі рудың бірінің-бірі мал-мүлкін іштен тартып алып, кек қайтаруы. Атастырып қою-«бесік құда», ұл мен қызды бесіктен шықпай, бір-бірімен атастырып қою, ҚБ |
Оқушылар шығармадан кейіпкерлерге берілген тура және жанама мінездемелерді теріп жазады. Кейіпкер іс-әрекеті, сөз саптау, ойлау ерекшеліктеріне шығармадан дәлелдер келтіреді; Кейіпкер образын ашады. Кейіпкердің басқалармен диалогін анықтайды; Кейіпкер мінезін ерекшелеп тұрған сөздер, суреттемелерді табады; Кейіпкер образын ашады. Кейіпкердің адами қасиетін анықтайды; Оның оқырманға әсеріне шығармадан дәлелдер келтіре отырып талдап түсіндіреді; Кейіпкер образын ашады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ ҚБ
Топтар орындаған жұмыстарын комментарий жазу арқылы бағалайды.
Жарайсың! Жақсы! Талпын! |
8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы
Кестелер
Сызбалар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |