Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ № |
Пәні: қазақ әдебиеті |
Мектеп: |
|||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
Сынып: 10а -10б |
Қатысқан оқушы саны: |
Қатыспаған оқушы саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы: |
Отыз үшінші қарасөз (Абай Құнанбайұлы)
|
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
10.2.1.1. Абай қарасөздерінің тәрбиелік мәнін түсіну, адамгершілік тәрбие берудегі ақынның философиялық шолуларының маңызын түсінуге үйрену, отыз үшінші қарасөздің мазмұнын меңгеру. |
||||
Сабақтың мақсаты: |
Абай қарасөздерінің тәрбиелік мәнін түсіну, адамгершілік тәрбие берудегі ақынның философиялық шолуларының маңызын түсінуге үйрену, отыз үшінші қарасөздің мазмұнын меңгеру. |
||||
Коррекциялық мақсаты: |
Оқушылардың дыбыстарын, сөйлеу тілдерін қадағалау. Сөздік қорын дамыту. |
||||
Құндылықтарды дамыту: |
Оқушыларды өзінше ой қорытуға, ой түюге баулу. |
||||
Жетістік критерийлері |
Сұрақтарға өз бетінше жауап бере алады, тапсырманы орындайды. |
||||
Пәнаралық байланысы: |
Математика, қазақ тілі, ағылшын |
||||
Көрнекіліктер: |
Сызба, суретті парақша, АКТ т.б |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың кезендері |
Сабақта орындалатын іс-әрекеттер |
||||
Басы 2 минут |
Ұйымдастыру сәті Сәлемдесу Оқушыларды сабаққа дайындау Психологиялық дайындық Жақсы көңіл-күй қалыптастыру |
||||
3 минут |
Тіл бұрышымен жұмыс [С] дыбысын буындарды, сөздерді, сөйлемдерді оқыту. Үлгерімі төмен оқушымен жұмыс жүргізу. |
||||
5 минут |
Күнделікті сөздер Қазір қандай сабақ? Қазақстан Республикасының президентін сайлау қашан болады? -20қараша 2022жыл болады Қазақстан Республикасының рәміздерін ата? -Елтаңба, ту, әнұран |
||||
5 минут |
Үй тапсырмасын тексеру 1.Абайдың азан шақырып қойған аты кім? - Абайдың азан шақырып қойған аты- Ибраһим. 2.Абайдың әкесінің, анасының есімдері кім? - Абайдың әкесі- Құнанбай, анасы- Ұлжан. 3. Абайды жеңгелері еркелетіп қалай атаған? - Абайды жеңгелері еркелетіп – Телғара деп атаған. 4. Абайдың орыс достарын ата? - Абайдың орыс достары –Михаэлис онымен Семей кітапханасында тансықан, халықшыл адвокат- Гросс, жас доктор – Долгополов. Үй тапсырмасын пысықтау: Оқушыларды екі топқа бөлу. (2 топ) : 1 топ – Қырандыр 2топ – Сәйгүліктер «Полиглот» 1-топ «Қырандар»
-Абайдың 32-інші қарасөзінде ғылым, білім, өнер туралы айтылған. 2. Қазақша орысша ағылшынша Ғылым - наука - science (скайс) Білім - знание - knowledge (ноуледж) Өнер - искусство - art (арт) 2-топ «Сәйгүліктер» 1.Абайдың 17-ші қарасөзінде не туралы айтылған? Абайдың 17-ші қарасөзінде қайрат, ақыл, жүрек туралы айтылған. 2. Қазақша орысша ағылшынша Қайрат - храброст - bravery (брейврей) Ақыл - разум - intelligence (интэледенс) Жүрек - сердце - hearts (хартс) 3.Абайдың 17-ші, 32-інші қарасөздерін айтылған ойды жинақтап кластер құрыңдар.
Ақылды, парасатты. Толық адам
Ыстық қайрат Жылы жүрек
Нұрлы ақыл
Өнерлі
Білімді Ғылым 4.Адамға тән қасиеттерді жазу: 1-топ жақсы жаман 2-топ қасиеттер қасиеттер
|
||||
Ортасы Жаңа сабақ 20 минут |
Отыз үшінші қарасөзі (Абай Құнанбайұлы) Қызығушылығын арттыру Амалдарды орындаңдар сонда тақырыптың аты шығады. (7х7-18) – (23-21) ꞊? (7х7-18) – (23-21) ꞊ 31+2 ꞊33 Бұл қандай сан? Үш тілде айтып бер. 33- отыз үш - тридцать три- thirty three (сөти сри)
Отыз үшінші қарасөзді талдау. Авторы: А.Құнанбайұлы Тақырыбы: «Отыз үшінші қарасөз» Идеясы: Ерінбей еңбектену, еріншек, мақтаншақ, талапсыз болмау. Қолына аз-маз өнер берген қазақтардың кеселдері: талапсыздығы, Еріншектігі, Мақтаншақтығы, Тамыршылдау (дос) келетіні.
«Кім мықты?» ойыны. 1-топ «Қырандар» 1.Жұмысы жоқтық, тамағы тоқтық.... (Аздырар адам баласын) 2.Үш-ақ нәрсе адамның қасиеті... (Ыстық қайрат, нұрлы ақыл,жылы жүрек) 3.Еңбек етсең ерінбей ... (тояды қарның тіленбей) 2-топ «Сәйгүліктер» 4.Баламды медресеге біл деп бердім ...(Қызмет қылсын, шен алсын деп бермедім) 5.Талап еңбек, терең ой... (қанағат, рақым, ойлап қой. Бес асыл іс көнсеңіз.) 6.Сақалын сатқан кәріден... (Еңбегін сатқан бала артық) |
||||
Соңы 5 минут РЕФЛЕКСИЯ Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттерін орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті? Қандай кедергілер болды? Не сәтті өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге...? |
Сабақты бекіту: - Сұрақтар қойып бекіту. - 1.Абайдың қанша қарасөзі бар? (45) 2.Қарасөз дегеніміз не? -Қарасөз (проза) – көркем әдебиеттің бір саласы, өлең сөзден айырмасы (поэзиядан) – онда сөз ырғағы еркін, әдебиеттегі сөз саптау қалпына сәйкес келеді, өлеңдегі қандай да белгілі өлшемдер сақталмайды. 3.А.Құнанбайұлы кім? -Қазақтың ұлы ақыны, ағартушы, философ, композитор, аудармашы 4.Абайдың есімін әлемге танытқан кім? - Мұхтар Әуезов. Ол «Абайдың өмірбаяны» мақаласында кемеңгер ақын жайлы терең зерттеп, жан-жақты жазған. Кері байланыс: Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
Ү А.Құнанбайұлы «Отыз үшінші қарасөз» Бағалау: Бағалау парақшасы. |
ДОІЖО: Қ. С. Есмурзаева