Сабақтың
басы
7
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Қызығушылықты
ояту. «Айналма
жеңілдік»
1.Үй тапсырмасын
орындамау;
2. Қалаған орынға
отыру;
3. Мұғалімнің сыйы
+1 балл
Үй жұмысын сұрау.
Қожа Ахмет Ясауи туралы білгендеріңді «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы
түсіндіру - 1
балл
Ойтүрткі.
-
Ахмет
Ясауидің хикметтерінің негізгі мәні
қандай?1
балл
-
Ясауидің даналық
ойларын Абай ойларымен салыстырыңыз?
1
балл
-
Ахмет Ясауидің
«Даналық кітабын» екі топқа жіктеп айтып
беріңіз? 1
балл
Сабақ тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
«Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып, үй жұмысын
айтады.
Сұрақтарға жауап береді.
Сабақ тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
ҚБ «Мұғалімнің
қолдауы»
|
8-сынып қазақ
әдебиеті
https://ru.piliapp.com/random/wheel/
|
|
Сабақтың
ортасы
33 минут
|
ІІ. Мағынаны
тану.
1-Тапсырма. Жеке
жұмыс
2-Тапсырма. Топтық
жұмыс
1-топ: «Екі жақты
күнделік» әдісі арқылы өлеңнен үзінді келтіре отырып автор
бейнесіне өз көзқарастарыңызды
жазыңыздар.
Өлеңнен
үзінді
|
Үзінді жайлы
пікір
|
|
|
|
|
2-топ: «Жазушының қойын
дәпттері» әдісі арқылы төмендегі берілген сұрақтарға жауап бере
отырып, келтірілген үзінділерден автор мен кейіпкерлердің
қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдаңыздар.
1. Не туралы
сөйлестік?
2. Не туралы
жаздық?
3. Қандай шешімге
келдік?
3-топ: Шығармадан ең
маңызды үзінділерді көшіріп жазыңдар. Ондағы маңызды эпизодттарға
кесте бойынша негіздеме
жасаңыздар.
Шығармадан
үзінді
|
Маңызды эпизод екеніне 3
дәлел келтір
|
3 дәлелге 3 факті
келтір
|
|
|
|
2-Тапсырма. Жұппен
жұмыс
«Бургер» әдісі арқылы Ахмет
Ясауидің бұл шығармасы неліктен «Даналық кітабы» деп аталған? Және
де, шығармадан нақты үзінділерді келтіре отырып, әдеби шығарманың
идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашыңдар.
3-тапсырма. Жеке
жұмыс.
«ПОПС» формуласымен өз
көзқарасыңды шығаармадан үзінді алып
дәлелде.
- «Диуани хикмет»
кітабындағы өлең жолдары не себепті құнды деп ойлайсыңдар? Өз
ойларыңды
дәлелдеңдер.
1. Менің
ойымша,...
2.
Себебі,...
3. Мынадай дәлелім
бар,....
4. Қорытындылай
келе,....
|
«Екі жақты күнделік»
әдісі арқылы өлеңнен үзінді келтіре отырып автор бейнесіне өз
көзқарастарын жазады
2-топ: «Жазушының
қойын дәпттері» әдісі арқылы төмендегі берілген сұрақтарға жауап
бере отырып, келтірілген үзінділерден автор мен кейіпкерлердің
қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдайды.
3-топ: Шығармадан ең
маңызды үзінділерді көшіріп жазады. Ондағы маңызды эпизодттарға
кесте бойынша негіздеме
жасайды.
Оқушылар, «Бургер»
әдісі арқылы Ахмет Ясауидің бұл шығармасы неліктен «Даналық кітабы»
деп аталған? Және де, шығармадан нақты үзінділерді келтіре отырып,
әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан
ашады.
Оқушылар, «ПОПС»
формуласымен өз көзқарасын шығармадан үзінді алып
дәлелдейді.
- «Диуани хикмет»
кітабындағы өлең жолдары не себепті құнды деп ойлайсыңдар? Сұрақ
бойынша өз ойларын
дәлелдейді.
|
Дескриптор: 3
балл
- өлеңнен үзінді келтіре отырып
автор бейнесіне өз көзқарастарын
жазады
- төмендегі берілген сұрақтарға
жауап бере отырып, келтірілген үзінділерден автор мен
кейіпкерлердің қарым-қатынасының тілдік көрінісін
талдайды.
- Шығармадан ең маңызды
үзінділерді көшіріп жазады. Ондағы маңызды эпизодттарға кесте
бойынша негіздеме жасайды.
Дескриптор: 3
балл
-
Ахмет Ясауидің бұл шығармасы неліктен «Даналық кітабы» деп аталған?
Сұраққа жауап береді.
- шығармадан нақты үзінділерді
келтіреді.
- шығарманың идеясы мен пафосын
ұлттық мүдде тұрғысынан
ашады.
Дескриптор: 4
балл
-
«ПОПС» формуласымен өз көзқарасын шығармадан үзінді алып
дәлелдейді
-
Сұрақ бойынша өз ойларын
дәлелдейді.
-
Сұрақтарға нақты жауап
береді.
-
Сұрақты өз ойымен
қорытындылайды
|
|
|