Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Бұрыштар. Көпбұрыштар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
12.04.2023ж |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыштардың түрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар градустық өлшемдерін табуды меңгереді. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептермен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар бұрыштарды салыстырып бере алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 минут. |
Ұйымдастыру кезеңі: «Ерекше сәлемдесу» Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құрады. Сыныпты «Қолшам »әдісі арқылы топқа бөлу. Онда «Толық бұрыш», «Жазыңқы бұрыш», «Тік бұрыш» «Сүйір бұрыш»жазуына байланысты 4 топқа бөлініп отырады. |
Сәлемдеседі. Бүгінгі сабақ алдындағы көңіл күйімізді берілген смайликтен көрсете алады. -Топқа бөлінеді. Таңдаған смайликтеріне қолшам жағып қараймыз. Онда «Толық бұрыш», «Жазыңқы бұрыш», «Тік бұрыш», «Сүйір бұрыш » жазуына байланысты 4 топқа бөлініп отырады. Топ басшысын сайлап алады. Оқушылар дәптерге бүгінгі күнді және жаңа тақырыпты жазады |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. . |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 4минут |
Сабағымызды бастамас бұрын үй тапсырмасын тексеріп алайын. Үй тапсырмасын тексеру. «Random» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Сұрақтар: 1. Бұрыш дегеніміз не? 2.Бұрышты қалай өлшеуге болады? 3.Бұрыштың градустық өлшемін қалай анықтайды? |
https://old.wheelofnames.com/kk/53a-wu2 оқушылар сұрақтарға кезекпен жауап береді 1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: 1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. Жалпы- 2 балл. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. (30минут) |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Ынталандыру әрекеті: «Иә, жоқ » ойыны. (Сілтемемен немесе «QR»код арқылы ) 1. Бұрыш салу үшін нүктемен одан шығатын екі сауле керек. 2. Бұрышты сызғышпен өлшейміз. 3.Толық бұрыш 360 градус болады. 4. Жазыңқы бұрыш 200 градус болады. 5.100 градустық бұрыш сүйір бұрыш болады. 6.150 градустық бұрыш доғал бұрыш болады. 7.89 градустық бұрыш тік бұрыш болады. 8. 110 градустық бұрыш 90 градустық бұрыштан үлкен болады. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. |
https://wordwall.net/resource/54729395
|
|
|
Топтық жұмыс 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Сағат 9-дан 10минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады? 2-тапсырма Сағат 10-нан 34минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады? |
Дескриптор: 1.Сағаттық тілді салады. 2.Градусын анықтайды. 3.Жауабын анықтайды. Жалпы- 3балл. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
Жеке жұмыс Сергіту сәті: |
|
Бағдаршам
әдісімен |
|
|
|
«Ойлан, жұптас- бөліс» Шығармашылық тапсырма Бекіту тапсырмасы: «Tarsia»әдісі Кері байланыс: «Тик ток» әдісі Бағалау: «Транспортир әдісі» |
Оқушылар тапсырманы орындай отырып, тарсия үшбұрышын тез құрастырып шығады. Оқушылар сабақ бойынша кері байланыс береді. -Ұнады -Айтарым бар -Достарыммен бөлісемін -Есіме сақтадым Алдарындағы транспортир арқылы өздерін бағалайды. |
ҚБ:«Бас бармақ» Әдісі. 2балл 2балл
|
|
|
Сабақтың соңы (8 минут) |
||||
|
|
||||
QR код





жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Бұрыштар. Көпбұрыштар. |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
12.04.2023ж |
|
Сыныбы: 5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бұрыштардың түрлері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар градустық өлшемдерін табуды меңгереді. Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептермен танысады. Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар бұрыштарды салыстырып бере алады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 3 минут. |
Ұйымдастыру кезеңі: «Ерекше сәлемдесу» Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құрады. Сыныпты «Қолшам »әдісі арқылы топқа бөлу. Онда «Толық бұрыш», «Жазыңқы бұрыш», «Тік бұрыш» «Сүйір бұрыш»жазуына байланысты 4 топқа бөлініп отырады. |
Сәлемдеседі. Бүгінгі сабақ алдындағы көңіл күйімізді берілген смайликтен көрсете алады. -Топқа бөлінеді. Таңдаған смайликтеріне қолшам жағып қараймыз. Онда «Толық бұрыш», «Жазыңқы бұрыш», «Тік бұрыш», «Сүйір бұрыш » жазуына байланысты 4 топқа бөлініп отырады. Топ басшысын сайлап алады. Оқушылар дәптерге бүгінгі күнді және жаңа тақырыпты жазады |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. . |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе 4минут |
Сабағымызды бастамас бұрын үй тапсырмасын тексеріп алайын. Үй тапсырмасын тексеру. «Random» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Сұрақтар: 1. Бұрыш дегеніміз не? 2.Бұрышты қалай өлшеуге болады? 3.Бұрыштың градустық өлшемін қалай анықтайды? |
https://old.wheelofnames.com/kk/53a-wu2 оқушылар сұрақтарға кезекпен жауап береді 1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Дескриптор: 1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі. 2. Өзгенің пікірін толықтырады. Жалпы- 2 балл. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. (30минут) |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Ынталандыру әрекеті: «Иә, жоқ » ойыны. (Сілтемемен немесе «QR»код арқылы ) 1. Бұрыш салу үшін нүктемен одан шығатын екі сауле керек. 2. Бұрышты сызғышпен өлшейміз. 3.Толық бұрыш 360 градус болады. 4. Жазыңқы бұрыш 200 градус болады. 5.100 градустық бұрыш сүйір бұрыш болады. 6.150 градустық бұрыш доғал бұрыш болады. 7.89 градустық бұрыш тік бұрыш болады. 8. 110 градустық бұрыш 90 градустық бұрыштан үлкен болады. |
Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды. |
https://wordwall.net/resource/54729395
|
|
|
Топтық жұмыс 1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
1-тапсырма Сағат 9-дан 10минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады? 2-тапсырма Сағат 10-нан 34минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады? |
Дескриптор: 1.Сағаттық тілді салады. 2.Градусын анықтайды. 3.Жауабын анықтайды. Жалпы- 3балл. |
ДК экраны 5-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд. |
|
|
Жеке жұмыс Сергіту сәті: |
|
Бағдаршам
әдісімен |
|
|
|
«Ойлан, жұптас- бөліс» Шығармашылық тапсырма Бекіту тапсырмасы: «Tarsia»әдісі Кері байланыс: «Тик ток» әдісі Бағалау: «Транспортир әдісі» |
Оқушылар тапсырманы орындай отырып, тарсия үшбұрышын тез құрастырып шығады. Оқушылар сабақ бойынша кері байланыс береді. -Ұнады -Айтарым бар -Достарыммен бөлісемін -Есіме сақтадым Алдарындағы транспортир арқылы өздерін бағалайды. |
ҚБ:«Бас бармақ» Әдісі. 2балл 2балл
|
|
|
Сабақтың соңы (8 минут) |
||||
|
|
||||
QR код





шағым қалдыра аласыз

















