Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Бұрыштар. Көпбұрыштар.

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

12.04.2023ж

Сыныбы: 5

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бұрыштардың түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.3.3.3 бұрыштың градустық өлшемін табуға, бұрыштарды салыстыруға берілген есептерді шығару.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Білім алушылар градустық өлшемдерін табуды меңгереді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Білім алушылар градустық өлшемдерін табуға берілген есептермен танысады.

Кейбір оқушылар үшін:

Білім алушылар бұрыштарды салыстырып бере алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

3 минут.

Ұйымдастыру кезеңі:

«Ерекше сәлемдесу»

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құрады.

Сыныпты

«Қолшам »әдісі арқылы топқа бөлу. Онда «Толық бұрыш», «Жазыңқы бұрыш», «Тік бұрыш» «Сүйір бұрыш»жазуына байланысты 4 топқа бөлініп отырады.

Сәлемдеседі.

Бүгінгі сабақ алдындағы көңіл күйімізді берілген смайликтен көрсете алады.

-Топқа бөлінеді. Таңдаған смайликтеріне қолшам жағып қараймыз. Онда «Толық бұрыш», «Жазыңқы бұрыш», «Тік бұрыш», «Сүйір бұрыш » жазуына байланысты 4 топқа бөлініп отырады.

Топ басшысын сайлап алады.

Оқушылар дәптерге бүгінгі күнді және жаңа тақырыпты жазады

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


.

Жаңа сабаққа кіріспе

4минут

Сабағымызды бастамас бұрын үй тапсырмасын тексеріп алайын.

Үй тапсырмасын тексеру.  

«Random» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.

Сұрақтар:

1. Бұрыш дегеніміз не?

2.Бұрышты қалай өлшеуге болады?

3.Бұрыштың градустық өлшемін қалай анықтайды?

https://old.wheelofnames.com/kk/53a-wu2

оқушылар сұрақтарға кезекпен жауап береді

1. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Дескриптор:

1. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

2. Өзгенің пікірін толықтырады.

Жалпы- 2 балл.


Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

https://old.wheelofnames.com/kk/53a-wu2

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.


(30минут)

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Ынталандыру әрекеті: «Иә, жоқ » ойыны.

(Сілтемемен немесе «QR»код арқылы )

1. Бұрыш салу үшін нүктемен одан шығатын екі сауле керек.

2. Бұрышты сызғышпен өлшейміз.

3.Толық бұрыш 360 градус болады.

4. Жазыңқы бұрыш 200 градус болады.

5.100 градустық бұрыш сүйір бұрыш болады.

6.150 градустық бұрыш доғал бұрыш болады.

7.89 градустық бұрыш тік бұрыш болады.

8. 110 градустық бұрыш 90 градустық бұрыштан үлкен болады.

Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


https://wordwall.net/resource/54729395


Топтық жұмыс

1- тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

1-тапсырма

Сағат 9-дан 10минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады?

2-тапсырма

Сағат 10-нан 34минут өткенде, оның сағаттық тілі мен минуттық тілі арасындағы бұрыш неше градус болады?

Дескриптор: 1.Сағаттық тілді салады.

2.Градусын анықтайды.

3.Жауабын анықтайды.

Жалпы- 3балл.


ДК экраны

5-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.


Жеке жұмыс















Сергіту сәті:

Бағдаршам әдісімен 1балл



«Ойлан, жұптас- бөліс»






Шығармашылық тапсырма










Бекіту тапсырмасы:

«Tarsia»әдісі


Кері байланыс:


«Тик ток» әдісі





Бағалау: «Транспортир әдісі»




Оқушылар тапсырманы орындай отырып, тарсия үшбұрышын тез құрастырып шығады.



Оқушылар сабақ бойынша кері байланыс береді.

-Ұнады

-Айтарым бар

-Достарыммен бөлісемін

-Есіме сақтадым


Алдарындағы транспортир арқылы өздерін бағалайды.


ҚБ:«Бас бармақ» 

Әдісі.

2балл















2балл
















Сабақтың соңы

(8 минут)




QR код





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2024
138
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі