Дауыссыз Л мен Р

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дауыссыз Л мен Р

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейімделген бағдарлама бойынша сабақ жоспары талапқа сай құрылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

6 Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

40 А.Қыраубаева атындағы орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Қазақ тілі пәнінен

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

2-тоқсан

Бөлім:

Менің отбасым және достарым

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

М.Турежанова

Күні:

22.11.2024ж

Сынып:

Қатысушылар саны: 1

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы

Дауыссыз Р мен Л

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

  • 2.4.1.4* дауыссыз л, р, ң дыбыстарының емлесін сақтап жазу, айту;


Сабақтың мақсаты

Дауыссыз л, р дыбыстарының емлесін сақтап жазуды үйренеді; Мұғалімнің көмегімен тапсырмаларды орындайды;


      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин



Ұйымдастыру кезеңі

-Оқу құралдарын түгендеу


Қызығушылықты ояту (ынталандыру) әдісі


Тіл ұстарту” әдісі.

Ра-ра-ра

Айжан, шашыңды тара

Ла-ла-ла

Алматы әсем қала

Осыған ұқсас өзің ойлап көр.


Оқушы арнайы педагогпен амандасады.

Тіл ұстарту” әдісін қайталайды. Ұқсас сөздер ойлап табады.


Ауызша мадақтама айту:

Жарайсың!

Тамаша!

Сенің қолыңнан келеді!

Керемет!

Жұмыс дәптері, қалам,

түрлі-түсті қарындаш













Сабақтың ортасы

35 мин

Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру:

«Дауыссыз Р мен Л»

Сабақ мақсатын хабарлау:

Бүгінгі сабақта дауыссыз л, р дыбыстарының емлесін сақтап жазуды үйренетің боласың.

Мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтауды меңгересің.


Өткен тақырыпты еске түсіреміз:


  • Сөз басында л әрпі келген кезде ы, і әріптері жазылады ма?

  • Сөз басында р әрпі келген кезде ы, і әріптері жазылады ма?


Сөз басындағы л, р әріптерінің алдынан ы, і естілгенімен, олар жазылмайды: лақ, лауазым, рет, рас.


Арнайы педагог: ендеше жаңа ақпаратты пайдаланып тапсырмаларды орындап көреміз.

Оқушы сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Өткен тақырып бойынша ережелерді еске түсіреді.

Жарайсың!









Сұрақ қою және талқылау тәсілі

1-тапсырма. Сөздерді оқы.

Рәсім, рақым, лашын, лағыл, рең, лебіз, лайық, лауазым, рауғаш, лезде.



Сұрақтарға жауап бер:

  • Сөз басындағы р, л дыбыстарының айтылуына назар аудар.

  • Ережені есіңе түсір


ЕСІҢЕ САҚТА!

Сөз басында л, р әріптерінің алдында ы, і естілгенімен, олар жазылмайды: лақ, лауазым, рет, рас

Оқушы мәтінді оқып, орны ауыстырылып берілген бөліктерден қайта мәтін құрайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Тамаша!



Эл. тақтамен


Жаңаны қолдану әдісі. Интерактивті тапсырманы электронды оқулық арқылы орындау.


2-тапсырма. Көп нүктенің орнына жақшадағы сөздердің дұрысын қой.

  1. От (лаулап, ылаулап) .................. жанды.

  2. Ләйленің әдептілігіне үлкендер ..........(риза, ыриза) болды.

  3. Оны (іренжіткім, ренжіткім) ............. келмеді.


Оқушы сөйлемдерді оқиды. Сұрақтарға жауап береді.

Сенің қолыңнан келеді!




3-тапсырма. Ребусты шеш. Шешуіндегі гүлді сипаттап жаз.

Тірек сөздер: Қызыл түсті, хош иісті, әдемі, қыздар үшін ең жағымды сыйлық, тікенекті, исі жағымсыз, көріксіз, ала түсті, ұнамсыз.

Сыныпта көңілді ахуал тудыру.

https://www.youtube.com/watch?v=e_i716uzZn0


Оқушы ребустарды шешеді. Жауабындағы гүлді сипаттап жазады.

Керемет!


Тақтамен

Суретпен жұмыс.


Қиынды қағаздар


Тақтамен жұмыс. 4-тапсырма. Бос торкөздерге л, р әріптерінен басталатын сөздер тауып жаз.

Оқушы бос торкөздерге л, р әріптерінен басталатын сөздерді тауып жазады.

Тамаша!

5-тапсырма. Сөздік диктант.


Іле, ілгіш, ілгек, ілгері, ілесу, ылди, ылғал, ырыс, ірімшік, ірі, ылғи.


Бүгінгі сабақта дауыссыз р, л дыбыстарының емлесін сақтап жазуды және мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтауды үйрендің.

Оқушы сөздік диктантты жазады.

Жарайсың!




Сабақтың соңы

3 мин

Рефлексия «Смайлик».


Оқушы сабақтан не білгенің есіңе түсіреді. Сабақтан алған әсерлерімен бөліседі.

Жарайсың!

3 д ручкамен

Үй тапсырмасы

  • Берілген сұрақтарға сүйеніп, суреттегі құсты сипаттап жаз.


Оқушы үй тапсырмасын орындайды.





Тексерілді:





















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.02.2025
181
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі