Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Асықата кенті
"№11"Жеңіс" мектеп-гимназия" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Айдарбекова Алия
“Аймақтар табиғаты”
Ашық сабақ

|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 5. Табиғат құбылыстары |
|||||
|
Күні : 16.01.2025 |
Педагогтің аты-жөні: Айдарбекова А. |
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар: 11 Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 3. Аймақтар табиғаты |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.3.3.1 мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.4.2.1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Аймақтарға тән табиғат құбылыстары туралы оқиды; күн райының ерекшеліктері туралы айтып үйренеді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Жаңа сөз үйренейік 1-тапсырма Салыстырайық Айтылым 2-тапсырма Оқып және жауап берейік 3- тапсырма Сергіту сәті Сөйлесейік 4- тапсырма 6.Ойнайық Оқып және жауап берейік Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі 7-тапсырма Жаттығайық Сұрақтарға жауап бер Есте сақтайық! |
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздер / Новые
слова: Айтылым Сөздерді оқып, жаттап ал
Айтылым Мәтінді оқы. Салыстыр.
Қарама- қарсы сөзді тап.
Сергіту сәтін орындайды. Сағаттың тіліндей, иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ақ Жаттығу оңай- ақ Айтылым
Жаңбыр
«Жаттығайық» Сөйлемдерді толықтыр. Мен бүгін ... тұрдым. Сабаққа кешікпей бардым. Міне, кеш болды. ... әлі жауып тұр. Солтүстіктен салқын ... соғады. Күн күркіреді, дауыл соқты. Ауладағы ағаштар ... . Жаңбыр жауып, күн ... . Өте жайсыз күн болды. Қажетті сөздер: жаңбыр, құлады, ерте, күркіреді, жел. Айтылым
Айтылым
|
«Табыс баспалдағы» Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6- тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер» |
Өз деңгейлерін анықтайды. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ
Ашық сабақ
Түркістан облысы, Жетісай ауданы, Асықата кенті
"№11"Жеңіс" мектеп-гимназия" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Айдарбекова Алия
“Аймақтар табиғаты”
Ашық сабақ

|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 5. Табиғат құбылыстары |
|||||
|
Күні : 16.01.2025 |
Педагогтің аты-жөні: Айдарбекова А. |
|||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар: 11 Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: 3. Аймақтар табиғаты |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.3.3.1 мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.4.2.1 оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Аймақтарға тән табиғат құбылыстары туралы оқиды; күн райының ерекшеліктері туралы айтып үйренеді. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: Мақсаты: мейірімді болуға, қамқор болуға, қарапайым болуға баулу. «Ең жақсы»
ойыны Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбын, мазмұнын суреттер арқылы болжайды. |
«Қол шапалақ» |
Слайд |
|||
|
Сабақтың ортасы (6-37 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады: Жаңа сөз үйренейік 1-тапсырма Салыстырайық Айтылым 2-тапсырма Оқып және жауап берейік 3- тапсырма Сергіту сәті Сөйлесейік 4- тапсырма 6.Ойнайық Оқып және жауап берейік Оқушы қажеттіктеріне қарай қолдау көрсетіп, қосымша түсіндіреді ЕББҚ (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) жеке қолдау көрсетіледі 7-тапсырма Жаттығайық Сұрақтарға жауап бер Есте сақтайық! |
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздер / Новые
слова: Айтылым Сөздерді оқып, жаттап ал
Айтылым Мәтінді оқы. Салыстыр.
Қарама- қарсы сөзді тап.
Сергіту сәтін орындайды. Сағаттың тіліндей, иіліп оңға бір Сағаттың тіліндей Иіліп солға бір Сағатқа қарап ақ Жаттығу оңай- ақ Айтылым
Жаңбыр
«Жаттығайық» Сөйлемдерді толықтыр. Мен бүгін ... тұрдым. Сабаққа кешікпей бардым. Міне, кеш болды. ... әлі жауып тұр. Солтүстіктен салқын ... соғады. Күн күркіреді, дауыл соқты. Ауладағы ағаштар ... . Жаңбыр жауып, күн ... . Өте жайсыз күн болды. Қажетті сөздер: жаңбыр, құлады, ерте, күркіреді, жел. Айтылым
Айтылым
|
«Табыс баспалдағы» Дескриптор: -Өзінің отбасы мүшелерін әңгімелейді. «Қол шапалақ» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» |
Оқулық сөздік слайд Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 6- тапсырма |
|
||||
|
Кері байланыс «Түрлі- түсті смайликтер» |
Өз деңгейлерін анықтайды. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |
|||||
шағым қалдыра аласыз

















