2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Жұптық және топтық жұмыстардағы әдіс тәсілдер
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қ ЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР №6



Бөлім

5-бөлім. Денсаулық және физикалық белсенділік

Педагогтың аты-жөні

Тәжімбетов Нағымжан Қарасайұлы

Күні :

27. 01. 2025 ж

Сынып 3

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Жұптық және топтық  жұмыстардағы тапсырмалар

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


3.1.5.1 орындау және бағалау кезінде  бірқатар іс-қимылдарды, кеңістікті,  динамиканы және байланыстарды көрсету  және анықтай білу

Сабақтың мақсаты


Шағын диапазондағы дене жаттығуларының құрылымдық идеяларының тактикалары мен стратегияларын бағалай және қолдана алады.

Құндылықтарды дарыту

-өз ісіне мұқият болу және басқаларға көмек көрсету;

-басқаларға құрмет көрсету және олардың ерекшелігіне төзімді болу;

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі.

Сәлемдескеннен соң, оқушылармен келесі сұрақтарды талдайды:

- спорттық ойындарда қандай түрлерін білесіңдер?

- ойын тактикасы не екенін білесіңдер ме?

- ойын стратегиясы не екенін білесіңдер ме?

Әріқарай мұғалім сабақтың тақырыбын айтады: «Ойындағы жеке және командалық әрекеттер».

Мұғалім оқушылардың өздеріне оқу мақсаттарынан жетістік критерийлерін шығаруды ұсынады, оларды дайын критерийлермен салыстыртқызады.

Мұғалім жаттығуды өткізуді ұсынады.

Оқушылармен бірге көшбасшыны таңдап, дене жүктемелеріне дайындау үшін, әртүрлі бұлшықеттер топтамасына жаттығу жасатқызады.

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ









Мектеп алаңы, ысқырық, уақыт өлшегіш.

Ортасы

Мұғалім баскетбол ойынынан үзінді көруді ұсынады (сілтеме).

Көрген бейнебаянды талқылау:

- Сары майкадағы команда шабуыл жасағанда қандай тактикалық әрекеттер жасайды?

( мұғалім ойынның нақты үзіндісін көрсетеді).

- ақ майкалы команда қорғаныста қандай стратегиялар қолданды?

( мұғалім ойыннның нақты үзіндісін көрсетеді).

Әрі қарай суреттер (1 команда баскетбол добының суреті, екінші команда волейбол добының сурет») арқылы сыныпты екі қомандаға бөледі.

Ойын үшін:

  1. «Допты 10 рет беру» (№3 қиықша).

Тапсырмаларға дескрипторлар:

- қарсылас команда алып қоймас үшін 10 рет допты өз командаластарына беру керек

- доптьы екі қолмен жүргізуге болмайды

  1. «Пингвиндер жүгірісі» » (№4 қиықша).

Тапсырмаларға дескрипторлар:

Әр оқушы:

- аяқтын ортасына баскетбол добын қыстырады

- баскетбол қалқанын айналып келеді

- жүгіріп өткен қатысушылар лектің соңына тұрады.

Мұғалім ойынды талқылауды ұсынады.

- ойын барысында қандай тактикалық әрекеттер қолдандыңдар?

- қандай стратегиялар қолдандыңдар?

- ойын жағдайында барлығы жүзеге асты ма?

-ойын барысында қандай қиындыққа тап болдыңдар?


Әрі қарай мұғалім командаларға ойын барысында «қарсыластарының» қолданған тактикалық әрекеттері мен стратегияларына қалыптастырушы бағалау жүргізуді сұрайды.

ФБ смайликтар арқылы орындалады: (өте жақсы – көнілді, жақсы – күлімсүреп, нашар - жылайтын).

Топтық жаттығуды орындату.

Допты дұрыс траекториямен беру дағдысын дамыту.

Жаттығудағы бірқалыптылық, кеңістік және уақыт ұғымын жұпта анықтау.


Адамның денсаулығы мен физикалық жай-күйін жақсартуға дене белсенділігі қалай көмектесе алатынын.талқылай алады.

ойын-шабуыл, артық жүк тиелген ойындар, бейімделген ойындар

пас, жалтару, жүгіру, лақтыру, басып алу

жол-жөнекей ұстау, белгілеу, құлпы

шабуылдаушы, қорғаушы, қарсыласы

ұпайлар, мақсаттары, қағидалары


Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау


Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук, уақыт өлшегіш және конустар.





Сабақтыңсоңы


. Кері байланыс

«Жетістік жиыны»

қушылар жерде жазылған «Білемін», «Орындай аламын», «Басқаларға көмектесемін» жолдарға барып тұрады. Бұл арқылы бүгінгі сабақтан қанша оқушының тақырыпты қаншалықты терең меңгергенің, қаншасы есептерде орындай алатынын қиылысуы мен бірігуінен анықтаймыз.

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы





13 Наурыз 2025
185
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі