Ересек тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Білім беру саласы :Коммуникация
Пән : Сауат ашу
Өтпелі тақырып: «Қыс-сиқырлы»
Тақырыбы : «Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар»
Мақсаттары :
1. Тәрбиелік: . Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
2.Дамытушылық : Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуді дамыту.
3. Оқыту : Қарындаш пен қаламды дұрыс ұстауды, қағаз бетінің жазықтығын бағдарлауды,штрихтарды салуды үйрету.
Педагогикалық технологиялар : ойын технологиясы, денсаулық сақтау технологиясы
Ресурстармен қамтамасыз ету :
Көптілділік : Дауысты дыбыстар-гласный звук- vowel, жіңішке , жуан дауысты дыбыс- тонкий, толстый гласный звук- thin, thick vowel sound
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1. Ұйымдастырушылық кезеңі
Мотивациялық қозғаушылық
(Ғажайып
сәт)
-Балалар бүгінгі сабақ ерекше болайын деп тұр,өйткені біз сендермен
қысқы орманға саяхатқа аттанамыз
Дайынсындар ма?Олай болса бәріміз шеңберге тұрып қолымыздан ұстап көзімізді жұмып бір-біріміздге сәт сапар тілейік.(сол кезде әуен ойналады,құстардың ормандағы дауыстары)
2.Негізгі бөлім
Тіл дыбыстары қалай жасалады?
- Тіл дыбыстары сөйлеу мүшелері арқылы жасалады.
- Сөйлеу мүшелеріне не жатады?
- Өкпе, ауыз қуысы, оның ішіндегі тіл, таңдай, ерін және мұрын
қуысы.
Ауа өкпеден еш кедергісіз шығып, үннен ғана
тұратын дыбыстар дауысты дыбыстар деп аталады.
Дауысты дыбыстар саны – 12. Олар: а, ә, о, ө, ы, і, ұ, ү, е, и, э,
у
Дауысты дыбыстар алтыға бөлінеді: Жуан, жінішке,Ашық, қысаң, еріндік, езулік.
Жуан дауыстылар тілдің кейін шегініп, үсті
дөңестену арқылы жасалады.
Жіңішке дауыстылар тілдің ілгері сызылуы арқылы жасалады.
Мысалы: Астана – жуан буынды сөз.
Бәйтерек – жіңішке буынды сөз.
Кітап – аралас буынды сөз, себебі кірме сөз (араб сөзі).
Телефон – аралас буынды сөз, себебі кірме сөз (орыс тілінен енген
сөз).
Ботагөз – аралас сөз, біріккен сөз.
Аз - кем – аралас буынды сөз, қос сөз.
У – ерекше дыбыс. Ол - бірде дауыссыз, бірде дауысты, бірде жуан,
бірде жіңішке дауысты.
Мысалы: сұлу, тура (У дыбысы – жуан дыбысты дыбыс.)
куәлік, жүру (У дыбысы – жіңішке дыбысты дыбыс.)
жауын, қауын (У дыбысы – дауыссыз
дыбыс.)
Көптілділік :орман-леса, ағаштар-деревья,құстар-птицы
Сергіту сәті.
Пұшайт - пұшайт – қолды екі жаққа созу;
Шөре – шөре - қолды алға қарай созу;
Құрау – құрау - қолды жоғары көтеру;
Аухау – аухау - қолды иыққа көтеру;
Көс – көс - қолды белге қойып,
айналу.
1-Тапсырма:
Мақсаты: берілген сөздердегі қателерді
түзету.
ҚҰДҰҚ
БҮРШҮК
ҚЫРҰҚ
КӨРҮК
ҚҰЛҰН
ҰРШҰҚ
Жеке жұмыс:
Амирге, Арсенге, Елданаңа дауысты дыбыстарға байланысты сұрақтар қою?
3.Қорытынды
Балалар бүгің біз
қандай дыбыстар мен таныстық?
Дұрыс айтасыңдар біз дауысты дыбыстармен, сонын ішінде жуан және жіңішке дыбыстар мен таныстық.
Жарайсыңдар балалар!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ
ашық сабақ
Ересек тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі
Білім беру саласы :Коммуникация
Пән : Сауат ашу
Өтпелі тақырып: «Қыс-сиқырлы»
Тақырыбы : «Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар»
Мақсаттары :
1. Тәрбиелік: . Ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиелеу.
2.Дамытушылық : Жуан және жіңішке дауысты дыбыстарды ажырата білуді дамыту.
3. Оқыту : Қарындаш пен қаламды дұрыс ұстауды, қағаз бетінің жазықтығын бағдарлауды,штрихтарды салуды үйрету.
Педагогикалық технологиялар : ойын технологиясы, денсаулық сақтау технологиясы
Ресурстармен қамтамасыз ету :
Көптілділік : Дауысты дыбыстар-гласный звук- vowel, жіңішке , жуан дауысты дыбыс- тонкий, толстый гласный звук- thin, thick vowel sound
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы
1. Ұйымдастырушылық кезеңі
Мотивациялық қозғаушылық
(Ғажайып
сәт)
-Балалар бүгінгі сабақ ерекше болайын деп тұр,өйткені біз сендермен
қысқы орманға саяхатқа аттанамыз
Дайынсындар ма?Олай болса бәріміз шеңберге тұрып қолымыздан ұстап көзімізді жұмып бір-біріміздге сәт сапар тілейік.(сол кезде әуен ойналады,құстардың ормандағы дауыстары)
2.Негізгі бөлім
Тіл дыбыстары қалай жасалады?
- Тіл дыбыстары сөйлеу мүшелері арқылы жасалады.
- Сөйлеу мүшелеріне не жатады?
- Өкпе, ауыз қуысы, оның ішіндегі тіл, таңдай, ерін және мұрын
қуысы.
Ауа өкпеден еш кедергісіз шығып, үннен ғана
тұратын дыбыстар дауысты дыбыстар деп аталады.
Дауысты дыбыстар саны – 12. Олар: а, ә, о, ө, ы, і, ұ, ү, е, и, э,
у
Дауысты дыбыстар алтыға бөлінеді: Жуан, жінішке,Ашық, қысаң, еріндік, езулік.
Жуан дауыстылар тілдің кейін шегініп, үсті
дөңестену арқылы жасалады.
Жіңішке дауыстылар тілдің ілгері сызылуы арқылы жасалады.
Мысалы: Астана – жуан буынды сөз.
Бәйтерек – жіңішке буынды сөз.
Кітап – аралас буынды сөз, себебі кірме сөз (араб сөзі).
Телефон – аралас буынды сөз, себебі кірме сөз (орыс тілінен енген
сөз).
Ботагөз – аралас сөз, біріккен сөз.
Аз - кем – аралас буынды сөз, қос сөз.
У – ерекше дыбыс. Ол - бірде дауыссыз, бірде дауысты, бірде жуан,
бірде жіңішке дауысты.
Мысалы: сұлу, тура (У дыбысы – жуан дыбысты дыбыс.)
куәлік, жүру (У дыбысы – жіңішке дыбысты дыбыс.)
жауын, қауын (У дыбысы – дауыссыз
дыбыс.)
Көптілділік :орман-леса, ағаштар-деревья,құстар-птицы
Сергіту сәті.
Пұшайт - пұшайт – қолды екі жаққа созу;
Шөре – шөре - қолды алға қарай созу;
Құрау – құрау - қолды жоғары көтеру;
Аухау – аухау - қолды иыққа көтеру;
Көс – көс - қолды белге қойып,
айналу.
1-Тапсырма:
Мақсаты: берілген сөздердегі қателерді
түзету.
ҚҰДҰҚ
БҮРШҮК
ҚЫРҰҚ
КӨРҮК
ҚҰЛҰН
ҰРШҰҚ
Жеке жұмыс:
Амирге, Арсенге, Елданаңа дауысты дыбыстарға байланысты сұрақтар қою?
3.Қорытынды
Балалар бүгің біз
қандай дыбыстар мен таныстық?
Дұрыс айтасыңдар біз дауысты дыбыстармен, сонын ішінде жуан және жіңішке дыбыстар мен таныстық.
Жарайсыңдар балалар!
шағым қалдыра аласыз













