Материалдар / Ашық сабақ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жас мамандарға оқушыларға сабақ жоспарын ашық сабақ өткізгенде керек деп ойлаимын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
452
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп» КММ



Ашық сабақ«Футбол добымен өткізілетін қарапайым ойындар мен эстафеталар»5 - СЫНЫП









Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі: Ақыт.М
№4 – бөлім. Техникалық дайындықМектеп: А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп КММ
Күні: 25.10.2018Мұғалімнің аты-жөні: Ақыт Мейрам Ақытұлы

Сыныбы:5 сыныпҚатысқан оқушы саны: 14Қатыспағаны:
Сабақтың тақырыбы:Футбол добымен өткізілетін қарапайым ойындар мен эстафеталар

Оқыту мақсаттары5.2.2.2 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну
Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар; Кешенді эстафета не екенін біледі.Берілген жаттығуларды орындай алады.Қауіпсіздік ережесін сақтайдыОқушылардың көбісі; Күрделі эстафеталық жаттығуларды орындай алады. Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайдыОқушылардың кейбірі: Берілген тәуекелдерден қиналмай өтіп, жақсы уақыт көрсетеді.Қате орындаған іс-қимылдарын айтып дұрыстай алады. Көшбасшы дағдыларын және командада жұмыс істей алады
Бағалау критерийлері
  • Кедергілер арқылы допты алып жүреді
  • Қақпаға допты соғады
  • Командалық ойында қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындайды
  • Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен фразалар: футбол , футбол футбол доптарыдоп- мячик футбол қақпалары - футбольные ворота, қақпашы- вратарь шабуыл – атакақорғаныс - защитатөреші-судья
    Ойлау дағдыларын қалыптастыруБілу және түсінуҚолдану
    Құндылықтарға баулуСпорт ойындары арқылы командалық сыйластық, ынтымақтастық, өзіне деген сенімділігін арттыра отырып жеке тұлға қалыптастыру
    Пәнаралық байланыстарБұл сабақта өзін-өзі тану,АӘД, геометрия пәнімен өзара пәнаралық байланыс орнатуға болады.
    Алдыңғы білімЕрежені толық біледіДопты тебу, алып жүру техникасын үйренген
    САБАҚ БАРЫСЫ
    Сабақтың жоспарланған кезендеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

    Ресурстар:
    Сабақтың басы 10-15мин.

    Сапқа тұру.Шаттық шеңбеінде тұрып оқушылар бір-біріне тілек тілеп шығады. Сапқа тұру.Саптық жаттығулар-бір орындағы бұрылыстар -Оңға бұрыл! -Солға бұрыл! -Кері айнал! Жәй жүріс:-қол жоғары, аяқтың ұшымен жүру;-қол желкеде немесе жанымызда,өкшемен жүру;-аяқтың сыртымен жүру;-аяқтың ішімен жүру.-қол тізеде толық отырып жүруЖәй жүгіріс-тізені жоғары көтеріп жүгіру;-аяқты артқа сермеп жүгіру;-жылдамдыққа жүгіруТыныс алу жаттығуларыОқушылар шеңберге тұрып ЖДЖ-жаттығуларын жасайдыӘр іс-әрекет түрі үшін үлкен бос кеңістіктің болуы.

    Сабақтың ортасы 20-25 мин.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру .Оқушыларды екі топқа бөліпӘр топтан бір оқушы шығып допты жермен беруді қайталайды екіеші оқушы шығып допты жоғарыдан беруді қайталайды ал үшінші оқушы допты баспен ұруды жасатады қай топ бірінші болса сол топ жеңеді ал қай топ жеңілсе сол топ жаттығулар жасайдыЭстафетталық жарыстарОқушылар ойын сайын бір-бірін басбармақ арқылы бағалау және рефлексия жасау Өте жақсы Орташа Көңілім толмады1. Доппен фишкаллар арасынан өту Бірінші білім алушы 10 м қашықтыққа дейін тұрған фишкалардан допты алып жүруді орындайды және екінші білім алушыға допты береді барлық топтағы оқушылар жүріп келеді қай топ бірінші келсе сол топ жеңіске жетедіДескрипторы-допты аяқтаншығармай алып жүреді-фишкаларды құлатпай жүреді2. Допты қақпаға тебуОқушылар жүгіріп барып фишкаларды айналып допты қақпаға тебеді ,қай топ көп доп салса сол топ жеңедіДескриптор- фишкаларды құлатпай жүреді-допты қақпаға дәл тебеді3.Доппен жүруДоппен фишкалар арасынан өтіп келе алдында тұрған орындықтан қолмен допты ұстап орындықтын үстімен жүреді қай топ бірінші келсе сол топ жеңіске жетедіДескриптор- фишкаларды құлатпай жүреді- орындықтын үстінен допты құлатпайды4.Доппен кедергілер арасынан өтіп тестке жауап беруОқушылар фишкалар арқылы жүгіріп өтіп тест сұрағына жауап береді қай топ бірінші жетсе сол топ жеңіске жетедіДескриптор- фишкаларды құлатпай жүреді-Тест сұрақтарына жауап бередіҮлкен бос кеңістік. Футбол доптары, кегли, ысқырық.


    Сабақтың  соңы5 мин.

    Оқушыларды сапқа тұрғызу Тамыр соғысын тексеруРефлексия «екі жұлдыз бір тілек»-оқушылар стикерге сабақтың екі ұнаған сәтін және сабаққа өзгеріс енгізу үшін бір тілек жазып кетеді.Үй тапсырмалары беріледі;Футбол элементтерін қайталау

    Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді Сіз қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?барынша қолдауоқушыға допты қалай дұрыс алып жүрк керек екендігін көрсетіп беру арқылы, өзіне жасатамын;

    орташа қолдау – оқушылар допты алып жүргенде жан-жағына қарап, допты дұрыс беріп, дұрыс қабылдау техникасын қайталап айту, көрсету арқылы қолдау;

    төмен қолдаудопты екі қолмен алып жүру техникасын көрсету арқылы қолдау.
    Бағалау -Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарладыңыз?Сабақтарда бағалауды мұғалім келесі арқылы сабақ барысында жүзеге асырады: Сабақтың мақсатына толық жетті.Сабақтың мақсатына орташа жетті:Сабақтың мақсатына жете алмады:

    Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы;Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету міндетті;

    Жалпы бағалауСабақтың жақсы екі  аспектісін көрсетіңіз   (оқытуға, үйренуге қатысты)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйренуге қатысты)?1: 2:Сабақ барысында сыныптың немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиындықтары туралы не анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?1:2:


    Тексердім:

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!