№4 – бөлім. Техникалық дайындық | Мектеп: А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп КММ |
Күні: 25.10.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Ақыт Мейрам Ақытұлы
|
Сыныбы:5 сынып | Қатысқан оқушы саны: 14 | Қатыспағаны: |
Сабақтың тақырыбы: | Футбол добымен өткізілетін қарапайым ойындар мен эстафеталар
|
Оқыту мақсаттары | 5.2.2.2 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар; Кешенді эстафета не екенін біледі.Берілген жаттығуларды орындай алады.Қауіпсіздік ережесін сақтайдыОқушылардың көбісі; Күрделі эстафеталық жаттығуларды орындай алады. Өздерінің және өзгелердің орындаған жаттығуларын бағалайдыОқушылардың кейбірі: Берілген тәуекелдерден қиналмай өтіп, жақсы уақыт көрсетеді.Қате орындаған іс-қимылдарын айтып дұрыстай алады. Көшбасшы дағдыларын және командада жұмыс істей алады |
Бағалау критерийлері | Кедергілер арқылы допты алып жүредіҚақпаға допты соғадыКомандалық ойында қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындайды |
Тілдік мақсаттар
| Негізгі сөздер мен фразалар: футбол , футбол футбол доптарыдоп- мячик футбол қақпалары - футбольные ворота, қақпашы- вратарь шабуыл – атакақорғаныс - защитатөреші-судья |
Ойлау дағдыларын қалыптастыру | Білу және түсінуҚолдану |
Құндылықтарға баулу | Спорт ойындары арқылы командалық сыйластық, ынтымақтастық, өзіне деген сенімділігін арттыра отырып жеке тұлға қалыптастыру |
Пәнаралық байланыстар | Бұл сабақта өзін-өзі тану,АӘД, геометрия пәнімен өзара пәнаралық байланыс орнатуға болады. |
Алдыңғы білім | Ережені толық біледіДопты тебу, алып жүру техникасын үйренген |
САБАҚ БАРЫСЫ |
Сабақтың жоспарланған кезендері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер
| Ресурстар: |
Сабақтың басы 10-15мин.
| Сапқа тұру.Шаттық шеңбеінде тұрып оқушылар бір-біріне тілек тілеп шығады. Сапқа тұру.Саптық жаттығулар-бір орындағы бұрылыстар -Оңға бұрыл! -Солға бұрыл! -Кері айнал! Жәй жүріс:-қол жоғары, аяқтың ұшымен жүру;-қол желкеде немесе жанымызда,өкшемен жүру;-аяқтың сыртымен жүру;-аяқтың ішімен жүру.-қол тізеде толық отырып жүруЖәй жүгіріс-тізені жоғары көтеріп жүгіру;-аяқты артқа сермеп жүгіру;-жылдамдыққа жүгіруТыныс алу жаттығуларыОқушылар шеңберге тұрып ЖДЖ-жаттығуларын жасайды | Әр іс-әрекет түрі үшін үлкен бос кеңістіктің болуы.
|
Сабақтың ортасы 20-25 мин.
| Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру. Техника қауіпсіздігін түсіндіру .Оқушыларды екі топқа бөліпӘр топтан бір оқушы шығып допты жермен беруді қайталайды екіеші оқушы шығып допты жоғарыдан беруді қайталайды ал үшінші оқушы допты баспен ұруды жасатады қай топ бірінші болса сол топ жеңеді ал қай топ жеңілсе сол топ жаттығулар жасайдыЭстафетталық жарыстарОқушылар ойын сайын бір-бірін басбармақ арқылы бағалау және рефлексия жасау Өте жақсы Орташа Көңілім толмады1. Доппен фишкаллар арасынан өту Бірінші білім алушы 10 м қашықтыққа дейін тұрған фишкалардан допты алып жүруді орындайды және екінші білім алушыға допты береді барлық топтағы оқушылар жүріп келеді қай топ бірінші келсе сол топ жеңіске жетедіДескрипторы-допты аяқтаншығармай алып жүреді-фишкаларды құлатпай жүреді2. Допты қақпаға тебуОқушылар жүгіріп барып фишкаларды айналып допты қақпаға тебеді ,қай топ көп доп салса сол топ жеңедіДескриптор- фишкаларды құлатпай жүреді-допты қақпаға дәл тебеді3.Доппен жүруДоппен фишкалар арасынан өтіп келе алдында тұрған орындықтан қолмен допты ұстап орындықтын үстімен жүреді қай топ бірінші келсе сол топ жеңіске жетедіДескриптор- фишкаларды құлатпай жүреді- орындықтын үстінен допты құлатпайды4.Доппен кедергілер арасынан өтіп тестке жауап беруОқушылар фишкалар арқылы жүгіріп өтіп тест сұрағына жауап береді қай топ бірінші жетсе сол топ жеңіске жетедіДескриптор- фишкаларды құлатпай жүреді-Тест сұрақтарына жауап береді | Үлкен бос кеңістік. Футбол доптары, кегли, ысқырық. |
Сабақтың соңы5 мин.
| Оқушыларды сапқа тұрғызу Тамыр соғысын тексеруРефлексия «екі жұлдыз бір тілек»-оқушылар стикерге сабақтың екі ұнаған сәтін және сабаққа өзгеріс енгізу үшін бір тілек жазып кетеді.Үй тапсырмалары беріледі;Футбол элементтерін қайталау |
|
Саралау – Көбірек қолдау көрсетуді Сіз қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушылардың алдына қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?барынша қолдау –оқушыға допты қалай дұрыс алып жүрк керек екендігін көрсетіп беру арқылы, өзіне жасатамын;
орташа қолдау – оқушылар допты алып жүргенде жан-жағына қарап, допты дұрыс беріп, дұрыс қабылдау техникасын қайталап айту, көрсету арқылы қолдау;
төмен қолдау – допты екі қолмен алып жүру техникасын көрсету арқылы қолдау. | Бағалау -Сіз оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарладыңыз?Сабақтарда бағалауды мұғалім келесі арқылы сабақ барысында жүзеге асырады: Сабақтың мақсатына толық жетті.Сабақтың мақсатына орташа жетті:Сабақтың мақсатына жете алмады:
| Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы:Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру;Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу арқылы;Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету міндетті;
|
Жалпы бағалауСабақтың жақсы екі аспектісін көрсетіңіз (оқытуға, үйренуге қатысты)?1:2:Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйренуге қатысты)?1: 2:Сабақ барысында сыныптың немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиындықтары туралы не анықтадым, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу керек?1:2: |