Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мысал мазмұнын талдап, кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қараша 2018
474
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: әдебиеттік оқуМектеп: №18 орта мектеп
Күні : 10.09.2018жМұғалімнің тегі, аты:Колдашбаева Нагима
Сынып: 3«А»Қатысқандар саны: 22Қатыспағандар саны: 0
Тақырыбы : Абай «Шегіртке мен құмырсқа»
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Мысалды оқып, негізгі ойын ашу
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Мысалды оқып, негізгі ойын ашады


Оқушылардың басым бөлігі: Мысал мазмұнын талдап,кейіпкерлердің іс-әрекетін талдайды


Кейбір оқушылар : Мысал мазмұнына анализ жасай отырып, кейіпкерлерге зерттейді,шығарма идеясын тұжырымдайды
Сөздік қорШегіртке, құмырсқа, көгал, сорлы, қайғы, өкінді
Пәнаралық байланысҚазақ тілі, бейнелеу өнері, еңбекке баулу
АҚТ қолдану дағдысыШегіртке мен құмырсқа туралы қосымша мәліметтерАвтор туралы мәліметтер Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер
Алдыңғы тақырып Е.Салықов «Күзгі орманның көріністері»
Жоспар :
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығұлар (төменде жоспарланған жаттығұлармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы7 мин Ұйымдастыру кезеңі«Ыстық алақан» тренингі арқылы (алақан  арқылы оқушылар бір-біріне деген жылы лебіздерін білдіру) ұйымдастыру. Топқа бөлу Үй тапсырмасын тексеруЕ.Салықов «Күзгі орманның көріністері» мәтінін оқып, мазмұнын баяндау Бұл қай жануар?



Дескриптор: Мәтін мазмұнын түсіну Тапсырмаларды орындауҮй тапсырмасын қорытындылау«Орман-біздің байлығымыз» деп неліктен айтылады?






Суреттер

Суреттер Тапсырмалар
Ортасы 8мин









































































































































10мин



8мин









































































1мин













7мин
1)Жұмбақ суретті табу
  • Қылдай белі бүгілген
  • Өзінен де жүгі үлкен(құмырсқа)
  • Өзі қара шелкілдек
  • Секіреді селкілдеп (шегіртке)
  • Ал, енді балалар суреттен не шықты?
  • Құмырсқа мен шегіртке туралы мағлұмат беруҚұмырсқа – ұымдасып, жабыла жұмыс істейтін жәндік. Құмырсқалар өте кішкентай болғанымен өте ұйымшыл келеді. Құмырсқалар шыбын-шіркейлерді жеп, қоршаған ортаны тазартады. Құмырсқа Жер шарында кеңінен таралған, тек Қиыр Солтүстікте және Антарктидада ғана кездеспейді. Құмырсқаның 10 мыңдай түрі бар.Құмырсқалардың адам денсаулығына пайдасын көп халықтар ерте кездерден - ақ білген. Аяғы ауыратындар кей жағдайларда құмырсқа илеуіне аяғын салып құмырсқаға шақтырған. Құмырсқа денесінде 70-тен астам микроэлемент, 20-дан астам амин қышқылы, витаминдер бар. Қазіргі кезде Қытайда құмырсқадан аса бағалы азықтық, дәрілік қасиеті бар препараттар дайындалады. Құмырсқаларға жүргізілген зерттеулер нәтижесінде олардың жұқпалы аурулармен ауырмайтындығы анықталған. Құмырсқадан алынатын дәрілер буын ауруларын, қант диабетін емдеуде, қан қысымын реттеуде қолданылады.Шегірткелердің Қазақстанда 271 түрі кездеседі.Шегірткелердің ұзынша денесі, секіруге қолайлы артқы аяқтары, кеміргіш ауыздары, қатты дамыған алдыңғы кеудесі, жіңішке үстіңгі қанаты, желпуіш тәрізді артқы қанаттары болады. Егістік пен жайылымдарға қатты зиян келтіреді.2)Жұмбақ жасыру.
  • Мысал дегеніміз не?
  • Мысал – адамның жағымсыз қасиеттерін, мінез - құлқын жан - жануарлардың іс - әрекетімен суреттеп жазған шығарманың бір түрі.
  • Мысал арқылы бойымыздағы жаман қасиеттерден арылуға, жақсылыққа ұмтылуымыз керек.
  • 3) Ендеше біз бүгін И.Крыловтан Абайдың аудармасы «Шегірке мен құмырсқа»мысалын оқимыз. Алдымен автормен танысып алайық. «Шегіртке мен құмырсқа» мысалының авторы * Kрылов Иван Андреевич 1796 жылы 2 ақпанда Мәскеуде туылған. 1844 жылы, 21 қарашада Санкт - Петербург қаласында дүниеден озған. Ұлты орыс. Сатирик.азушы ,аудармашы. *Абай Құнанбайұлы – ақын, философ, аудармашы.Абай Құнанбайұлы 1845 жылы бұрынғы Семей облысындағы Шыңғыс тауының баурайында дүниеге келген.Азан шақырырып қойған аты-Ибраһим.Әжесі еркелетіп Абай деп атап кеткен.Болашақ ақын жас кезінен өлең,әңгімеге әуес болып,әжесі Зере мен анасы Ұлжанның аңыз-әңгімелерін ынтасымен тыңдаған.Ақының шығармалары негізіен,үш саладан тұрады:бірі-өзі шығарған өлеңдері,екіншісі-ғақлия немесе қара сөз деп аталады,үшіншісі-өзге тілден аударған өлеңдері.(Абай Құнанбайұлы, Иван Андреевич Крылов туралы оқушылардың дайындап келген мәліметтері)И.Крылов, Абай тірек-сызбасын толтыру3)Суретпен жұмыс
  • Суреттен нені көріп тұрсыңдар?
  • Қандай жыл мезгілі бейнеленген?
  • Құмырсқаның киімі қандай? Шегірткенің ше?
  • Шегіртке неліктен жылап тұр деп ойлайсың?
  • 4) Оқулықпен жұмыс
  • Енді оқушылар шегіртке неге жылады екен? Соны білу үшін мысалды оқып көрейік!
  • А) Мысалды үнтаспадан тыңдатуТалдау Б) Шегіртке құмырсқаға неге келді?В) Құмырсқа шегірткеге не деді? Шегіртке қандай сылтау айтты?Мысалды оқушыларға оқытуДескриптор:Мысалды мәнерлеп қатесіз оқуСұрақтарға жауап беруТоппен жұмыс1 топ Мысалға сүйеніп, шегіртке мен құмырсқаны салыстыра сипаттауВенн диаграммасы Құмырсқа Шегіртке еңбекқор жалқау пысық еріншек ақылды ақымақ сабырлы сауықшыл қажырлы әншіл 2-топ Құмырсқаға 5 жолды өлең жазу
  • Құмырсқа
  • Пысық, еңбекқор
  • Еңбектенеді, жинайды, жүреді
  • Құмырсқа шегірткені илеуіне кіргізбеді.
  • Жәндік
  • 3-топШегірткеге 5 жолды өлең жазу1.Шегіртке2.Сауықшыл, жалқау3.Секіреді, ән салады, өкінеді4.Шегіртке құмырсқадан көмек сұрайды.5.Жәндік4-топМысалдағы құмырсқаға байланысты адам бойындағы жақсы жаман қасиеттерді жазуҚ-анағатшыл қ-атыгезҰ-қыпты ұ-йқышылМ-ықты м-ақтаншақЫ-нталы ы-сырапшылР-рақымшыл р-ақымсызС-абырлы с-алақҚ-айратты қ-айырымсызА-қылды а-алаңғасарДескриптор:Мысал мазмұнын түсінуТапсырмаларды орындауСергіту сәтін жүргізуЖеке жұмысЖасылмен жазылған сөздерді екі топқа бөліп жазуА)жаз мезгіліндегі шегіртке Ә)қыс мезгіліндегі шегіртке



  • Сен құмырсқаның орнында болсаң не істер едің?
  • Өз ойларын айтады
  • Шегіртке мен құмырсқаның іс-әрекетін сипаттайтындай мақал-мәтел айтып көрейікші.
  • Құмырсқаның іс -әрекетін қалай бағалайсыңдар?
  • Еңбек туралы мақал-мәтелмен сабақты қорыту.«Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей»Еңбектің наны тәтті, жалқаудың жаны тәтті.Еңбек етсең емерсің.
    Сурет







































































    Ақынның өмірбаяныПортрет































    Сурет









    Оқулық

















    Флипчарт,маркерлерсурет





































































    АҚТ















    Кесте



















    Мақал-мәтелдер
    Соңы 2минКері байланыс«Блоб ағашы» әдісіҮй тапсырмасыМысалды оқу, мазмұнын баяндауМақал-мәтелдер жаттау Оқулық
    Дифференциация -оқуышларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілеті жоғары оқушыға Тақырыпқа байланысты мақал-мәтелдер айтып, мазмұнын түсіндіруШегіртке мен құмырсқа туралы қосымша мәлеметтер жинақтауДескриптор: Мәтінді мәнерлеп оқуМәтін мазмұнын түсінуМәтін мазмұны бойынша тапсырмаларды орындау Қауіпсіздік ережелері: электр желісін ұстамау
    РефлексияСабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?
    Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ