Қысқа мерзімді жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
«№111орта мектебі» КММ |
|||||
|
Пәні: |
География |
|||||
|
Бөлім: |
4 Әлеуметтік география. 4.1 Халық географиясы |
|||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
Н.Пірімжарова |
|||||
|
Күні: |
25.02.2025 |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дүниежүзі халықтарының діни құрамы.Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7. 4. 1. 2дүниежүзі халықтарының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды 7.4.1.3 –халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Дүние жүзі халқының діни құрамын анықтайды. Діндердің таралу аймақтарын анықтайды, картадан көрсетеді. Өркениет және тарихи-мәдени аймақ ұғымдарын түсіндіреді және олардың басты белгілерін анықтай алады. Өркениеттік белгілер мен тарихи-географиялық аймақтардың қалыптасуының арасындағы байланыстарды түсінеді. |
|||||
|
Құндылықты дарыту |
Жасампаздық пен жаңашылдық. Өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу; |
|||||
|
Аптаның дәйек сөзі |
«Жаңашылдық– заман талабы» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс - әрекеті |
Білім алушының іс - әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Оқушылардың бір-бірімен әр түрлі тілде амандасу Оқушыларды топқа бөлу RandomGrup generator бағдарламасы мен екі топқа бөлу Апта дәйек сөзі «Жаңашылдық– заман талабы» Оңтүстік Корея – Бұл ел 20 ғасырдың ортасында аграрлық қоғамнан жоғары технологиялар мен инновацияларға негізделген дамыған мемлекетке айналды. Оңтүстік Корея үкіметі білім мен ғылымға көп қаржы бөліп, жаңа технологияларды қолдау арқылы әлемдегі ең алдыңғы қатарлы елдердің бірі болды. Әсіресе, Samsung, LG, Hyundai секілді халықаралық компаниялардың табысы осы жаңашылдықтардың нәтижесі. «Викторина» әдісі
1.Оқшау тілдерді ата? 2.Алтай тіл әулеті қандай топтарға бөлінеді? 3.Жер бетінде ең көп таралған тілдер? 4.Дүниежүзі халқы тілдерінің жалпы саны қанша? 5.Тіл дегеніміз не? 6.Кең тарал,ан тілдер? 7.Этносдегеніміз? 8.Қазақстан халқының тілдер күні? |
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды
Оқушылар Дәйексөздердің мағынасын ашады. Оңтүстік Корея мемлекетті шаруашылығына жаңа инновациялық жаңалықтарды енгізу арқылы дамыған елге айналыд |
(ҚБ) мұғалім 1-10 балл аралығында бағалайды
Дескриптор: Жалпы – 1 балл: Дүниежүзі халықтарының тілдік әлеуеттері мен топтары бойынша сұрақтарға жауап береді |
https://wordwall.net/cs/resource/52361861/
|
||
|
Сабақтың ортасы 35 мин
|
Жаңа сабақ Дүниежүзі халықтарының діни құрамы.Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары Мағынаны ашу Үйге оқушыларға Жаңадан дүниежүзінің жеті кереметі жайлы мәлімет жазып келу берілге сол бойынша жұмыстарын тамашалау «Түртіп алу» әдісі Мәтінмен жұмыс
(ТЖ)Топтық жұмыс Baamboozle бағдарламасындағы ойын сұрақтарға жауап беру -Әлемде ең көне дін?(Буддизм) Салыстырмалы түрде жас дін?(Ислам діні) Израильдің ұлттық діні?(Иудаизм) Индуизм қай елдің ұлттық діні?(Үндістан) Ең ірі ислам мемлекеті?(Индонезия) Конфуцизм қай елдің ұлттық діні?(Қытай) Чичен-Ица пирамидасы қай қалад?(Мексикада) Басқа діндегі адамдарды өз дініне тарту не деп аталады?(Прозелитизм) Эгалитарлы дегеніміз?(Адамдар теңдігін насихаттау) Петра кешені қай елде?(Иордания) Жеке жұмыс «Картамен жұмыс» Оқушыға дүниежүзінің саяси картасын пайдаланып geopuzzle бағдарламасы бойынша
(ЖЖ) Жұптық тапсырма -Дүниежүзі халықтарының діни құрамы бойынша кластер толтырыңдар -Анықтама беру Ұлттық діндерге мысал келтіріңдер.Олар қай жерлерде таралған -Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарына анықтама беріңдер -Көрсетілген аймақтар құрамына не кіреді?
(ЖТ) Жеке тапсырма «Сәйкестендіру» тапсырмасы
Сабақты қорытындылау мақсатында қағаздан ұшақ жасап оқушылар бір-біріне сұрақ жазып ұшырады |
Оқушылар дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары бойынша сұрақтарға жауап береді
Оқушылар дүниежүзі халықтарының діни құрамы бойынша кластер түрінде көрсетеді
Оқушылар дүниежүзінің діндердің таралуы бойынша сәйкестендіреді
Қағаздан ұшақ жасап.Сұрақ жазады
|
«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Дүниежүзінде тарихи мәдени аймақтары бойынша жауап береді
Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Дүниежүзінхалықтары діни құрамы анықтап кластер түрінде ұсынады Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1. Христиан ,ислам,будда діндерінің таралуы аймағын сәйкестендіре ді |
https://www.baamboozle.com/game/3038517
https://geopuzzle.org/puzzle/europe/
https://learningapps.org/29157252
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс Бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасайды
Үйге тапсырма §40-41оқу Қазақтың жеті кереметі жайлы презентация жасап келу
|
Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады |
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты 1 – 10 балл аралығында бағалайды |
https://classroomscreen.com/app/
|
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ.7 сынып Дүниежүзі халықтарының діни құрамы.Дүниежүзі тарихт-мәдени аймақтары
Ашық сабақ.7 сынып Дүниежүзі халықтарының діни құрамы.Дүниежүзі тарихт-мәдени аймақтары
Қысқа мерзімді жоспары
|
Білім беру ұйымының атауы |
«№111орта мектебі» КММ |
|||||
|
Пәні: |
География |
|||||
|
Бөлім: |
4 Әлеуметтік география. 4.1 Халық географиясы |
|||||
|
Педагогтің аты – жөні: |
Н.Пірімжарова |
|||||
|
Күні: |
25.02.2025 |
|||||
|
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Дүниежүзі халықтарының діни құрамы.Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
7. 4. 1. 2дүниежүзі халықтарының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды 7.4.1.3 –халықтың этникалық және діни құрамына байланысты дүниежүзінің тарихи-мәдени өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Дүние жүзі халқының діни құрамын анықтайды. Діндердің таралу аймақтарын анықтайды, картадан көрсетеді. Өркениет және тарихи-мәдени аймақ ұғымдарын түсіндіреді және олардың басты белгілерін анықтай алады. Өркениеттік белгілер мен тарихи-географиялық аймақтардың қалыптасуының арасындағы байланыстарды түсінеді. |
|||||
|
Құндылықты дарыту |
Жасампаздық пен жаңашылдық. Өз уақытын тиімді жоспарлай білу және кез келген қызметтің нәтижелеріне қол жеткізу үшін күш салу; |
|||||
|
Аптаның дәйек сөзі |
«Жаңашылдық– заман талабы» |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс - әрекеті |
Білім алушының іс - әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы 5 мин
|
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Оқушылардың бір-бірімен әр түрлі тілде амандасу Оқушыларды топқа бөлу RandomGrup generator бағдарламасы мен екі топқа бөлу Апта дәйек сөзі «Жаңашылдық– заман талабы» Оңтүстік Корея – Бұл ел 20 ғасырдың ортасында аграрлық қоғамнан жоғары технологиялар мен инновацияларға негізделген дамыған мемлекетке айналды. Оңтүстік Корея үкіметі білім мен ғылымға көп қаржы бөліп, жаңа технологияларды қолдау арқылы әлемдегі ең алдыңғы қатарлы елдердің бірі болды. Әсіресе, Samsung, LG, Hyundai секілді халықаралық компаниялардың табысы осы жаңашылдықтардың нәтижесі. «Викторина» әдісі
1.Оқшау тілдерді ата? 2.Алтай тіл әулеті қандай топтарға бөлінеді? 3.Жер бетінде ең көп таралған тілдер? 4.Дүниежүзі халқы тілдерінің жалпы саны қанша? 5.Тіл дегеніміз не? 6.Кең тарал,ан тілдер? 7.Этносдегеніміз? 8.Қазақстан халқының тілдер күні? |
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды
Оқушылар Дәйексөздердің мағынасын ашады. Оңтүстік Корея мемлекетті шаруашылығына жаңа инновациялық жаңалықтарды енгізу арқылы дамыған елге айналыд |
(ҚБ) мұғалім 1-10 балл аралығында бағалайды
Дескриптор: Жалпы – 1 балл: Дүниежүзі халықтарының тілдік әлеуеттері мен топтары бойынша сұрақтарға жауап береді |
https://wordwall.net/cs/resource/52361861/
|
||
|
Сабақтың ортасы 35 мин
|
Жаңа сабақ Дүниежүзі халықтарының діни құрамы.Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары Мағынаны ашу Үйге оқушыларға Жаңадан дүниежүзінің жеті кереметі жайлы мәлімет жазып келу берілге сол бойынша жұмыстарын тамашалау «Түртіп алу» әдісі Мәтінмен жұмыс
(ТЖ)Топтық жұмыс Baamboozle бағдарламасындағы ойын сұрақтарға жауап беру -Әлемде ең көне дін?(Буддизм) Салыстырмалы түрде жас дін?(Ислам діні) Израильдің ұлттық діні?(Иудаизм) Индуизм қай елдің ұлттық діні?(Үндістан) Ең ірі ислам мемлекеті?(Индонезия) Конфуцизм қай елдің ұлттық діні?(Қытай) Чичен-Ица пирамидасы қай қалад?(Мексикада) Басқа діндегі адамдарды өз дініне тарту не деп аталады?(Прозелитизм) Эгалитарлы дегеніміз?(Адамдар теңдігін насихаттау) Петра кешені қай елде?(Иордания) Жеке жұмыс «Картамен жұмыс» Оқушыға дүниежүзінің саяси картасын пайдаланып geopuzzle бағдарламасы бойынша
(ЖЖ) Жұптық тапсырма -Дүниежүзі халықтарының діни құрамы бойынша кластер толтырыңдар -Анықтама беру Ұлттық діндерге мысал келтіріңдер.Олар қай жерлерде таралған -Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарына анықтама беріңдер -Көрсетілген аймақтар құрамына не кіреді?
(ЖТ) Жеке тапсырма «Сәйкестендіру» тапсырмасы
Сабақты қорытындылау мақсатында қағаздан ұшақ жасап оқушылар бір-біріне сұрақ жазып ұшырады |
Оқушылар дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары бойынша сұрақтарға жауап береді
Оқушылар дүниежүзі халықтарының діни құрамы бойынша кластер түрінде көрсетеді
Оқушылар дүниежүзінің діндердің таралуы бойынша сәйкестендіреді
Қағаздан ұшақ жасап.Сұрақ жазады
|
«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Дүниежүзінде тарихи мәдени аймақтары бойынша жауап береді
Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1.Дүниежүзінхалықтары діни құрамы анықтап кластер түрінде ұсынады Дескриптор: Жалпы 3 – балл: 1. Христиан ,ислам,будда діндерінің таралуы аймағын сәйкестендіре ді |
https://www.baamboozle.com/game/3038517
https://geopuzzle.org/puzzle/europe/
https://learningapps.org/29157252
|
||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс Бағдаршам әдісі арқылы кері байланыс жасайды
Үйге тапсырма §40-41оқу Қазақтың жеті кереметі жайлы презентация жасап келу
|
Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады |
Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты 1 – 10 балл аралығында бағалайды |
https://classroomscreen.com/app/
|
||
шағым қалдыра аласыз














