Материалдар / Ашық сабақ 10 сынып Информатика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 10 сынып Информатика

Материал туралы қысқаша түсінік
HTML ТІЛІНДЕ КЕСТЕ ҚҰРУ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2023
419
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Веб-жобалау

Педагогтың аты-жөні

Абдраманова Жанайым

Күні 17.01.2023ж

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сынып

10 сынып

Сабақтың тақырыбы

§ 4.4 HTML ТІЛІНДЕ КЕСТЕ ҚҰРУ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

10.4.2.1 web-беттерді жасауда HTML тегтерін қолдану

ЕБҚ бар балалар үшін

-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын молайту, ойлау дағдыларын дамыту;

-Естуінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру ( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)

Сабақтың мақсаты

HTML тілінде кесте құру алгоритмін біледі

Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды

HTML тегтерін қолданудың қажеттілігін тұжырымдайды

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әректі

Бағалау

Ресурстар

1.Ұйымдастыру



2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\




3. Жаңа сабақты меңгерту














4. Бекіту

Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу

Шаттық шеңбері: «Жүректен - жүрекке» Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді қатысады.

Топқа біріктіру:




Өткен сабақты пысықтау: «555» әдісі

Мұнда оқушылар топ ішінде өткен тақырып бойынша түйінді идеяларды жазады. Мұндағы бірінші 5 – топ саны, екінші 5 – идеялар саны, үшінші 5 – уақыт.

Сондықтан топ санына байланысты 434 деп (т.б.) өзгертуге болады, яғни 4 топ 4 минут ішінде 3 тақырыптың түйінін жазуы керек.

Смайлдер арқылы бағалау


«Миға шабуыл» әдісі

  • Деректерді кесте түрінде берудің қандайқолайлы жақтарыбар?

Web-беттерде деректерді қалай кесте түрінде ұсынуға болады?

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Оқушылар кітаппен жұмыс істейді. Түсінгендерін жұбымен талқылайды.

Ауызша мадақтау, ынталандыру

Топтық жұмыс

1-тапсырма.

- HTML-де кестені өзгертетін атрибуттар тізімін пайдаланып кесте құрыңдар.

Дескриптор:

Нұсқаулық бойынша атрибуттарды қолданып кесте құру жолын анықтайды.

Смайлдер арқылы бағалау

Жұптық жұмыс

2-тапсырма.

Төмендегі тегтерді орындағанда қандай нәтиже алынады?

<TABLE border=1><TR>

<TD>мәтін</td>

<TD>мәтін</td>

<TD>мәтін</td>

</tr><TR>

<TD>мәтін</td>

<TD>мәтін</td>

<TD>мәтін</td>

</tr></table></body></html>

Дескриптор:

Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды.


Жеке жұмыс

3-тапсырма.

HTML-де өздерің күнделікті пайдаланатын кестені интернетке жариялау үшін веб-бетін жасап, ұсыныңдар.

Дескриптор:

Кестені жариялау үшін веб-бет жасайды.

Смайлдер арқылы бағалау

Тест тапсырмасы:

http://joincrs.com/

Өздерін бағалайды


Кері байланыс:

«Padlet» тақтасы

https://padlet.com/zhan_m_ayim/2acnzsagibj9hpae














1.Мұғаліммен амандасады.

2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

3.Сабақтың мақсаттарымен танысады


Мұғалімді тыңдайды

























Күнделік кз

ФБ қою арқылы бағалау

жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

Оқушылардың жауаптарын ауызша мадақтау, қолдау көрсету

Фигуралар арқылы бағалау

Бірін-бірі бағалайды



Группа 1 Группа 2



АКт

Интернет желісі

Ютуб каналы

Дарын онлан

Кітап









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!