1.Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыпты еске
түсіру\ қайталау\
3. Жаңа сабақты
меңгерту
4.
Бекіту
|
Ұйымдастыру: Сәлемдесу, түгендеу
Шаттық
шеңбері: «Жүректен - жүрекке»
Оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтып, сабаққа көңілді
қатысады.
Топқа
біріктіру:
Өткен сабақты пысықтау:
«555» әдісі
Мұнда оқушылар топ ішінде
өткен тақырып бойынша түйінді идеяларды жазады. Мұндағы бірінші 5 –
топ саны, екінші 5 – идеялар саны, үшінші 5 –
уақыт.
Сондықтан топ санына
байланысты 434 деп (т.б.) өзгертуге болады, яғни 4 топ 4 минут
ішінде 3 тақырыптың түйінін жазуы
керек.
Смайлдер арқылы
бағалау
«Миға шабуыл»
әдісі
Web-беттерде деректерді қалай кесте
түрінде ұсынуға болады?
«Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі
Оқушылар кітаппен жұмыс
істейді. Түсінгендерін жұбымен
талқылайды.
Ауызша мадақтау,
ынталандыру
Топтық
жұмыс
1-тапсырма.
- HTML-де кестені өзгертетін
атрибуттар тізімін пайдаланып кесте
құрыңдар.
Дескриптор:
Нұсқаулық бойынша атрибуттарды
қолданып кесте құру жолын
анықтайды.
Смайлдер арқылы
бағалау
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма.
Төмендегі тегтерді орындағанда
қандай нәтиже алынады?
<TABLE
border=1><TR>
<TD>мәтін</td>
<TD>мәтін</td>
<TD>мәтін</td>
</tr><TR>
<TD>мәтін</td>
<TD>мәтін</td>
<TD>мәтін</td>
</tr></table></body></html>
Дескриптор:
Кестені өзгертетін атрибуттарды анықтайды.
Жеке
жұмыс
3-тапсырма.
HTML-де өздерің күнделікті
пайдаланатын кестені интернетке жариялау үшін веб-бетін жасап,
ұсыныңдар.
Дескриптор:
Кестені жариялау үшін веб-бет
жасайды.
Смайлдер арқылы бағалау
Тест тапсырмасы:
http://joincrs.com/
Өздерін
бағалайды
Кері
байланыс:
«Padlet» тақтасы
https://padlet.com/zhan_m_ayim/2acnzsagibj9hpae
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге
жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен
танысады
Мұғалімді
тыңдайды
|
Күнделік
кз
ФБ қою арқылы
бағалау
жазбаша түрде қалыптастырушы
бағалауды іске асыру
Оқушылардың жауаптарын
ауызша мадақтау, қолдау
көрсету
Фигуралар арқылы
бағалау
Бірін-бірі
бағалайды
|
АКт
Интернет
желісі
Ютуб
каналы
Дарын
онлан
Кітап
|