|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Орталық Азия өркениеттері: саналуандылығы және мәдени ортақтығы |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Орталық Азия: ұғымының тарихи және географиялық аспектілері. |
|||||
|
Тарихи концепт (фокус): |
маңыздылық |
|||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.1.1. 1 «Орталық Азия» түсінігін аймақтың тарихи және географиялық ерекшеліктерін сипаттау үшін пайдалану |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Орталық Азияның негізгі географиялық ерекшеліктерін анықтайды. |
|||||
|
Бағалау критерийлері |
Қолдану картамен жұмыс атқарады. Анализ мәтінді талдау, сұрақтарға жауап береді. Бағалау Орталық Азия аймағының тарихи маңыздылығына баға береді. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсат: Пәнге тән лексика мен терминология: Ұлы Дала өркениеті, Тұран, Оғыз даласы, Дешті Қыпшақ, көшпелі шаруашылық, далалық ландшафт, далалық аймақ, Мәңгілік Ел, Ұлы Дала елі, Ботай мәдениеті, Беғазы-Дәндібай мәдениеті. Өркениет, мәдениет (рухани және материалдық), тарихи, географиялық ерекшелік, өркениет ошақтары, Орталық Азия, Ұлы Дала өркениеті. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Көшпелілер мекендеген аумақ «Ұлы Дала» деп аталады, себебі ...Көшпеліліктің қалыптасуына .......... факторлар әсер етті. Ұлы даланы мекендеген тайпалар мен мемлекеттердің аумақтық орналасуындағы сабақтастық болды, өйткені ...Орталық Азия өркениеттері пайда болуының басты факторлары..... Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының ерекшеліктері .....Орталық Азия халықтарының әлемдік материалдық/рухани мәдениетінің дамуына қосқан үлесі ..... |
|||||
|
Саралау түрлері |
Оқу әрекетін ұйымдастыру бойынша. Оқушылардың өздігінен жұмыс жасау деңгейіне қарай. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Құндылықтар: - патриотизм - өз елі үшін мақтаныш - ұлттық сана-сезім - тәуелсіздік |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниежүзі тарихы |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта |
|||||
|
Бастапқы білім |
Оқушылар 9 сынып бағдарламасын біледі. |
|||||
|
Сабақ барысы |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 10 мин
|
9 сыныпта болған тақырыптарды қайталау. М Алдыңғы білімін жаңғырту 1. Дүние жүзінің картасын қандай аймақтарға бөліп қарастыруға болады? 2. Қазақстанның географиялық орналасуына байланысты аймақты атаңыз. 3. Дүние жүзінің саяси картасынан немесе кескін картада Орталық Азия аймағын көрсетіңіз. Оқушылар сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен танысады. Дүние жүзінің саяси картасын көрсетіп, 10-сыныпқа дейін география және тарих пәндері бойынша алған білімдері негізінде сұрақтарды талқылайды. |
Презентация, жұмыс парағы Абишева О. Центральная Азия как культурно-исторический регион. http://writers.kz/journals/?ID=12&NUM=287&CURENT=&ARTICLE=7677 |
||||
|
Сабақтың ортасы 10 мин
10 мин
5 мин |
Зерттеу сұрақтары:
Ж/Т 1 тапсырма: Оқушылар оның аумағы туралы ғалымдар арасындағы түрлі пікірлерді мәтін арқылы анықтайды. Дескриптор:
Ж/Т 2 тапсырма: Орталық Азия аймағының географиялық ерекшеліктерін анықтау. Бұл географиялық ерекшелік аймақтың саяси, әлеуметтік-экономикалық, тарихи-мәдени дамуына қалай ықпал етеді? М «Географиялық детерминизм» ұғымына тоқталу. Бұл тұжырым бойынша географиялық орта онда өмір сүретін адамдар қоғамының саяси өзгерістерін, мәдениетін, экономикасын анықтайды.
Т 3 тапсырма: Орталық Азия аймағының тарихи ерекшеліктерін анықтайды. Содан соң бұл ерекшеліктерді саяси, әлеуметтік, экономикалық, этникалық-мәдени салалар бойынша қарастырады. Әр топ анықтаған тарихи ерекшеліктерді сыныпқа ортақ шеңбер тәріздес диаграммаға салады (бірін-бірі қайталамауы керек). Дескриптор:
|
үйлестірмелі материал Қосымша 2 Қосымша 1 |
||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Ж/Т Қорытындылау «Орталық Азия» түсінігі туралы біліміңізді үш сөйлеммен беріңіз. 1.Орталық Азия ________________________. 2. Орталық Азия ________________________. 3. Орталық Азия ________________________. Үй тапсырмасы: Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет |
Слайд 9 |
||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерін сақтау |
||||
|
Дифференциация тапсырмаларды таңдау,нақты оқушыдан нәтиже күту, жеке оқушыларға қолдау көрсету, оқушылардың жеке ерекшелігіне қарай оқу материалдары мен ресурстарды іріктеу (Гарднер бойынша арқылы көрінуі мүмкін., Дифференциация уақытты тиімді пайдалану арқылы сабақтың кез келген кезеңінде қолданылуы мүмкін. |
Бұл бөлімді сабақ барысында оқушылардың нені үйренгенін бағалаудың әдістерін жазу үшін пайдаланыңыз
|
Денсаулық сақтау технолоиялары Сергіту сәттері мен белсенді әдіс түрлері. Осы сабақта Қауіпсіздік техникасы ережелерінен пайдаланылатын пункттер |
||||
|
Сабақ бойынша рефлексия
Оқу мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? ОМ барлық оқушылар жетті ме? Егер жетпесе, онда неге? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыт бойынша кезеңдері сақталды ма? Сабақтан жоспарынан тыс өзгерістер болды ма және неге? |
Бұл бөлімді сабақ туралы ойлануға қолданыңыз. Өзіңіздің сабағыңыз туралы маңызды сұрақтарға сол жақ бағаннан жауап беріңіз. |
|||||
|
|
||||||
|
Бөлім: Орталық Азия өркениеттері: түсінігін аймақтың тарихи және географиялық ерекшеліктерін сипаттау |
Мектеп № 185 ЖББМ КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты: |
Мұғалімнің аты - жөні: Ракымбаева Марал Лазаровна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Орталық Азияның ұғымының тарихи географиялық аспектілері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Зерттеу сұрақтары: |
-Ғалымдар Орталық Азия өркениетінің әлемдік өркениеттегі рөліне қандай баға береді? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарихи концепт: |
маңыздылық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асырылатын оқу мақсаттары: |
Бірқатар деректерден дәлелді ой-пікір түйіп, қорытынды жасау Меңгерілген материал бойынша дәйекті қорытынды жасау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
10.1.1.2 Әлемдік өркениеттегі Орталық Азияның рөлі туралы ғалымдардың пікірін зерттеу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері: |
1)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы зерттеген ғалымдарды атайды, ұстанымдарын сипаттай алады; 2)Орталық Азиядағы өркениеттер туралы ғалымдардың зерттеулеріндегі ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтайды; 3)Орта Азия өркениетінің әлемдік өркениетке қосқан құндылықтарын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Қорытынды жазу (жазылым) Топтық жұмыстың нәтижесін ауызша қорғау (тыңдалым, айтылым) Пәнге қатысты лексика мен терминология Өркениет,тарихи, географиялық ерекшелік, өркениет ошақтары Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Көшпеліліктің қалыптасуына .......... факторлар әсер етті. Қазақстанда мекендеген тайпалар мен мемлекеттердің аумақтық орналасуындағы сабақтастық болды, өйткені ... Қазақстанда көшпелі мал шаруашылығы және егіншіліктің дамуында ежелгі ошақтарының ерекшеліктері ..... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту: |
- Патриотизм,ұлттық сана-сезім -жалпы азаматтық құндықтар, көзқарастар - азаматтық жауапкершілік - мұғалім мен оқушының ынтымақтастығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар: |
Дүние жүзі тарихы пәні және география пәндерімен байланыс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы меңгерілген білім: |
Орталық Азия өркениеттерінің ежелгі ошақтарының қалыптасуын және дамуына әсер еткен факторларын біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың қезеңдері |
Сабақта орындалатын іс - әрекеттер |
Оқыту ресурстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
БЫМ.«Суреттер де сыр шертеді» тақырыпқа шығу мақсатында 1)Орталық Азия өркениет ошақтарына байланысты суреттер топтамасын ұсыну. Суреттер арқылы оқушыларға сұрақ қойылады: Суреттер бойынша қандай ой қалыптасты?
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ракымбаева Марал ЛазаровнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ 10 сынып Орталық Азия ұғымының тарихи және географиялық аспектілері
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ 10 сынып Орталық Азия ұғымының тарихи және географиялық аспектілеріМатериал туралы қысқаша түсінік
Орталық Азияның негізгі географиялық ерекшеліктерін анықтайды
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















