Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    С.Серкебаев атындағы мектеп - гимназиясы

    Пәні:

    Қазақ әдебиеті

    Бөлім:

    III БӨЛІМ. Аңызбен өрілген көркемсөз

    Педагогтің аты-жөні:

    Досымханов Нұрбек Керімбайұлы

    Күні:

    29.01.2024 ж.

    Сынып: 10 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Шақан-Шері» романы. Сары құмның шапқыны

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Шығарманы басқа туындымен салыстырады;

    Тарихи және көркемдік құндылығына мысалдар келтіреді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақың басы

    3 минут

    Ұйымдастыру сәті:

    1. Амандасу, түгендеу.

    2. Сәлеметсіздер ме, оқушылар?!

    3. Бүгін сыныпта кім кезекші?

    4. Кім сабақта жоқ?

    5. Сынып жайлы мәлімет береміз.

    6. Жарайсыңдар, рақмет!

    Психологиялық ахуал орнату.

    Қымбатты оқушылар, бүгінгі сабағымыз керемет және қызықты болмақ. Ол үшін алдымен қыздар, ұлдар болып екі жаққа бөлініп алайық. Енді интерактивті тақтада берілген Шақан, жолбарыс, Меңсұлу кейіпкерлерін таңдап, жақсы көңіл күй орнатып алайық.



    Оқушылар, біз бұл ойынға қандай кейіпкерлерді қатыстырдық? Ол қай шығармадан алынған? Жарайсыңдар! «Шақан-Шері» романындағы кейіпкерлерді қатыстыра білдік. Олай болса, сабағымызды бастамас бұрын интерактивті тақтаны пайдаланып, топқа бөлініп алайық.

    Оқушыларға «Киіз үй» бағалау парағын таратып беремін және ұлттық құндылық жайлы қысқаша мағлұмат беремін. Тапсырма орындағандарына қарай дескриптор арқылы өздерін бағалап отырады.

    Кезекші оқушы орнынан тұрып, мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, сынып жайлы мағлұмат береді.



    Сыныпта психологиялық ахуал орнаған соң, білім алушылар «filippity.net» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.








    «filippity.net» әдісі арқылы топқа бөлініп, топ басшысы, timekeeper тағайындалады, бағалау парағымен танысады.





    Бағалау парақтары

















    Интерактивті тақта

    Құндылыққа баулу

    Өздеріңе белгілі киіз үй -

    ата-бабадан қалған ұлттық құндылық. Ол– көшпелі қазақ халқының тез жығып, шапшаң тігуге, көшіп-қонуға ыңғайлы үй. Біз әрдайым ұлттық құндылықтарымызды насихаттап, дәріптеп жүруіміз керек. Сондықтан да ұлттық құндылықтарымызды насихаттау мақсатында бағалау парақшасын киіз үй түрінде беріп отырмын.




    Үй тапсырмасын тексеру

    4 минут

    Оқыту формасы: «Сыныптық жұмыс». Айтылым

    Оқушылар, шығарманы еске түсіру мақсатында интерактивті тақтада берілген негізгі кейіпкерлердің кім, қандай адам болғанын еске түсірейікші.

    Шақан – негізгі кейіпкер. Саурық батырдың үзеңгісін ұстаған, Масақ-мергеннің жалғыз ұлы.

    Ажар – Шақанның жолбарыс қолынан қаза тапқан әйелі.

    Сәмен – Шақанның ұлы.

    Меңсұлу – Шақанның жолбарысқа аңшылық жасау кезінде кезіктірген еркекшора қыз.

    Атабек – Меңсұлудың әкесі. Үлкен бір ауылды басқарып отырған байқуатты адам.

    Құба-мерген – кіндік әкесі

    Қара-батыр – нағашы ағасы

    Жарайсыңдар, оқушылар! Бәрін дұрыс таптыңдар. Енді «Пазл» әдісі арқылы өткен тақырыптың сұрақтарына жауа берейік.

    1. Суреттерден кімдерді және нелерді көріп отырмыз?

    2. Бұл суреттер қай шығармалардан алынған?

    3. Екі суреттің қандай ұқсас тұстары бар?

    4. Ендеше, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?








    Кейіпкерлер жайлы айтады.












    «Пазл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, суреттер арқылы сабақтың мақсатын анықтайды.

    Сұрақтарға жауап береді.






    Дескриптор:

    -Негізгі кейіпкерлер жайлы мағлұмат береді.

    1 балл










    Дескриптор:

    - Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

    1 балл

    Интерактивті тақта

    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 минут

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Олай болса, бүгінгі сабақта «Шақан-Шері» романының «Сары құмның шапқыны» тарауы бойынша шығарманы басқа туындымен салыстырып, тарихи

    және көркемдік құндылығына мысалдар келтіресіңдер.

    Мен алдыңғы сабақта «Сары құмның шапқыны» тарауын оқып келуге берген болатынмын. Алдымен сабақ мақсатымен жұмыс жасамас бұрын «Шақан-Шері» романының мазмұнын «Оқиға катасы» әдісі арқылы талқылап алайық.








    Негізгі кейіпкер туралы ойларын айтып, оқиға картасымен жұмыс жүргізеді.


    Интерактивті тақта

    Сабақтың ортасы

    15 минут








    6 минут































    6 минут

    Оқыту формасы: «Топтық жұмыс».

    Жазылым

    Оқушылар, тақырып пен сабақ мақсаты түсінікті болса, бүгінгі күн реті мен тақырыпты дәптерлеріңе жазыңдар. Дәптерге негізгі кейіпкерлерді жазып болған соң, 4 топқа «Оқиға картасы» әдісі бойынша тірек сөздер таратып беремін.


    1 – топ

    Прямоугольник 4

    Шақанның шөл далада қалуы.


    Прямоугольник 7

    Қалың ит мұрын арасынан әлдекімнің тесіле қарауы.


    Прямоугольник 9

    Шолақ құйрық қызыл жолбарыстан аман қалуы.



    Стрелка вправо 1 Стрелка вправо 2





    2 – топ

    Прямоугольник 10

    Шөнжіктерге рақым жасауы.


    Прямоугольник 13

    Су жағасы, тал түбіндегі шөнжікті кездестіруі.


    Прямоугольник 15

    Шөнжікті асырауы.







    Стрелка вправо 3 Стрелка вправо 5




    3 - топ

    Прямоугольник 19

    Желтоқсандағы алғашқы сонарда із кесуі.


    Прямоугольник 20

    Жетім шөнжіктің тірі қалғанына таңырқау.


    Прямоугольник 21

    Шөнжіктің Шақанға тиіспеуі, оны тануы.









    4Прямоугольник 22

    Өлі мүрде. Тірі аруақ


    Прямоугольник 24

    «Мені елден айырған...»

    Елден аң емес, адам айырыпты...


    - топ

    Прямоугольник 23

    Атабек ауылын есіне түсіруі.






    Оқушылар, бүгінгі тақырыптың мазмұнын аша білдіңдер. Жарайсыңдар!

    Көрнекті жазушы М.Мағауин сол кездегі тарихи құндылықты көтеріп, қазіргі кезде өзекті тақырыптың бірі етіп, жолбарыс тұқымының азайып, қызыл кітапқа кіргендігі жайлы айтып отыр. Оған дәлел ретінде мына бір видеоны көрейік. Ендеше, сабақ мақсатына сәйкес осы романды мазмұндас шығармалармен салыстырып, бүгінгі сабақ мақсаты арқылы жүзеге асырамыз.


    Оқыту формасы: «Жеке жұмыс», «Үштік жұмыс», «Топтық жұмыс».

    Жазылым. Айтылым

    Тапсырма. «Шақан-Шері» романын өзге мазмұндас шығармалармен салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығына мысал келтіріңіз. Тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досымханов Нұрбек Керімбайұлы
    09 Сәуір 2024
    683
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ 10 сынып «Шақан-Шері» романы. Сары құмның шапқыны

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ 10 сынып «Шақан-Шері» романы. Сары құмның шапқыны

    Материал туралы қысқаша түсінік
    III БӨЛІМ. Аңызбен өрілген көркемсөз «Шақан-Шері» романы. Сары құмның шапқыны
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    С.Серкебаев атындағы мектеп - гимназиясы

    Пәні:

    Қазақ әдебиеті

    Бөлім:

    III БӨЛІМ. Аңызбен өрілген көркемсөз

    Педагогтің аты-жөні:

    Досымханов Нұрбек Керімбайұлы

    Күні:

    29.01.2024 ж.

    Сынып: 10 «Ә»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Шақан-Шері» романы. Сары құмның шапқыны

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.

    Сабақтың мақсаты

    Шығарманы басқа туындымен салыстырады;

    Тарихи және көркемдік құндылығына мысалдар келтіреді.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақың басы

    3 минут

    Ұйымдастыру сәті:

    1. Амандасу, түгендеу.

    2. Сәлеметсіздер ме, оқушылар?!

    3. Бүгін сыныпта кім кезекші?

    4. Кім сабақта жоқ?

    5. Сынып жайлы мәлімет береміз.

    6. Жарайсыңдар, рақмет!

    Психологиялық ахуал орнату.

    Қымбатты оқушылар, бүгінгі сабағымыз керемет және қызықты болмақ. Ол үшін алдымен қыздар, ұлдар болып екі жаққа бөлініп алайық. Енді интерактивті тақтада берілген Шақан, жолбарыс, Меңсұлу кейіпкерлерін таңдап, жақсы көңіл күй орнатып алайық.



    Оқушылар, біз бұл ойынға қандай кейіпкерлерді қатыстырдық? Ол қай шығармадан алынған? Жарайсыңдар! «Шақан-Шері» романындағы кейіпкерлерді қатыстыра білдік. Олай болса, сабағымызды бастамас бұрын интерактивті тақтаны пайдаланып, топқа бөлініп алайық.

    Оқушыларға «Киіз үй» бағалау парағын таратып беремін және ұлттық құндылық жайлы қысқаша мағлұмат беремін. Тапсырма орындағандарына қарай дескриптор арқылы өздерін бағалап отырады.

    Кезекші оқушы орнынан тұрып, мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, сынып жайлы мағлұмат береді.



    Сыныпта психологиялық ахуал орнаған соң, білім алушылар «filippity.net» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.








    «filippity.net» әдісі арқылы топқа бөлініп, топ басшысы, timekeeper тағайындалады, бағалау парағымен танысады.





    Бағалау парақтары

















    Интерактивті тақта

    Құндылыққа баулу

    Өздеріңе белгілі киіз үй -

    ата-бабадан қалған ұлттық құндылық. Ол– көшпелі қазақ халқының тез жығып, шапшаң тігуге, көшіп-қонуға ыңғайлы үй. Біз әрдайым ұлттық құндылықтарымызды насихаттап, дәріптеп жүруіміз керек. Сондықтан да ұлттық құндылықтарымызды насихаттау мақсатында бағалау парақшасын киіз үй түрінде беріп отырмын.




    Үй тапсырмасын тексеру

    4 минут

    Оқыту формасы: «Сыныптық жұмыс». Айтылым

    Оқушылар, шығарманы еске түсіру мақсатында интерактивті тақтада берілген негізгі кейіпкерлердің кім, қандай адам болғанын еске түсірейікші.

    Шақан – негізгі кейіпкер. Саурық батырдың үзеңгісін ұстаған, Масақ-мергеннің жалғыз ұлы.

    Ажар – Шақанның жолбарыс қолынан қаза тапқан әйелі.

    Сәмен – Шақанның ұлы.

    Меңсұлу – Шақанның жолбарысқа аңшылық жасау кезінде кезіктірген еркекшора қыз.

    Атабек – Меңсұлудың әкесі. Үлкен бір ауылды басқарып отырған байқуатты адам.

    Құба-мерген – кіндік әкесі

    Қара-батыр – нағашы ағасы

    Жарайсыңдар, оқушылар! Бәрін дұрыс таптыңдар. Енді «Пазл» әдісі арқылы өткен тақырыптың сұрақтарына жауа берейік.

    1. Суреттерден кімдерді және нелерді көріп отырмыз?

    2. Бұл суреттер қай шығармалардан алынған?

    3. Екі суреттің қандай ұқсас тұстары бар?

    4. Ендеше, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар?








    Кейіпкерлер жайлы айтады.












    «Пазл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, суреттер арқылы сабақтың мақсатын анықтайды.

    Сұрақтарға жауап береді.






    Дескриптор:

    -Негізгі кейіпкерлер жайлы мағлұмат береді.

    1 балл










    Дескриптор:

    - Сұрақтарға дұрыс жауап береді.

    1 балл

    Интерактивті тақта

    Жаңа сабаққа кіріспе

    3 минут

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Олай болса, бүгінгі сабақта «Шақан-Шері» романының «Сары құмның шапқыны» тарауы бойынша шығарманы басқа туындымен салыстырып, тарихи

    және көркемдік құндылығына мысалдар келтіресіңдер.

    Мен алдыңғы сабақта «Сары құмның шапқыны» тарауын оқып келуге берген болатынмын. Алдымен сабақ мақсатымен жұмыс жасамас бұрын «Шақан-Шері» романының мазмұнын «Оқиға катасы» әдісі арқылы талқылап алайық.








    Негізгі кейіпкер туралы ойларын айтып, оқиға картасымен жұмыс жүргізеді.


    Интерактивті тақта

    Сабақтың ортасы

    15 минут








    6 минут































    6 минут

    Оқыту формасы: «Топтық жұмыс».

    Жазылым

    Оқушылар, тақырып пен сабақ мақсаты түсінікті болса, бүгінгі күн реті мен тақырыпты дәптерлеріңе жазыңдар. Дәптерге негізгі кейіпкерлерді жазып болған соң, 4 топқа «Оқиға картасы» әдісі бойынша тірек сөздер таратып беремін.


    1 – топ

    Прямоугольник 4

    Шақанның шөл далада қалуы.


    Прямоугольник 7

    Қалың ит мұрын арасынан әлдекімнің тесіле қарауы.


    Прямоугольник 9

    Шолақ құйрық қызыл жолбарыстан аман қалуы.



    Стрелка вправо 1 Стрелка вправо 2





    2 – топ

    Прямоугольник 10

    Шөнжіктерге рақым жасауы.


    Прямоугольник 13

    Су жағасы, тал түбіндегі шөнжікті кездестіруі.


    Прямоугольник 15

    Шөнжікті асырауы.







    Стрелка вправо 3 Стрелка вправо 5




    3 - топ

    Прямоугольник 19

    Желтоқсандағы алғашқы сонарда із кесуі.


    Прямоугольник 20

    Жетім шөнжіктің тірі қалғанына таңырқау.


    Прямоугольник 21

    Шөнжіктің Шақанға тиіспеуі, оны тануы.









    4Прямоугольник 22

    Өлі мүрде. Тірі аруақ


    Прямоугольник 24

    «Мені елден айырған...»

    Елден аң емес, адам айырыпты...


    - топ

    Прямоугольник 23

    Атабек ауылын есіне түсіруі.






    Оқушылар, бүгінгі тақырыптың мазмұнын аша білдіңдер. Жарайсыңдар!

    Көрнекті жазушы М.Мағауин сол кездегі тарихи құндылықты көтеріп, қазіргі кезде өзекті тақырыптың бірі етіп, жолбарыс тұқымының азайып, қызыл кітапқа кіргендігі жайлы айтып отыр. Оған дәлел ретінде мына бір видеоны көрейік. Ендеше, сабақ мақсатына сәйкес осы романды мазмұндас шығармалармен салыстырып, бүгінгі сабақ мақсаты арқылы жүзеге асырамыз.


    Оқыту формасы: «Жеке жұмыс», «Үштік жұмыс», «Топтық жұмыс».

    Жазылым. Айтылым

    Тапсырма. «Шақан-Шері» романын өзге мазмұндас шығармалармен салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығына мысал келтіріңіз. Тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 10 сынып
    09.04.2024
    683
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досымханов Нұрбек Керімбайұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации