Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 10 сынып «Шақан-Шері» романы. Сары құмның шапқыны
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
С.Серкебаев атындағы мектеп - гимназиясы |
|||||
Пәні: |
Қазақ әдебиеті |
|||||
Бөлім: |
III БӨЛІМ. Аңызбен өрілген көркемсөз |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Досымханов Нұрбек Керімбайұлы |
|||||
Күні: |
29.01.2024 ж. |
|||||
Сынып: 10 «Ә» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Шақан-Шері» романы. Сары құмның шапқыны |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.1.1 шығарманы мазмұндас туындылардың үлгілерімен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығын бағалау. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Шығарманы басқа туындымен салыстырады; Тарихи және көркемдік құндылығына мысалдар келтіреді. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақың басы 3 минут |
Ұйымдастыру сәті:
Психологиялық ахуал орнату. Қымбатты оқушылар, бүгінгі сабағымыз керемет және қызықты болмақ. Ол үшін алдымен қыздар, ұлдар болып екі жаққа бөлініп алайық. Енді интерактивті тақтада берілген Шақан, жолбарыс, Меңсұлу кейіпкерлерін таңдап, жақсы көңіл күй орнатып алайық. Оқушылар, біз бұл ойынға қандай кейіпкерлерді қатыстырдық? Ол қай шығармадан алынған? Жарайсыңдар! «Шақан-Шері» романындағы кейіпкерлерді қатыстыра білдік. Олай болса, сабағымызды бастамас бұрын интерактивті тақтаны пайдаланып, топқа бөлініп алайық. Оқушыларға «Киіз үй» бағалау парағын таратып беремін және ұлттық құндылық жайлы қысқаша мағлұмат беремін. Тапсырма орындағандарына қарай дескриптор арқылы өздерін бағалап отырады. |
Кезекші оқушы орнынан тұрып, мұғалімнің сұрақтарына жауап беріп, сынып жайлы мағлұмат береді. Сыныпта психологиялық ахуал орнаған соң, білім алушылар «filippity.net» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді. «filippity.net» әдісі арқылы топқа бөлініп, топ басшысы, timekeeper тағайындалады, бағалау парағымен танысады. |
|
Бағалау парақтары Интерактивті тақта |
||
Құндылыққа баулу |
Өздеріңе белгілі киіз үй - ата-бабадан қалған ұлттық құндылық. Ол– көшпелі қазақ халқының тез жығып, шапшаң тігуге, көшіп-қонуға ыңғайлы үй. Біз әрдайым ұлттық құндылықтарымызды насихаттап, дәріптеп жүруіміз керек. Сондықтан да ұлттық құндылықтарымызды насихаттау мақсатында бағалау парақшасын киіз үй түрінде беріп отырмын. |
|
|
|
||
Үй тапсырмасын тексеру 4 минут |
Оқыту формасы: «Сыныптық жұмыс». Айтылым Оқушылар, шығарманы еске түсіру мақсатында интерактивті тақтада берілген негізгі кейіпкерлердің кім, қандай адам болғанын еске түсірейікші. Шақан – негізгі кейіпкер. Саурық батырдың үзеңгісін ұстаған, Масақ-мергеннің жалғыз ұлы. Ажар – Шақанның жолбарыс қолынан қаза тапқан әйелі. Сәмен – Шақанның ұлы. Меңсұлу – Шақанның жолбарысқа аңшылық жасау кезінде кезіктірген еркекшора қыз. Атабек – Меңсұлудың әкесі. Үлкен бір ауылды басқарып отырған байқуатты адам. Құба-мерген – кіндік әкесі Қара-батыр – нағашы ағасы Жарайсыңдар, оқушылар! Бәрін дұрыс таптыңдар. Енді «Пазл» әдісі арқылы өткен тақырыптың сұрақтарына жауа берейік. 1. Суреттерден кімдерді және нелерді көріп отырмыз? 2. Бұл суреттер қай шығармалардан алынған? 3. Екі суреттің қандай ұқсас тұстары бар? 4. Ендеше, бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай деп ойлайсыңдар? |
Кейіпкерлер жайлы айтады. «Пазл» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, суреттер арқылы сабақтың мақсатын анықтайды. Сұрақтарға жауап береді. |
Дескриптор: -Негізгі кейіпкерлер жайлы мағлұмат береді. 1 балл Дескриптор: - Сұрақтарға дұрыс жауап береді. 1 балл |
Интерактивті тақта |
||
Жаңа сабаққа кіріспе 3 минут |
Сабақтың мақсатымен таныстыру. Олай болса, бүгінгі сабақта «Шақан-Шері» романының «Сары құмның шапқыны» тарауы бойынша шығарманы басқа туындымен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына мысалдар келтіресіңдер. Мен алдыңғы сабақта «Сары құмның шапқыны» тарауын оқып келуге берген болатынмын. Алдымен сабақ мақсатымен жұмыс жасамас бұрын «Шақан-Шері» романының мазмұнын «Оқиға катасы» әдісі арқылы талқылап алайық. |
Негізгі кейіпкер туралы ойларын айтып, оқиға картасымен жұмыс жүргізеді. |
|
Интерактивті тақта |
||
Сабақтың ортасы 15 минут 6 минут 6 минут |
Оқыту формасы: «Топтық жұмыс». Жазылым Оқушылар, тақырып пен сабақ мақсаты түсінікті болса, бүгінгі күн реті мен тақырыпты дәптерлеріңе жазыңдар. Дәптерге негізгі кейіпкерлерді жазып болған соң, 4 топқа «Оқиға картасы» әдісі бойынша тірек сөздер таратып беремін. 1 – топ
Шақанның шөл далада қалуы. Қалың ит мұрын арасынан әлдекімнің тесіле қарауы. Шолақ құйрық қызыл жолбарыстан аман қалуы. 2 – топ
Шөнжіктерге рақым жасауы. Су жағасы, тал түбіндегі шөнжікті кездестіруі. Шөнжікті асырауы.
3 - топ
Желтоқсандағы алғашқы сонарда із кесуі. Жетім шөнжіктің тірі қалғанына таңырқау. Шөнжіктің Шақанға тиіспеуі, оны тануы.
4 Өлі мүрде. Тірі аруақ «Мені елден айырған...» Елден аң емес, адам айырыпты...
Атабек ауылын есіне түсіруі.
Оқушылар, бүгінгі тақырыптың мазмұнын аша білдіңдер. Жарайсыңдар! Көрнекті жазушы М.Мағауин сол кездегі тарихи құндылықты көтеріп, қазіргі кезде өзекті тақырыптың бірі етіп, жолбарыс тұқымының азайып, қызыл кітапқа кіргендігі жайлы айтып отыр. Оған дәлел ретінде мына бір видеоны көрейік. Ендеше, сабақ мақсатына сәйкес осы романды мазмұндас шығармалармен салыстырып, бүгінгі сабақ мақсаты арқылы жүзеге асырамыз. Оқыту формасы: «Жеке жұмыс», «Үштік жұмыс», «Топтық жұмыс». Жазылым. Айтылым Тапсырма. «Шақан-Шері» романын өзге мазмұндас шығармалармен салыстырып, ұқсастығы мен айырмашылығына мысал келтіріңіз. Тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңіз. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |