Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 10 сынып Ұлттық мемлекеттіліктің жаңғыртылуы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Дауылпаз
Тақия
Бөрік
Қылқобыз
Шаңқобыз
Домбыра
«Ыбырай Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін мектеп жанындағы интернат»КММ
АШЫҚ САБАҚ
Тақырыбы
Ұлттық мемлекеттіліктің жаңғыртылуы
Сынып: 10 «А»
Тарих пәні мұғалімі: Ходжаканова А.
2023-2024 оқу жыл
Тексерілді..............................ДОІЖО:А.Садыкбекова
Бөлім: |
Тәуелсіздікке жол және ұлттық мемлекеттіліктің қайта жаңғыртылуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Ходжаканова А |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
13.03.2024ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ұлттық мемлекеттіліктің жаңғыртылуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
10.3.1.2 - Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.4.4 -Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрін түсіндіру үшін «автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын пайдалану; 10.3.4.5 -Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуының жетістіктері мен қайшылықтарын талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;Қазақ мемлекеттілігінің кеңестік түрін түсіндіру үшін «автономдық кеңес республикасы», «кеңес одағы республикасы», «унитарлы мемлекет» ұғымдарын пайдалану;Кеңестік кезеңдегі Қазақстанның қоғамдық-саяси дамуының жетістіктері мен қайшылықтарын талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтар |
Ұлттық мүдде: Ұлттық мұраға ұқыпты қарау; Талап: Білуге,жаңаны тануға құштар болу; Ар-ұят:Сөзіне берік,ісіне адал болу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Cәлемдесу Оқушыларды түгелдеу Топқа бөлу 1-топ: «Алматы» 2-топ: «Астана» Миға шабуыл Қазақстан тарихы пәні шеңберіндетөменгі сыныптарда алған білімдерін еске түсіре отырып, Қазақстанда ұлттық мемлекеттіліктің қалыптасуының кезеңдері жөнінде ақпарат беру. Қазақ хандығы – 1465-1847 жж. Алашорда автономиясы – 1917-1920 жж. Қазақстан Республикасы – 1991 жылдан бастап. «Тұлға тану» әдісі арқылы қазақ мемлекет болуына ат салысқан тұлғаларды тауып, мәлімет бере отырып,сабақ тақырыбын ашу, ұлттық құндылық киіз үй жайында ақпарат береді. Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстыру. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Суреттерге қарай отырып бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады. Жылдардағы оқиғаларды айтады. Тұлғаларды танып , киіз үй жайлы мәлімет береді. |
ҚБ Мұғалім әр сұрақтар ға жауап берген оқуларға ұлттық құндылықтардың фотосын жеке қорапшасына жинақтайды. Ең көп құндылық жинаған оқушы жоғары бағаланатыны ескертіп айтады. |
Тақырып тық суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім |
Бейнематериалмен жұмыс. Оқушыларға тәуелсіз ҚР жариялану жолында алғашқы қадамдардың бірі болған «Егемендік туралы Декларацияның» жариялануы туралы бейнематриал көрсетіліп, келесі сұрақтар беріледі:
1-тапсырма Топтық тапсырма 1-топ: Хронологиялық кестемен жұмыс
2-топ: «Сиқырлы гүлдер» әдісі арқылы жылдарды сөйлету.
ЕБҚ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады;
2-тапсырма Мәтінмен жұмыс ЖТ «SWOT-талдау» әдісі Осы мәліметтер арқылы Ұлт көшбасшы Н. Назарбаевтің тұлғасына қандай баға бересіз? Тәуелсіз Қазақстанның әлемдік келбетін қалыптастырудағы Тұңғыш Президент Нұрсұлтан Назарбаевтың рөлі қандай?
Кофи Аннан, БҰҰ-ның бұрынғы бас хатшысы (1997-2006жж.): «Қазақстан- өзге де ТМД елдерімен салыстырғанда ерекше мемлекет. Онда тұрақтылық, бейбітшілік және экономикалық өсім бар. 1991 жылы Президент Назарбаевтың бастамасымен, Қазақстан өз еркімен ядролық қарудан бас тартқанда, біз Назарбаевтың осы бір бастамасына қайран қалған болатынбыз. Өйткені БҰҰ әлем елдерін ядродан бас тартуға үндеп келе жатқанына 60 жылдан асты. Бірақ нәтиже жоқ еді. Мұның бәрі Президент Назарбаевтың еңбегі». Барак Обама, АҚШ-тың бұрынғы президенті: «Президент Назарбаев әлемдік саясаттағы ең беделді тұлғалардың бірі. Оның «Ядролық қарусыз әлем» жобасы- әлем көшбасшыларын таң қалдырған жоба болды. Қазақстан – ядролық қарудан өз еркімен бас тарта отырып, әлемдегі ең бейбіт, тұрақты мемлекет құрудың жарқын үлгісі болды. Ядролық қарудан бас тарту арқылы – қазақстандықтар әлем елдерінің қауіпсіздік кепіліне ие болды. Бұл өз кезегінде Қазақстанды әлемдегі ең тұрақты мемлекетке айналдырды». Владимир Путин, Ресей президенті: «Нұрсұлтан Әбішұлы саясатқа ерте келген. Ол сонау кеңестік кезеңдегі биліктің өкілі. Менің таң қалдыратыны – ерте уақыттан бері саясатта жүргенімен – ол өте жаңашыл адам. Мен күні бүгінге дейін оның осы жаңашылдығына қайран қаламын. Мен жақында Н.Әбішұлының жаңа қасиетін таныдым. Ол даулы, шешімі қиын жағдайларда – сентименталды адам бола алады. Ол ұқыпты әрі әділ басшы. Қазақстан үшін Назарбаев – тарихи тұлға» Қазақстан тәуелсіздігі жарияланғаннан кейін қабылданған стратегиялар мен бағдарламалардың ел дамуында маңыздылығы жоғары болғандығы жөнінде ақпарат беру. Ең алғаш қабылданған «Қазақстан - 2030» стратегиясының басым бағыттарымен таныстырып өту.Тәуелсіз Қазақстан тарихында 1997 жылы ең алғашқы «Қазақстан – 2030» стратегиялық даму бағдарламасы(“Қазақстан – 2030: Барлық қазақстандықтардың өсіп-өркендеуі, қауіпсіздігі және әл-ауқатының артуы” атты Қазақстан халқына Жолдауы) жарияланды. ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; |
Оқушылар Қазақстанның тәуелсіздік шежіресі туралы бейне-фильм бойынша ойларын ортаға салады Оқушылар дәптерлеріне маңызды оқиғаларды, терминдерді жазып отырады. Хронологялық тапсырма орындайды
Дескриптор: Берліген жылдарға мәліметтер айтады.
Дескриптор: Саясаткерлер дің пікірлерін тиімді қолданады; - Тұңғыш Президенттің қоғамдағы рөлін анықтайды. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады .
«Ең үздік жауап»
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады һ
Өзін-өзі бағалау |
үлестірме материал
Тақырып тық суреттер
Мемлекет тік стратегия лар
үлестірме материал
Тақырып тық кесте
ҚБ парағы
|
||||||||||||||||||||||||||||
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау Үйге тапсырма Қазақстан Республикасы стратегияларының бағыттарын эмблемасымен сәйкестендіріңіз. «Қазақстан – 2030» және «Қазақстан – 2050» стратегияларының мазмұндық ерекшеліктерін талдаңыз |
Оқушылар тақырыпты қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс |
Интернет желісімен кері байланыс
Тик ток Инстаграм Фейзбук Телеграм ВК |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушы лар бағалай критерий лерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
Сен мықтысың!
Сені жарқын болашақ күтіп тұр!
Сен ең керемет жақсылықтарға лайықсың!
Әрқашан жақсы оқып, даму үстінде бол!
Сәтілік! Құрметпен: Айгул Сәкенқызы
_
Сен мықтысың!
Сені жарқын болашақ күтіп тұр!
Сен ең керемет жақсылықтарға лайықсың!
Әрқашан жақсы оқып, даму үстінде бол!
Сәтілік! Құрметпен: Айгул Сәкенқызы
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сен мықтысың!
Сені жарқын болашақ күтіп тұр!
Сен ең керемет жақсылықтарға лайықсың!
Әрқашан жақсы оқып, даму үстінде бол!
Сәтілік! Құрметпен: Айгул Сәкенқызы
_
Сен мықтысың!
Сені жарқын болашақ күтіп тұр!
Сен ең керемет жақсылықтарға лайықсың!
Әрқашан жақсы оқып, даму үстінде бол!
Сәтілік! Құрметпен: Айгул Сәкенқызы
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Сен мықтысың!
Сені жарқын болашақ күтіп тұр!
Сен ең керемет жақсылықтарға лайықсың!
Әрқашан жақсы оқып, даму үстінде бол!
Сәтілік! Құрметпен: Айгул Сәкенқызы
_
Сен мықтысың!
Сені жарқын болашақ күтіп тұр!
Сен ең керемет жақсылықтарға лайықсың!
Әрқашан жақсы оқып, даму үстінде бол!
Сәтілік! Құрметпен: Айгул Сәкенқызы
__________________________________________________________________________________
Кебеже - тамақ сақтауға арналған сандыққа ұқсас ағаш бұйым.
НҰРЖАЙНА
ҰЛЖАЛҒАС
НАЗЕРКЕ
НҰРСҰЛТАН
НҰРАСЫЛ
ҚАРАҚАТ
МАҒАУИЯ
АҚНИЕТ
АЯУЖАН
АБЫЛАЙХАН
МЕРЕЙ
ЕРНҰР
АҚБОТА
СЕРЖАН
БАЛНҰР
ҰЛАСБЕК
АРУЖАН
БАЛАУСА
НҰРБОЛАТ
МҰХАМЕДӘЛІ
НҰРДӘУЛЕТ
АҚӘДІЛ
АРУ